Ny Volvo FM 460 tippbil



















































Om du väljer att köpa utrustning till ett lågt pris, se till att du kommunicerar med den riktiga säljaren. Ta reda på så mycket information om ägaren av utrustningen som möjligt. Ett sätt att fuska är att representera dig själv som ett riktigt företag. Vid misstanke, informera oss om detta för ytterligare kontroll, via feedbackformuläret.
Innan du bestämmer dig för att göra ett köp, granska noga flera försäljningserbjudanden för att förstå den genomsnittliga kostnaden för din utvalda utrustning. Om priset på erbjudandet du tycker är mycket lägre än liknande erbjudanden, tänk på det. En betydande prisskillnad kan indikera dolda fel eller försök från säljaren att begå bedrägliga handlingar.
Köp inte produkter där priset är för annorlunda än genomsnittspriset för liknande utrustning.
Ge inte samtycke till tvivelaktiga löften och förbetalda varor. Om du är osäker, var inte rädd för att klargöra detaljer, be om ytterligare fotografier och dokument för utrustning, kontrollera dokumentens äkthet, ställ frågor.
Den vanligaste typen av bedrägeri. Oärliga säljare kan begära en viss förskottsbetalning för att "boka" din rätt att köpa utrustning. Således kan bedragare erhålla ett stort belopp och försvinna, utan att ni kan få kontakt längre.
- Överföring av förskottsbetalning till kortet
- Gör ingen förskottsbetalning utan pappersarbete som bekräftar processen att överföra pengar, om säljaren är osäker i meddelandet.
- Överföring till "Trustee"-kontot
- En sådan förfrågan borde vara alarmerande, du kommer sannolikt att kommunicera med en bedragare.
- Överföring till ett företagskonto med ett liknande namn
- Var försiktig, bedragare kan dölja sig som kända företag, och gör små ändringar av namnet. Överför inte pengar om företagets namn är i tvivel.
- Byte av egna uppgifter i fakturan till ett verkligt företag
- Innan du gör en överföring, se till att de angivna uppgifterna är korrekta och om de avser det angivna företaget.
Säljarens kontaktuppgifter
Våra tjänster:






cab: long distance
interior color: grey
interior type: fabric
country-version: AT
Exterior
Transmission
Automatic I-Shift
Interior
Seats Fabric
Further equipment
ZWEISEITENKIPPER ZSK
3
für 3-Achs LKW bis 26to Gesamtgewich
Oberbau
Kipperbrücke Länge innen ca. 6.200 mm
Breite innen ca. 2.450 mm
für Containertransport
Boden abriebfester Feinkornstahl Marke HARDOX 4mm
in einem Stück
inkl. engrippiger Bodenversteifung mit Kipperrahmen fix verschweißt
inkl. Zurrösen im Boden versenkt eingeschweißt
nach Bedarf
Kipperrahmen Formrohrrahmen mit stabiler Formrohr- Pressenlagerung
hinterer und vorderer Ausleger Formrohr
Rahmen mittels Schublaschen mit dem LKW-Chassis verbunden
Stirnwand aus Stahl
inkl. Lastenträger für Langguttransport
Seitenwände Höhe 900mm
aus Aluhohlprofil VS40
mit 20mm Alueinfassung abklappbar und pendelbar
mit verzinkten Scharnierlagern inkl. Bordwandhebehilfen
inkl. 8 Stk. Zurrösen versenkt
Rückwand Höhe 900mm
aus Stahl
fix mit dem Kipperplateau verschweißt
mit 2 Stk. Zurrösen versenkt eingeschweißt
inkl. Lastenträger ausziehbar
Zentralverschluss für seitliche Bordwand pneumatisch vom Fahrerhaus zu bedienen
BW-Verschluss Hirschmugl-Nockenwellenverschlüsse
nachstellba
Allgemein
LKW-Hilfsrahmen mit Stabilisationsblech für hohe Standfestigkeit des Kippers
Montage durch Schublaschen und Klemmkonsolen
Kipperträger hinten (wartungsfrei) im Hilfsrahmen integriert
Steckstifte vertauschsicher
Rückleuchten in Leuchtenschutz eingebaut
Kotflügel aus PVC
inkl. Kotlappen(vom Fahrzeughersteller mitgeliefert)
Halterung für Unterlegkeil
2 Stk. Edelstahl- Werkzeugkiste
Unterfahrschutz fix
Palettengabelhalterung im Heckbereich
Typisierung
Hydraulikanlage
Kippzylinder mehrstufig mit kardanischer Lagerung und automatischer Abschaltung
Kippventil im Fahrerhaus pneumatisch angesteuert
Ölbehälter 60Ltr. mit Absperrung und Ölfüllung
Oberflächenbehandlung
Unterbau in verzinkter Ausführung
Kipperbrücke lackiert in RAL graphitschwarz
Bordwände lackiert in RAL silber
einsatzfertig montiert
entsprechend den Aufbaurichtli
1 Stk Palfinger Kran PK-28002 TEC5-D
PALFINGER-Kran Type PK-28002 TEC5 Lastmoment 263,4 kNm (26,9 mt)
mit zwei Kniehebel zwischen Kransäule/Hauptarm sowie Haupt- und Knickarm
Einstufung HC1 HD4/S2 nach EN13001
verkabelt am Kran
Elektronisches SHPLS mit automatischer Aktivierung
Überlastsicherung Type PAL 150 und NOT-AUS
Geometrieüberwachung
Notsteuerung an der Kransäule mit funktionaler Schutzkonsole
Steuerventil vorbereitet für Verstellpumpe
Soft Stopp Funktion für Hauptarm und Knickarm sowie Schwenkarm
Innenliegende Schlauchführung zwischen Haupt- und Knickarm
mit zwei seitlich ausziehbaren hydr. Abstützungen
Knick
Zustieg mit Teleskop
geländer
Loading area
Irrtümer und Änderungen vorbehalten
cabin
roadworthy