Mercedes-Benz Arocs 4152 tippbil






Om du väljer att köpa utrustning till ett lågt pris, se till att du kommunicerar med den riktiga säljaren. Ta reda på så mycket information om ägaren av utrustningen som möjligt. Ett sätt att fuska är att representera dig själv som ett riktigt företag. Vid misstanke, informera oss om detta för ytterligare kontroll, via feedbackformuläret.
Innan du bestämmer dig för att göra ett köp, granska noga flera försäljningserbjudanden för att förstå den genomsnittliga kostnaden för din utvalda utrustning. Om priset på erbjudandet du tycker är mycket lägre än liknande erbjudanden, tänk på det. En betydande prisskillnad kan indikera dolda fel eller försök från säljaren att begå bedrägliga handlingar.
Köp inte produkter där priset är för annorlunda än genomsnittspriset för liknande utrustning.
Ge inte samtycke till tvivelaktiga löften och förbetalda varor. Om du är osäker, var inte rädd för att klargöra detaljer, be om ytterligare fotografier och dokument för utrustning, kontrollera dokumentens äkthet, ställ frågor.
Den vanligaste typen av bedrägeri. Oärliga säljare kan begära en viss förskottsbetalning för att "boka" din rätt att köpa utrustning. Således kan bedragare erhålla ett stort belopp och försvinna, utan att ni kan få kontakt längre.
- Överföring av förskottsbetalning till kortet
- Gör ingen förskottsbetalning utan pappersarbete som bekräftar processen att överföra pengar, om säljaren är osäker i meddelandet.
- Överföring till "Trustee"-kontot
- En sådan förfrågan borde vara alarmerande, du kommer sannolikt att kommunicera med en bedragare.
- Överföring till ett företagskonto med ett liknande namn
- Var försiktig, bedragare kan dölja sig som kända företag, och gör små ändringar av namnet. Överför inte pengar om företagets namn är i tvivel.
- Byte av egna uppgifter i fakturan till ett verkligt företag
- Innan du gör en överföring, se till att de angivna uppgifterna är korrekta och om de avser det angivna företaget.
Säljarens kontaktuppgifter




















CO₂ emissions (comb.): g/km
Getriebe Typ: G 330-12
AdBlue Tank: 1
Antriebsart: Internal combustion engine
Sonderausstattung
Anhängerbremse 2 - Leitung
Anhängersteckdose 24V / 15-polig
Auftritt mit Handlauf am Dach
CB-Funk
Druckluftanschluss im Fahrerhaus
Drucklufthörner (2) auf Fahrerhausdach
Komfort
Innenraumfilter Baustellenfahrzeuge
Kommunikationsschnittstelle
Kraftstofftank: 320 Ltr. Aluminium
links
Motorraum-Kapselung verstärkt
Parametrierbares Sondermodul
Rückfahrwarner akustisch (Warnsignal außen)
Sitze im Fahrerhaus: Armlehne Beifahrersitz
Sitze im Fahrerhaus: Fahrersitz Schwingsitz Komfort
Sonnenschutzrollo Seitenscheibe
Fahrertür
Stabilisator an 2. Hinterachse
verstärkt
Stahlfelgen 11.75x22.5 (an Vorderachse)
Stauklappe außen links
Steckdose 24V im Beifahrerfussraum zusätzlich
Türverlängerung für Fahrerhaus
Weitere Ausstattung
Achskonfiguration: 8x4/4
Achslast Vorderachse 7,5 t
Arocs
Batterien übereinander angeordnet
Druckluftbehälter Stahl
Drucklufteinheit niedrig
Fahrerhausboden mit Motortunnel 170 mm
Federung: Hinterfedern 2x15,0 t
Federung: Vorderfedern 7,5 t
3 Blatt
Frontscheibe getönt
Generator 100 A
Hinterachse Tellerrad 300
Info-Display 10,4 cm
Innenraumfilter: Pollenfilter
Karosserie/Aufbau: Kipper
Komfortschließanlage
Lenkhelfpumpe ungeregelt
Luftpresser 2-Zyl
Lufttrockner beheizt
Nebenantrieb MB 131-2c
Rampenspiegel
Restwärmeausnutzung
Rückwandfenster
Sitzbezug / Polsterung: Stoff
Sitze im Fahrerhaus: Beifahrerfunktionssitz
Stabilisator Hinterachse
Stabilisator Vorderachse
Tachograph / EG-Kontrollgerät
Unterfahrschutz hinten fest
Vorbereitung Mauterfassung
Vorderachse gerade
Ölkühler Getriebe
Full Service History