Renault 460 Euro 5 BDF, Wissel 95 M3, LBW 460hp , Euro 5, 95 m3, LBW, BD containerchassi lastbil







































































Om du väljer att köpa utrustning till ett lågt pris, se till att du kommunicerar med den riktiga säljaren. Ta reda på så mycket information om ägaren av utrustningen som möjligt. Ett sätt att fuska är att representera dig själv som ett riktigt företag. Vid misstanke, informera oss om detta för ytterligare kontroll, via feedbackformuläret.
Innan du bestämmer dig för att göra ett köp, granska noga flera försäljningserbjudanden för att förstå den genomsnittliga kostnaden för din utvalda utrustning. Om priset på erbjudandet du tycker är mycket lägre än liknande erbjudanden, tänk på det. En betydande prisskillnad kan indikera dolda fel eller försök från säljaren att begå bedrägliga handlingar.
Köp inte produkter där priset är för annorlunda än genomsnittspriset för liknande utrustning.
Ge inte samtycke till tvivelaktiga löften och förbetalda varor. Om du är osäker, var inte rädd för att klargöra detaljer, be om ytterligare fotografier och dokument för utrustning, kontrollera dokumentens äkthet, ställ frågor.
Den vanligaste typen av bedrägeri. Oärliga säljare kan begära en viss förskottsbetalning för att "boka" din rätt att köpa utrustning. Således kan bedragare erhålla ett stort belopp och försvinna, utan att ni kan få kontakt längre.
- Överföring av förskottsbetalning till kortet
- Gör ingen förskottsbetalning utan pappersarbete som bekräftar processen att överföra pengar, om säljaren är osäker i meddelandet.
- Överföring till "Trustee"-kontot
- En sådan förfrågan borde vara alarmerande, du kommer sannolikt att kommunicera med en bedragare.
- Överföring till ett företagskonto med ett liknande namn
- Var försiktig, bedragare kan dölja sig som kända företag, och gör små ändringar av namnet. Överför inte pengar om företagets namn är i tvivel.
- Byte av egna uppgifter i fakturan till ett verkligt företag
- Innan du gör en överföring, se till att de angivna uppgifterna är korrekta och om de avser det angivna företaget.
Säljarens kontaktuppgifter

















- Aluminium fuel tank
- Coupling
- Power steering
- Roller shutter
- Sleeper cab
- Vehicle heater
= Remarks =
Van Hool , 2012
MOT 04-2025
Dimension 765 x 250 x 250
Taillift 2000 kgs
2 Axlesn BPW, discbrakes
= Dealer information =
Homepage: visa kontakter
No rights can be derived from read out mileages, specifications, stated sizes and weights.
= More information =
Bodywork: BDF System
Tyre size: 315 70 R 22,5
Front axle: Max. axle load: 7500 kg; Tyre profile left: 70%; Tyre profile right: 70%
Rear axle: Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left inner: 70%; Tyre profile left outer: 70%; Tyre profile right outer: 70%; Tyre profile right outer: 70%; Suspension: air suspension
Registration number: BZ-ZT-52
Cargo space outer length: 765 cm
Cargo space outer width: 250 cm
Cargo space outer height: 250 cm
Please contact Rob Veldhuis or Arjan Kamsteeg for more information
- Нагревател
- Нагревател на автомобила
- Спална кабина
- Съединение
- Усилвател на волана
- Posilovač řízení
- Připojení
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Topení
- Vyhřívání vozidla
- Aluminium-Kraftstofftank
- Lenkhilfe
- Roller Tur
- Schlafkabine
- Standheizung
- Zugmaul
= Anmerkungen =
Van Hool , 2012
TUV 04-2025
Dimensin 765 x 250 x 250
LBW 2000 kgs
2 Achsen BPW, Scheibebremse
= Firmeninformationen =
Homepage: visa kontakter
Zu die abgelesen Kilometerstaende, aufgegeben Massen, Spezifikationen und Gewichten koennen keine Rechten entliehen werden.
= Weitere Informationen =
Aufbau: BDF-System
Refenmaß: 315 70 R 22,5
Vorderachse: Max. Achslast: 7500 kg; Reifen Profil links: 70%; Reifen Profil rechts: 70%
Hinterachse: Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 70%; Reifen Profil links außen: 70%; Reifen Profil rechts innerhalb: 70%; Reifen Profil rechts außen: 70%; Federung: Luftfederung
Kennzeichen: BZ-ZT-52
Wenden Sie sich an Rob Veldhuis oder Arjan Kamsteeg, um weitere Informationen zu erhalten.
- Aluminiumsbrændstoftank
- Kobling
- Servostyring
- Sleeper Cab
- Varmeapparat
- Varmer
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: BDF-system
Dækstørrelse: 315 70 R 22,5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Dækprofil venstre: 70%; Dækprofil højre: 70%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 70%; Dækprofil venstre udvendige: 70%; Dækprofil højre udvendige: 70%; Dækprofil højre udvendige: 70%; Affjedring: luftaffjedring
Registreringsnummer: BZ-ZT-52
Kontakt Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg for yderligere oplysninger
- Καλοριφέρ οχήματος
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Κοτσαδόρος
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- υδραυλικό τιμόνι
- Cabina de dormir
- Calefacción auxiliar
- Dirección asistida
- Estufa
- horquilla
- Tanque de combustible de aluminio
= Más información =
Carrocería: Sistema BDF
Tamaño del neumático: 315 70 R 22,5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 70%; Dibujo del neumático derecha: 70%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 70%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 70%; Dibujo del neumático derecha exterior: 70%; Dibujo del neumático derecha exterior: 70%; Suspensión: suspensión neumática
Matrícula: BZ-ZT-52
Póngase en contacto con Rob Veldhuis o Arjan Kamsteeg para obtener más información.
- Alumiininen polttoainesäiliö
- Liitäntä
- Lämmitin
- Makuutilallinen ohjaamo
- Ohjaustehostin
- Attraper taupe
- Cabine de couchage
- Chauffage
- Direction assistée
- Porte roulante
- Réservoir de carburant en aluminium
= Remarques =
Van Hool , 2012
Mines 04-2025
Dimension 765 x 250 x 250
Hayon Elevateur 2000 kgs
2 essieux BPW, freinage a disque
= Plus d'informations =
Construction: Système BDF
Dimension des pneus: 315 70 R 22,5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Sculptures des pneus gauche: 70%; Sculptures des pneus droite: 70%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 70%; Sculptures des pneus gauche externe: 70%; Sculptures des pneus droit externe: 70%; Sculptures des pneus droit externe: 70%; Suspension: suspension pneumatique
Numéro d'immatriculation: BZ-ZT-52
Veuillez contacter Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg pour plus d'informations
- Grijač
- Grijač vozila
- Servo-upravljač
- Spavaća kabina
- Spojnica
- Csatlakoztatás
- Fűtőberendezés
- Járműfűtés
- Sleeper Cab
- Szervokormány
- Riscaldamento
- Riscaldamento supplementare
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Servosterzo
- Sleeper Cab
- Bränsletank av aluminium
- Koppling
- Kupévärmare
- Servostyrning
- Sovhytt
- Värmare
= Ytterligare information =
Överbyggnad: BDF-system
Däckets storlek: 315 70 R 22,5
Framaxel: Max. axellast: 7500 kg; Däckprofil vänster: 70%; Däckprofil rätt: 70%
Bakaxel: Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil inuti vänster: 70%; Däckprofil lämnades utanför: 70%; Däckprofil innanför höger: 70%; Däckprofil utanför höger: 70%; Fjädring: luftfjädring
Registreringsnummer: BZ-ZT-52
Kontakta Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg för mer information
- Aluminium brandstoftank
- Roldeur
- Slaapcabine
- Standkachel
- Stuurbekrachtiging
- Vangmuil
= Bedrijfsinformatie =
Homepage: visa kontakter
Aan afgelezen kilometerstanden, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.
= Meer informatie =
Opbouw: BDF-Systeem
Bandenmaat: 315 70 R 22,5
Vooras: Max. aslast: 7500 kg; Bandenprofiel links: 70%; Bandenprofiel rechts: 70%
Achteras: Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 70%; Bandenprofiel linksbuiten: 70%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 70%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 70%; Vering: luchtvering
Kenteken: BZ-ZT-52
Buiten lengte laadruimte: 765 cm
Buiten breedte laadruimte: 250 cm
Buiten hoogte laadruimte: 250 cm
Neem voor meer informatie contact op met Rob Veldhuis of Arjan Kamsteeg
- Førerhus med soveplass
- Kobling
- Servostyring
- Varmeapparat
- Varmeapparat for kjøretøy
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Kabina sypialna
- Ogrzewacz bloku cylindrów
- Piec
- Sprzęg
- Wspomaganie kierownicy
= Więcej informacji =
Budowa: System BDF
Rozmiar opon: 315 70 R 22,5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Profil opon lewa: 70%; Profil opon prawa: 70%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 70%; Profil opon lewa zewnętrzna: 70%; Profil opon prawa zewnętrzna: 70%; Profil opon prawa zewnętrzna: 70%; Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Numer rejestracyjny: BZ-ZT-52
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Rob Veldhuis lub Arjan Kamsteeg
- Acoplamento
- Aquecedor
- Cabina c/cama
- Depósito de combustível em alumínio
- Direcção assistida
- Sofagem de parque
= Mais informações =
Carroçaria: Sistema BDF
Tamanho dos pneus: 315 70 R 22,5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 7500 kg; Perfil do pneu esquerda: 70%; Perfil do pneu direita: 70%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 70%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 70%; Perfil do pneu exterior direito: 70%; Perfil do pneu exterior direito: 70%; Suspensão: suspensão pneumática
Número de registo: BZ-ZT-52
Contacte Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg para obter mais informações
- Cabină de dormit
- Cuplă
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Servodirecţie
- Încălzitor vehicul
- Алюминиевый топливный бак
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Обогреватель
- Обогреватель автомобиля
- Сцепление
- Усилитель рулевого управления
= Дополнительная информация =
Кузов: Система BDF
Размер шин: 315 70 R 22,5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Профиль шин слева: 70%; Профиль шин справа: 70%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 70%; Профиль шин левое внешнее: 70%; Профиль шин правое внешнее: 70%; Профиль шин правое внешнее: 70%; Подвеска: пневматическая подвеска
Регистрационный номер: BZ-ZT-52
Свяжитесь с Rob Veldhuis или Arjan Kamsteeg для получения дополнительной информации
- Kabína na spanie
- Kúrenie
- Posilňovač riadenia
- Spojka
- Vyhrievanie vozidla
- Araç ısıtıcısı
- Hidrolik direksiyon
- Isıtıcı
- Kaplin
- Sleeper cab