Mercedes-Benz SK 1729 AK 4X4 + PM Serie8 + 3S MEILLER KIPPER tippbil






















































Om du väljer att köpa utrustning till ett lågt pris, se till att du kommunicerar med den riktiga säljaren. Ta reda på så mycket information om ägaren av utrustningen som möjligt. Ett sätt att fuska är att representera dig själv som ett riktigt företag. Vid misstanke, informera oss om detta för ytterligare kontroll, via feedbackformuläret.
Innan du bestämmer dig för att göra ett köp, granska noga flera försäljningserbjudanden för att förstå den genomsnittliga kostnaden för din utvalda utrustning. Om priset på erbjudandet du tycker är mycket lägre än liknande erbjudanden, tänk på det. En betydande prisskillnad kan indikera dolda fel eller försök från säljaren att begå bedrägliga handlingar.
Köp inte produkter där priset är för annorlunda än genomsnittspriset för liknande utrustning.
Ge inte samtycke till tvivelaktiga löften och förbetalda varor. Om du är osäker, var inte rädd för att klargöra detaljer, be om ytterligare fotografier och dokument för utrustning, kontrollera dokumentens äkthet, ställ frågor.
Den vanligaste typen av bedrägeri. Oärliga säljare kan begära en viss förskottsbetalning för att "boka" din rätt att köpa utrustning. Således kan bedragare erhålla ett stort belopp och försvinna, utan att ni kan få kontakt längre.
- Överföring av förskottsbetalning till kortet
- Gör ingen förskottsbetalning utan pappersarbete som bekräftar processen att överföra pengar, om säljaren är osäker i meddelandet.
- Överföring till "Trustee"-kontot
- En sådan förfrågan borde vara alarmerande, du kommer sannolikt att kommunicera med en bedragare.
- Överföring till ett företagskonto med ett liknande namn
- Var försiktig, bedragare kan dölja sig som kända företag, och gör små ändringar av namnet. Överför inte pengar om företagets namn är i tvivel.
- Byte av egna uppgifter i fakturan till ett verkligt företag
- Innan du gör en överföring, se till att de angivna uppgifterna är korrekta och om de avser det angivna företaget.
Säljarens kontaktuppgifter















- Coupling
- Engine Brake
- Heavy duty engine brake
- Leaf spring suspension
- PTO Hydraulics
= Remarks =
Crane PM - Series 8 - 8522 N - 1989
2x Hydraulically extendable - 3800 kg at 2m15 - 2050 kg at 4m - 1400 kg at 5m75 - 1050 Kg at 7m65
= More information =
General information
Cab: day
Transmission
Transmission: MERCEDES HH, 16 gears, Manual gearbox
Axle configuration
Tyre size: 315/80R22.5
Front axle: Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 10%; Tyre profile right: 10%; Reduction: hub reduction
Rear axle: Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left inner: 30%; Tyre profile left outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Reduction: hub reduction
Functional
Crane: PM Serie 8 - 8522 N, year of manufacture 1989, behind the cab
Make of bodywork: MEILLER 3S KIPPER - 3S TIPPER - TRI-BENNE
Height of cargo floor: 150 cm
Pump: Yes
Tipper: Left / Right / Back
Environment
Emission class: Euro 0
Condition
General condition: good
Technical condition: very good
Visual appearance: average
Additional information
Please contact Frederik Viaene for more information
- Ресорно пружинно окачване
- Спирачка на двигателя
- Съединение
- Odpružení listovými pružinami
- Připojení
- Robustní motorová brzda
- Blattfederung
- Bremskraftverstärker
- Motorbremse
- PTO Hydraulik
- Zugmaul
= Anmerkungen =
Kran PM - Serie 8 - 8522 N - 1989
2x hydraulisch ausfahrbar - 3800 kg bei 2m15 - 2050 kg bei 4m - 1400 kg bei 5m75 - 1050 kg bei 7m65
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Kabine: Tag
Getriebe
Getriebe: MERCEDES HH, 16 Gänge, Schaltgetriebe
Achskonfiguration
Refenmaß: 315/80R22.5
Vorderachse: Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 10%; Reifen Profil rechts: 10%; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Hinterachse: Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 30%; Reifen Profil links außen: 30%; Reifen Profil rechts innerhalb: 30%; Reifen Profil rechts außen: 30%; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Funktionell
Kran: PM Serie 8 - 8522 N, Baujahr 1989, hinter der Kabine
Marke des Aufbaus: MEILLER 3S KIPPER - 3S TIPPER - TRI-BENNE
Höhe der Ladefläche: 150 cm
Pumpe: Ja
Kipper: Links / Rechts / Hinten
Umwelt
Emissionsklasse: Euro 0
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: durchschnittlich
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Frederik Viaene, um weitere Informationen zu erhalten.
- Bladaffjedring
- Kobling
- Kraftig motorbremse
- Motorbremse
= Yderligere oplysninger =
Generelle oplysninger
Førerhus: day cab
Transmission
Transmission: MERCEDES HH, 16 gear, Manuel gearkasse
Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 315/80R22.5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 10%; Dækprofil højre: 10%; Reduktion: navreduktion
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 30%; Dækprofil venstre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Reduktion: navreduktion
Funktionelle
Kran: PM Serie 8 - 8522 N, produktionsår 1989, bag førerhuset
Karosserifabrikat: MEILLER 3S KIPPER - 3S TIPPER - TRI-BENNE
Gulvhøjde i lastrum: 150 cm
Pumpe: Ja
Tiplad: Venstre / Højre / Tilbage
Miljø
Emissionsklasse: Euro 0
Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: gennemsnitlig
Yderligere oplysninger
Kontakt Frederik Viaene for yderligere oplysninger
- Κοτσαδόρος
- Φρένο κινητήρα
- Φρένο κινητήρα βαρέος τύπου
- Freno de motor reforzado
- horquilla
- Suspensión
= Comentarios =
Grúa PM - Serie 8 - 8522 N - 1989
2x Extensible hidráulicamente - 3800 kg a 2m15 - 2050 kg a 4m - 1400 kg a 5m75 - 1050 kg a 7m65
= Más información =
Información general
Cabina: día
Transmisión
Transmisión: MERCEDES HH, 16 marchas, Cambio manual
Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 315/80R22.5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 10%; Dibujo del neumático derecha: 10%; Reducción: reducción de cubo
Eje trasero: Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 30%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Reducción: reducción de cubo
Funcional
Grúa: PM Serie 8 - 8522 N, año de fabricación 1989, detrás de la cabina
Marca carrocería: MEILLER 3S KIPPER - 3S TIPPER - TRI-BENNE
Altura piso de carga: 150 cm
Bomba: Sí
Volquete: Izquierda / Derecha / Trasera
Medio ambiente
Clase de emisión: Euro 0
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: medio
Información complementaria
Póngase en contacto con Frederik Viaene para obtener más información.
- Liitäntä
- Moottorin jarru
- Raskaan käytön moottorijarru
- Attraper taupe
- Frein Moteur
- Frein moteur renforcé
- PTO Hydraulique
- Suspension de feuille
= Remarques =
Grue PM - Série 8 - 8522 N - 1989
2x Extensible hydrauliquement - 3800 kg à 2m15 - 2050 kg à 4m - 1400 kg à 5m75 - 1050 kg à 7m65
= Plus d'informations =
Informations générales
Cabine: jour
Transmission
Transmission: MERCEDES HH, 16 vitesses, Commande manuelle
Configuration essieu
Dimension des pneus: 315/80R22.5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 10%; Sculptures des pneus droite: 10%; Réduction: moyeux réducteurs
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 30%; Sculptures des pneus gauche externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Réduction: moyeux réducteurs
Pratique
Grue: PM Serie 8 - 8522 N, année de construction 1989, derrière la cabine
Marque de construction: MEILLER 3S KIPPER - 3S TIPPER - TRI-BENNE
Hauteur du plancher de chargement: 150 cm
Pompe: Oui
Kipper: Gauche / Droite / Arrière
Environnement
Classe d'émission: Euro 0
Condition
État général: bon
État technique: très bon
État optique: moyen
Informations complémentaires
Veuillez contacter Frederik Viaene pour plus d'informations
- Snažna kočnica motora
- Spojnica
- Motorfék
- Nagy teljesítményű motorfék
- Rugós felfüggesztés
- Freno motore per impieghi gravosi
- Raccordo
- Sospensione balestra
- Bladfjäder
- Extra kraftig motorbroms
- Koppling
- Motorbroms
= Ytterligare information =
Allmän information
Hytt: dag
Transmission
Transmission: MERCEDES HH, 16 växlar, Manuell
Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 315/80R22.5
Framaxel: Max. axellast: 7500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 10%; Däckprofil rätt: 10%; Minskning: minskning av nav
Bakaxel: Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil inuti vänster: 30%; Däckprofil lämnades utanför: 30%; Däckprofil innanför höger: 30%; Däckprofil utanför höger: 30%; Minskning: minskning av nav
Funktionell
Kran: PM Serie 8 - 8522 N, byggnadsår 1989, bakom kabinen
Fabrikat av karosseri: MEILLER 3S KIPPER - 3S TIPPER - TRI-BENNE
Höjd på lastgolv: 150 cm
Pump: Ja
Tippbil: Vänster / Höger / Bakom
Miljö
Utsläppsklass: Euro 0
Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: genomsnitt
Ytterligare information
Kontakta Frederik Viaene för mer information
- Bladvering
- Motorrem
- PTO Hydrauliek
- Vangmuil
- Versterkte motorrem
= Bijzonderheden =
Kraan PM - Serie 8 - 8522 N - 1989
2x Hydraulisch uitschuifbaar - 3800 kg op 2m15 - 2050 kg op 4m - 1400 kg op 5m75 - 1050 Kg op 7m65
= Meer informatie =
Algemene informatie
Cabine: dag
Transmissie
Transmissie: MERCEDES HH, 16 versnellingen, Handgeschakeld
Asconfiguratie
Bandenmaat: 315/80R22.5
Vooras: Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 10%; Bandenprofiel rechts: 10%; Reductie: naafreductie
Achteras: Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 30%; Bandenprofiel linksbuiten: 30%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 30%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 30%; Reductie: naafreductie
Functioneel
Kraan: PM Serie 8 - 8522 N, bouwjaar 1989, achter de cabine
Merk opbouw: MEILLER 3S KIPPER - 3S TIPPER - TRI-BENNE
Hoogte laadvloer: 150 cm
Pomp: Ja
Kipper: Links / Rechts / Achter
Milieu
Emissieklasse: Euro 0
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: gemiddeld
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Frederik Viaene
- Kobling
- Kraftig motorbrems
- Motorbrems
- Hamulec silnikowy
- Resory
- Sprzęg
- Wzmocnione hamowanie silnikiem
= Więcej informacji =
Informacje ogólne
Kabina: dzienna
Skrzynia biegów
Pędnia: MERCEDES HH, 16 biegi, Manualna skrzynia biegów
Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 315/80R22.5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 10%; Profil opon prawa: 10%; Redukcja: redukcja piasty
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 30%; Profil opon lewa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Redukcja: redukcja piasty
Funkcjonalność
Żuraw: PM Serie 8 - 8522 N, rok produkcji 1989, z tyłu kabiny
Marka konstrukcji: MEILLER 3S KIPPER - 3S TIPPER - TRI-BENNE
Wysokość podłogi ładowni: 150 cm
Pompa: Tak
Wywrotka: Lewa / Prawa / Tył
Ochrona środowiska
Klasa emisji: Euro 0
Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: średnio
Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Frederik Viaene
- Acoplamento
- Suspensão de molas
- Travão de motor
- Travão do motor reforçado
= Mais informações =
Informações gerais
Cabina: dia
Transmissão
Transmissão: MERCEDES HH, 16 velocidades, Caixa de velocidades manual
Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 315/80R22.5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 10%; Perfil do pneu direita: 10%; Redução: redução do cubo
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Redução: redução do cubo
Funcional
Grua: PM Serie 8 - 8522 N, ano de fabrico 1989, atrás da cabina
Marca da carroçaria: MEILLER 3S KIPPER - 3S TIPPER - TRI-BENNE
Altura do piso da bagageira: 150 cm
Bomba: Sim
Camião basculante: Esquerda / Direita / Retroceder
Ambiente
Classe de emissões: Euro 0
Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: média
Informações adicionais
Contacte Frederik Viaene para obter mais informações
- Frână de motor
- Frână de motor heavy-duty
- Suspensie pe arcuri
- Моторный тормоз для тяжелых условий работы
- Рессорная подвеска
- Сцепление
- Тормоз двигателя
= Дополнительная информация =
Общая информация
Кабина: кабина без спального места (day)
Трансмиссия
Трансмиссия: MERCEDES HH, 16 передачи, Механическая коробка передач
Конфигурация осей
Размер шин: 315/80R22.5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 10%; Профиль шин справа: 10%; Редуктор: редуктор ступицы
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 30%; Профиль шин левое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Редуктор: редуктор ступицы
Функциональность
Кран: PM Serie 8 - 8522 N, год выпуска 1989, сзади кабины
Марка кузова: MEILLER 3S KIPPER - 3S TIPPER - TRI-BENNE
Высота грузового пола: 150 cm
Насос: Да
Самосвал: Слева / Справа / Сзади
Экология
Уровень выбросов: Euro 0
Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: среднее
Дополнительная информация
Свяжитесь с Frederik Viaene для получения дополнительной информации
- Odpruženie listovými pružinami
- Spojka
- Vysokovýkonná motorová brzda
- Kaplin
- Motor freni
- Yaprak yaylı süspansiyon