Mercedes-Benz Atego 1218 bakwagen met laadklep 2000kg! skåplastbil



























Om du väljer att köpa utrustning till ett lågt pris, se till att du kommunicerar med den riktiga säljaren. Ta reda på så mycket information om ägaren av utrustningen som möjligt. Ett sätt att fuska är att representera dig själv som ett riktigt företag. Vid misstanke, informera oss om detta för ytterligare kontroll, via feedbackformuläret.
Innan du bestämmer dig för att göra ett köp, granska noga flera försäljningserbjudanden för att förstå den genomsnittliga kostnaden för din utvalda utrustning. Om priset på erbjudandet du tycker är mycket lägre än liknande erbjudanden, tänk på det. En betydande prisskillnad kan indikera dolda fel eller försök från säljaren att begå bedrägliga handlingar.
Köp inte produkter där priset är för annorlunda än genomsnittspriset för liknande utrustning.
Ge inte samtycke till tvivelaktiga löften och förbetalda varor. Om du är osäker, var inte rädd för att klargöra detaljer, be om ytterligare fotografier och dokument för utrustning, kontrollera dokumentens äkthet, ställ frågor.
Den vanligaste typen av bedrägeri. Oärliga säljare kan begära en viss förskottsbetalning för att "boka" din rätt att köpa utrustning. Således kan bedragare erhålla ett stort belopp och försvinna, utan att ni kan få kontakt längre.
- Överföring av förskottsbetalning till kortet
- Gör ingen förskottsbetalning utan pappersarbete som bekräftar processen att överföra pengar, om säljaren är osäker i meddelandet.
- Överföring till "Trustee"-kontot
- En sådan förfrågan borde vara alarmerande, du kommer sannolikt att kommunicera med en bedragare.
- Överföring till ett företagskonto med ett liknande namn
- Var försiktig, bedragare kan dölja sig som kända företag, och gör små ändringar av namnet. Överför inte pengar om företagets namn är i tvivel.
- Byte av egna uppgifter i fakturan till ett verkligt företag
- Innan du gör en överföring, se till att de angivna uppgifterna är korrekta och om de avser det angivna företaget.
Säljarens kontaktuppgifter
























- Aluminium fuel tank
= More information =
Cab: day
Front axle: Max. axle load: 4400 kg; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Rear axle: Max. axle load: 8100 kg; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Tail lift: Dhollandia 2000kg
General condition: good
Technical condition: average
Visual appearance: good
Please contact John de Koning or Mark de Koning for more information
- Aluminium-Kraftstofftank
= Weitere Informationen =
Kabine: Tag
Vorderachse: Max. Achslast: 4400 kg; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse: Max. Achslast: 8100 kg; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Ladebordwand: Dhollandia 2000kg
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: durchschnittlich
Optischer Zustand: gut
Wenden Sie sich an John de Koning oder Mark de Koning, um weitere Informationen zu erhalten.
- Aluminiumsbrændstoftank
= Yderligere oplysninger =
Førerhus: day cab
Foraksel: Maks. akselbelastning: 4400 kg; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 8100 kg; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Læssebagsmæk: Dhollandia 2000kg
Overordnet stand: god
Teknisk stand: gennemsnitlig
Visuelt udseende: god
- Tanque de combustible de aluminio
= Más información =
Cabina: día
Eje delantero: Carga máxima del eje: 4400 kg; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 8100 kg; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Trampilla elevadora: Dhollandia 2000kg
Estado general: bueno
Estado técnico: medio
Estado óptico: bueno
Póngase en contacto con John de Koning para obtener más información.
- Réservoir de carburant en aluminium
= Plus d'informations =
Cabine: jour
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 4400 kg; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 8100 kg; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Trappe de chargement: Dhollandia 2000kg
État général: bon
État technique: moyen
État optique: bon
Veuillez contacter John de Koning pour plus d'informations
- Bränsletank av aluminium
= Ytterligare information =
Hytt: dag
Framaxel: Max. axellast: 4400 kg; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Bakaxel: Max. axellast: 8100 kg; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Baklucka: Dhollandia 2000kg
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: genomsnitt
Optiskt tillstånd: bra
- Aluminium brandstoftank
= Bijzonderheden =
Mooie Mercedes Atego 1218 met 2000kg Dhollandia achtersluitklep.
NL truck 1 eigenaar
= Bedrijfsinformatie =
Wij rekenen geen afleveringskosten,
Alle inruil en een financiering is mogelijk.
Ondanks dat wij zorgvuldig de advertenties opmaken kan het voorkomen dat omschreven opties wel/niet op de auto aanwezig zijn.
Controleer a.u.b. voor aankoop of alle, voor u belangrijke, omschreven opties ook daadwerkelijk aanwezig zijn.
Wij zijn RDW erkent.
U kunt kiezen voor extra garantie, kijk voor de pakketten op onze website.
Al onze auto's hebben een heldere onderhoudshistorie en km registratie.
Onze openingstijden zijn:
maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00 en s' Avonds op afspraak.
zaterdag van 9.00 tot 15.00
U kunt ons vinden op:
Middelingenseweg 22
5321 JH Hedel
Nederland
En bereiken op:
Trucks: 0031652373533
Personenauto's: 0646410000
Website: visa kontakter
E-mail: visa kontakter
= Meer informatie =
Cabine: dag
Vooras: Max. aslast: 4400 kg; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras: Max. aslast: 8100 kg; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Laadklep: Dhollandia 2000kg
Algemene staat: goed
Technische staat: gemiddeld
Optische staat: goed
Neem voor meer informatie contact op met John de Koning of Mark de Koning
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
= Więcej informacji =
Kabina: dzienna
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 4400 kg; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 8100 kg; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Klapa załadunkowa: Dhollandia 2000kg
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: średnio
Stan wizualny: dobrze
- Depósito de combustível em alumínio
= Mais informações =
Cabina: dia
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 4400 kg; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 8100 kg; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Monta-cargas: Dhollandia 2000kg
Estado geral: bom
Estado técnico: média
Aspeto visual: bom
- Алюминиевый топливный бак
= Дополнительная информация =
Кабина: кабина без спального места (day)
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 4400 kg; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 8100 kg; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Заднее подъемное устройство: Dhollandia 2000kg
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: среднее
Внешнее состояние: хорошее