Mercedes-Benz Atego 822 ATEGO 822 BLUETEC EURO 5 MANUALGEARBOX GERMAN REGISTRA flak lastbil



































Om du väljer att köpa utrustning till ett lågt pris, se till att du kommunicerar med den riktiga säljaren. Ta reda på så mycket information om ägaren av utrustningen som möjligt. Ett sätt att fuska är att representera dig själv som ett riktigt företag. Vid misstanke, informera oss om detta för ytterligare kontroll, via feedbackformuläret.
Innan du bestämmer dig för att göra ett köp, granska noga flera försäljningserbjudanden för att förstå den genomsnittliga kostnaden för din utvalda utrustning. Om priset på erbjudandet du tycker är mycket lägre än liknande erbjudanden, tänk på det. En betydande prisskillnad kan indikera dolda fel eller försök från säljaren att begå bedrägliga handlingar.
Köp inte produkter där priset är för annorlunda än genomsnittspriset för liknande utrustning.
Ge inte samtycke till tvivelaktiga löften och förbetalda varor. Om du är osäker, var inte rädd för att klargöra detaljer, be om ytterligare fotografier och dokument för utrustning, kontrollera dokumentens äkthet, ställ frågor.
Den vanligaste typen av bedrägeri. Oärliga säljare kan begära en viss förskottsbetalning för att "boka" din rätt att köpa utrustning. Således kan bedragare erhålla ett stort belopp och försvinna, utan att ni kan få kontakt längre.
- Överföring av förskottsbetalning till kortet
- Gör ingen förskottsbetalning utan pappersarbete som bekräftar processen att överföra pengar, om säljaren är osäker i meddelandet.
- Överföring till "Trustee"-kontot
- En sådan förfrågan borde vara alarmerande, du kommer sannolikt att kommunicera med en bedragare.
- Överföring till ett företagskonto med ett liknande namn
- Var försiktig, bedragare kan dölja sig som kända företag, och gör små ändringar av namnet. Överför inte pengar om företagets namn är i tvivel.
- Byte av egna uppgifter i fakturan till ett verkligt företag
- Innan du gör en överföring, se till att de angivna uppgifterna är korrekta och om de avser det angivna företaget.
Säljarens kontaktuppgifter

























- Bremskraftverstärker
- Dachspoiler
- Luftfederung
- Schlafkabine
- Zugmaul
= Weitere Informationen =
Getriebe: MERCEDES, 6 Gänge, Schaltgetriebe
Refenmaß: 235-75-17,5
Vorderachse: Max. Achslast: 3400 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 80%; Reifen Profil rechts: 80%
Hinterachse: Max. Achslast: 4600 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 60%; Reifen Profil links außen: 60%; Reifen Profil rechts innerhalb: 60%; Reifen Profil rechts außen: 60%; Reduzierung: einfach reduziert
Ladebordwand: MBB PALFINGER MBB 1000, Heckklappe, 1000 kg
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Wenden Sie sich an FRANS HELMERICH oder Frans, um weitere Informationen zu erhalten.
- Air suspension
- Coupling
- Heavy duty engine brake
- Roof spoiler
- Sleeper cab
= More information =
Transmission: MERCEDES, 6 gears, Manual gearbox
Tyre size: 235-75-17,5
Front axle: Max. axle load: 3400 kg; Steering; Tyre profile left: 80%; Tyre profile right: 80%
Rear axle: Max. axle load: 4600 kg; Tyre profile left inner: 60%; Tyre profile left outer: 60%; Tyre profile right outer: 60%; Tyre profile right outer: 60%; Reduction: single reduction
Tail lift: MBB PALFINGER MBB 1000, tail lift, 1000 kg
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Please contact FRANS HELMERICH or Frans for more information
- BTW voertuig
- Dakspoiler
- Luchtvering
- Slaapcabine
- Vangmuil
- Versterkte motorrem
= Bijzonderheden =
WDB9702171L657794 SLAAPCABINE DAKSPOILER 815.419 KM LUCHTGEVEERD HANDGESCHAKELD OPENLAADBAK MET ALUMINIUMZIJBORDEN BAKMAAT=625X250X50 CM HYDROLIESELAADKLEP 1000 KG TOTAALGEWICHT 7490 KG WB=484 CM AANHANGWAGENKOPPELING AIRCO ELECKTRIESERAMEN DUITSE REGISTRATIE-GERMAN REGISTRATION NETTE TRUCK DEALER ONDERHOUDEN ZO UIT HET WERK visa kontakter
= Meer informatie =
Transmissie: MERCEDES, 6 versnellingen, Handgeschakeld
Bandenmaat: 235-75-17,5
Vooras: Max. aslast: 3400 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 80%; Bandenprofiel rechts: 80%
Achteras: Max. aslast: 4600 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 60%; Bandenprofiel linksbuiten: 60%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 60%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 60%; Reductie: enkelvoudige reductie
Laadklep: MBB PALFINGER MBB 1000, achtersluitklep, 1000 kg
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Neem voor meer informatie contact op met FRANS HELMERICH of Frans