MAN 26.372 DFA 6X6 chassi lastbil

PDF
MAN 26.372 DFA 6X6 chassi lastbil - Autoline
MAN 26.372 DFA 6X6 chassi lastbil | Bild 1 - Autoline
MAN 26.372 DFA 6X6 chassi lastbil | Bild 2 - Autoline
MAN 26.372 DFA 6X6 chassi lastbil | Bild 3 - Autoline
MAN 26.372 DFA 6X6 chassi lastbil | Bild 4 - Autoline
MAN 26.372 DFA 6X6 chassi lastbil | Bild 5 - Autoline
MAN 26.372 DFA 6X6 chassi lastbil | Bild 6 - Autoline
MAN 26.372 DFA 6X6 chassi lastbil | Bild 7 - Autoline
MAN 26.372 DFA 6X6 chassi lastbil | Bild 8 - Autoline
MAN 26.372 DFA 6X6 chassi lastbil | Bild 9 - Autoline
MAN 26.372 DFA 6X6 chassi lastbil | Bild 10 - Autoline
MAN 26.372 DFA 6X6 chassi lastbil | Bild 11 - Autoline
MAN 26.372 DFA 6X6 chassi lastbil | Bild 12 - Autoline
MAN 26.372 DFA 6X6 chassi lastbil | Bild 13 - Autoline
MAN 26.372 DFA 6X6 chassi lastbil | Bild 14 - Autoline
MAN 26.372 DFA 6X6 chassi lastbil | Bild 15 - Autoline
MAN 26.372 DFA 6X6 chassi lastbil | Bild 16 - Autoline
MAN 26.372 DFA 6X6 chassi lastbil | Bild 17 - Autoline
MAN 26.372 DFA 6X6 chassi lastbil | Bild 18 - Autoline
MAN 26.372 DFA 6X6 chassi lastbil | Bild 19 - Autoline
MAN 26.372 DFA 6X6 chassi lastbil | Bild 20 - Autoline
MAN 26.372 DFA 6X6 chassi lastbil | Bild 21 - Autoline
MAN 26.372 DFA 6X6 chassi lastbil | Bild 22 - Autoline
MAN 26.372 DFA 6X6 chassi lastbil | Bild 23 - Autoline
MAN 26.372 DFA 6X6 chassi lastbil | Bild 24 - Autoline
MAN 26.372 DFA 6X6 chassi lastbil | Bild 25 - Autoline
MAN 26.372 DFA 6X6 chassi lastbil | Bild 26 - Autoline
MAN 26.372 DFA 6X6 chassi lastbil | Bild 27 - Autoline
MAN 26.372 DFA 6X6 chassi lastbil | Bild 28 - Autoline
MAN 26.372 DFA 6X6 chassi lastbil | Bild 29 - Autoline
MAN 26.372 DFA 6X6 chassi lastbil | Bild 30 - Autoline
MAN 26.372 DFA 6X6 chassi lastbil | Bild 31 - Autoline
MAN 26.372 DFA 6X6 chassi lastbil | Bild 32 - Autoline
MAN 26.372 DFA 6X6 chassi lastbil | Bild 33 - Autoline
MAN 26.372 DFA 6X6 chassi lastbil | Bild 34 - Autoline
MAN 26.372 DFA 6X6 chassi lastbil | Bild 35 - Autoline
MAN 26.372 DFA 6X6 chassi lastbil | Bild 36 - Autoline
MAN 26.372 DFA 6X6 chassi lastbil | Bild 37 - Autoline
MAN 26.372 DFA 6X6 chassi lastbil | Bild 38 - Autoline
MAN 26.372 DFA 6X6 chassi lastbil | Bild 39 - Autoline
MAN 26.372 DFA 6X6 chassi lastbil | Bild 40 - Autoline
MAN 26.372 DFA 6X6 chassi lastbil | Bild 41 - Autoline
MAN 26.372 DFA 6X6 chassi lastbil | Bild 42 - Autoline
Intresserad av annonsen?
1/42
PDF
19 500 €
Nettopris
≈ 211 300 kr
Kontakta säljaren
Tillverkare: MAN
Modell: 26.372 DFA 6X6
Tillverkningsår: 1992-07
Första registrering: 1992-07-09
Miltal: 699 575 km
Lastkapacitet: 16 000 kg
Nettovikt: 10 000 kg
Bruttovikt: 26 000 kg
Plats: Belgien Gistel (West-Vlaanderen)6418 km to "United States/Columbus"
Återförsäljares lager-ID: 10186
Publiceringsdatum: 28 apr. 2025
Beskrivning
Totalmått: 7,75 m × 2,5 m × 3,2 m
Bränsletank: 200 l
Motor
Kraft: 370 hk (272 kW)
Bränsle: diesel
Volym: 11 967 cm³
Cyl num: 6
Euro: Euro 1
Växellåda
Typ: manuell
Växlar: 16
Axlar
Axlar: 3
Axelkonfiguration: 6x6
Fjädring: fjäder/fjäder
Hjulbas: 3 550 mm
Dubbla hjul
Första axel: 12r22.5, bromsar - trumma
Andra axel: 315/80r22.5, bromsar - trumma
Trejde axel: 315/80r22.5, bromsar - trumma
Bromsar
ABS
Säkerhetsfunktioner
Differentialspärr
Ytterligare utrustning
Vantskruv
Skick
Skick: begagnade
Mer information
Färg: orange

Mer information — MAN 26.372 DFA 6X6 chassi lastbil

Svenska
= Additional options and accessories =

- Coupling
- Engine Brake
- Leaf spring suspension

= Remarks =

Chassis-cab 5m L.

= More information =

General information
Cab: day

Transmission
Transmission: ZF 16S, 16 gears, Manual gearbox

Axle configuration
Front axle: Tyre size: 12r22.5; Max. axle load: 7100 kg; Steering; Tyre profile left: 90%; Tyre profile right: 40%; Reduction: hub reduction
Rear axle 1: Tyre size: 315/80r22.5; Max. axle load: 9500 kg; Tyre profile left inner: 30%; Tyre profile left outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Reduction: hub reduction
Rear axle 2: Tyre size: 315/80r22.5; Max. axle load: 9500 kg; Tyre profile left inner: 70%; Tyre profile left outer: 70%; Tyre profile right outer: 70%; Tyre profile right outer: 70%; Reduction: hub reduction

Functional
Make of bodywork: ZF

Condition
General condition: good
Technical condition: very good
Visual appearance: average

Additional information
Please contact Frederik Viaene for more information
- Ресорно пружинно окачване
- Спирачка на двигателя
- Съединение
- Motorová brzda
- Odpružení listovými pružinami
- Připojení
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Blattfederung
- Motorbremse
- Zugmaul

= Anmerkungen =

Fahrgestell 5m L.

= Weitere Informationen =

Allgemeine Informationen
Kabine: Tag

Getriebe
Getriebe: ZF 16S, 16 Gänge, Schaltgetriebe

Achskonfiguration
Vorderachse: Refenmaß: 12r22.5; Max. Achslast: 7100 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 90%; Reifen Profil rechts: 40%; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Hinterachse 1: Refenmaß: 315/80r22.5; Max. Achslast: 9500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 30%; Reifen Profil links außen: 30%; Reifen Profil rechts innerhalb: 30%; Reifen Profil rechts außen: 30%; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Hinterachse 2: Refenmaß: 315/80r22.5; Max. Achslast: 9500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 70%; Reifen Profil links außen: 70%; Reifen Profil rechts innerhalb: 70%; Reifen Profil rechts außen: 70%; Reduzierung: Ausenplanetenachsen

Funktionell
Marke des Aufbaus: ZF

Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: durchschnittlich

Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Frederik Viaene, um weitere Informationen zu erhalten.
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Bladaffjedring
- Kobling
- Motorbremse

= Yderligere oplysninger =

Generelle oplysninger
Førerhus: day cab

Transmission
Transmission: ZF 16S, 16 gear, Manuel gearkasse

Akselkonfiguration
Foraksel: Dækstørrelse: 12r22.5; Maks. akselbelastning: 7100 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 90%; Dækprofil højre: 40%; Reduktion: navreduktion
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 315/80r22.5; Maks. akselbelastning: 9500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 30%; Dækprofil venstre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Reduktion: navreduktion
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 315/80r22.5; Maks. akselbelastning: 9500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 70%; Dækprofil venstre udvendige: 70%; Dækprofil højre udvendige: 70%; Dækprofil højre udvendige: 70%; Reduktion: navreduktion

Funktionelle
Karosserifabrikat: ZF

Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: gennemsnitlig

Yderligere oplysninger
Kontakt Frederik Viaene for yderligere oplysninger
- Ανάρτηση φυλλοειδούς ελατηρίου
- Κοτσαδόρος
- Φρένο κινητήρα
= Más opciones y accesorios =

- Freno motor
- horquilla
- Suspensión

= Comentarios =

Chassis cabina 5m L.

= Más información =

Información general
Cabina: día

Transmisión
Transmisión: ZF 16S, 16 marchas, Cambio manual

Configuración de ejes
Eje delantero: Tamaño del neumático: 12r22.5; Carga máxima del eje: 7100 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 90%; Dibujo del neumático derecha: 40%; Reducción: reducción de cubo
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 315/80r22.5; Carga máxima del eje: 9500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 30%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Reducción: reducción de cubo
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 315/80r22.5; Carga máxima del eje: 9500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 70%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 70%; Dibujo del neumático derecha exterior: 70%; Dibujo del neumático derecha exterior: 70%; Reducción: reducción de cubo

Funcional
Marca carrocería: ZF

Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: medio

Información complementaria
Póngase en contacto con Frederik Viaene para obtener más información.
- Lehtijousitus
- Liitäntä
- Moottorin jarru
= Plus d'options et d'accessoires =

- Attraper taupe
- Frein Moteur
- Suspension de feuille

= Remarques =

Cabine chassis 5m L.

= Plus d'informations =

Informations générales
Cabine: jour

Transmission
Transmission: ZF 16S, 16 vitesses, Commande manuelle

Configuration essieu
Essieu avant: Dimension des pneus: 12r22.5; Charge maximale sur essieu: 7100 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 90%; Sculptures des pneus droite: 40%; Réduction: moyeux réducteurs
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 315/80r22.5; Charge maximale sur essieu: 9500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 30%; Sculptures des pneus gauche externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Réduction: moyeux réducteurs
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 315/80r22.5; Charge maximale sur essieu: 9500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 70%; Sculptures des pneus gauche externe: 70%; Sculptures des pneus droit externe: 70%; Sculptures des pneus droit externe: 70%; Réduction: moyeux réducteurs

Pratique
Marque de construction: ZF

Condition
État général: bon
État technique: très bon
État optique: moyen

Informations complémentaires
Veuillez contacter Frederik Viaene pour plus d'informations
- Lisnata opruga
- Spojnica
- Csatlakoztatás
- Motorfék
- Rugós felfüggesztés
- Freno motore
- Raccordo
- Sospensione balestra
= Extra tillval och tillbehör =

- Bladfjäder
- Koppling
- Motorbroms

= Ytterligare information =

Allmän information
Hytt: dag

Transmission
Transmission: ZF 16S, 16 växlar, Manuell

Konfiguration av axlar
Framaxel: Däckets storlek: 12r22.5; Max. axellast: 7100 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 90%; Däckprofil rätt: 40%; Minskning: minskning av nav
Bakaxel 1: Däckets storlek: 315/80r22.5; Max. axellast: 9500 kg; Däckprofil inuti vänster: 30%; Däckprofil lämnades utanför: 30%; Däckprofil innanför höger: 30%; Däckprofil utanför höger: 30%; Minskning: minskning av nav
Bakaxel 2: Däckets storlek: 315/80r22.5; Max. axellast: 9500 kg; Däckprofil inuti vänster: 70%; Däckprofil lämnades utanför: 70%; Däckprofil innanför höger: 70%; Däckprofil utanför höger: 70%; Minskning: minskning av nav

Funktionell
Fabrikat av karosseri: ZF

Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: genomsnitt

Ytterligare information
Kontakta Frederik Viaene för mer information
= Aanvullende opties en accessoires =

- Bladvering
- Motorrem
- Vangmuil

= Bijzonderheden =

Chassis-cabine 5m L.

= Meer informatie =

Algemene informatie
Cabine: dag

Transmissie
Transmissie: ZF 16S, 16 versnellingen, Handgeschakeld

Asconfiguratie
Vooras: Bandenmaat: 12r22.5; Max. aslast: 7100 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 90%; Bandenprofiel rechts: 40%; Reductie: naafreductie
Achteras 1: Bandenmaat: 315/80r22.5; Max. aslast: 9500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 30%; Bandenprofiel linksbuiten: 30%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 30%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 30%; Reductie: naafreductie
Achteras 2: Bandenmaat: 315/80r22.5; Max. aslast: 9500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 70%; Bandenprofiel linksbuiten: 70%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 70%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 70%; Reductie: naafreductie

Functioneel
Merk opbouw: ZF

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: gemiddeld

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Frederik Viaene
- Bladfjæring
- Kobling
- Motorbrems
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Hamulec silnikowy
- Resory
- Sprzęg

= Więcej informacji =

Informacje ogólne
Kabina: dzienna

Skrzynia biegów
Pędnia: ZF 16S, 16 biegi, Manualna skrzynia biegów

Konfiguracja osi
Oś przednia: Rozmiar opon: 12r22.5; Maksymalny nacisk na oś: 7100 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 90%; Profil opon prawa: 40%; Redukcja: redukcja piasty
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 315/80r22.5; Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 30%; Profil opon lewa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Redukcja: redukcja piasty
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 315/80r22.5; Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 70%; Profil opon lewa zewnętrzna: 70%; Profil opon prawa zewnętrzna: 70%; Profil opon prawa zewnętrzna: 70%; Redukcja: redukcja piasty

Funkcjonalność
Marka konstrukcji: ZF

Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: średnio

Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Frederik Viaene
= Opções e acessórios adicionais =

- Acoplamento
- Suspensão de molas
- Travão de motor

= Mais informações =

Informações gerais
Cabina: dia

Transmissão
Transmissão: ZF 16S, 16 velocidades, Caixa de velocidades manual

Configuração dos eixos
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 12r22.5; Máx carga por eixo: 7100 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 90%; Perfil do pneu direita: 40%; Redução: redução do cubo
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 315/80r22.5; Máx carga por eixo: 9500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Redução: redução do cubo
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 315/80r22.5; Máx carga por eixo: 9500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 70%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 70%; Perfil do pneu exterior direito: 70%; Perfil do pneu exterior direito: 70%; Redução: redução do cubo

Funcional
Marca da carroçaria: ZF

Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: média

Informações adicionais
Contacte Frederik Viaene para obter mais informações
- Cuplă
- Frână de motor
- Suspensie pe arcuri
= Дополнительные опции и оборудование =

- Рессорная подвеска
- Сцепление
- Тормоз двигателя

= Дополнительная информация =

Общая информация
Кабина: кабина без спального места (day)

Трансмиссия
Трансмиссия: ZF 16S, 16 передачи, Механическая коробка передач

Конфигурация осей
Передний мост: Размер шин: 12r22.5; Макс. нагрузка на ось: 7100 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 90%; Профиль шин справа: 40%; Редуктор: редуктор ступицы
Задний мост 1: Размер шин: 315/80r22.5; Макс. нагрузка на ось: 9500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 30%; Профиль шин левое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Редуктор: редуктор ступицы
Задний мост 2: Размер шин: 315/80r22.5; Макс. нагрузка на ось: 9500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 70%; Профиль шин левое внешнее: 70%; Профиль шин правое внешнее: 70%; Профиль шин правое внешнее: 70%; Редуктор: редуктор ступицы

Функциональность
Марка кузова: ZF

Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: среднее

Дополнительная информация
Свяжитесь с Frederik Viaene для получения дополнительной информации
- Motorová brzda
- Odpruženie listovými pružinami
- Spojka
- Kaplin
- Motor freni
- Yaprak yaylı süspansiyon
Viktigt
Detta erbjudande är endast för vägledning. Begär mer exakt information från säljaren.
Köptips
Säkerhetstips
Säljarverifiering

Om du väljer att köpa utrustning till ett lågt pris, se till att du kommunicerar med den riktiga säljaren. Ta reda på så mycket information om ägaren av utrustningen som möjligt. Ett sätt att fuska är att representera dig själv som ett riktigt företag. Vid misstanke, informera oss om detta för ytterligare kontroll, via feedbackformuläret.

Priskoll

Innan du bestämmer dig för att göra ett köp, granska noga flera försäljningserbjudanden för att förstå den genomsnittliga kostnaden för din utvalda utrustning. Om priset på erbjudandet du tycker är mycket lägre än liknande erbjudanden, tänk på det. En betydande prisskillnad kan indikera dolda fel eller försök från säljaren att begå bedrägliga handlingar.

Köp inte produkter där priset är för annorlunda än genomsnittspriset för liknande utrustning.

Ge inte samtycke till tvivelaktiga löften och förbetalda varor. Om du är osäker, var inte rädd för att klargöra detaljer, be om ytterligare fotografier och dokument för utrustning, kontrollera dokumentens äkthet, ställ frågor.

Tvivelaktig förskottsbetalning

Den vanligaste typen av bedrägeri. Oärliga säljare kan begära en viss förskottsbetalning för att "boka" din rätt att köpa utrustning. Således kan bedragare erhålla ett stort belopp och försvinna, utan att ni kan få kontakt längre.

Varianter av detta bedrägeri kan innefatta:
  • Överföring av förskottsbetalning till kortet
  • Gör ingen förskottsbetalning utan pappersarbete som bekräftar processen att överföra pengar, om säljaren är osäker i meddelandet.
  • Överföring till "Trustee"-kontot
  • En sådan förfrågan borde vara alarmerande, du kommer sannolikt att kommunicera med en bedragare.
  • Överföring till ett företagskonto med ett liknande namn
  • Var försiktig, bedragare kan dölja sig som kända företag, och gör små ändringar av namnet. Överför inte pengar om företagets namn är i tvivel.
  • Byte av egna uppgifter i fakturan till ett verkligt företag
  • Innan du gör en överföring, se till att de angivna uppgifterna är korrekta och om de avser det angivna företaget.
Har du upptäckt ett bedrägeri?
Låt oss veta
Säkerhetstips
PDF
Säljer du maskiner eller fordon?
Du kan göra det med oss!
Liknande annonser
16 800 € ≈ 182 000 kr
1996
899 325 km
Euro Euro 2 Last.kap. 12 000 kg Axelkonfiguration 6x6 Fjädring fjäder/fjäder
Belgien, Bree
Kontakta säljaren
17 700 € ≈ 191 800 kr
2006
944 217 km
Kraft 480 hk (353 kW) Euro Euro 3 Last.kap. 11 430 kg Axelkonfiguration 6x4 Fjädring fjäder/fjäder
Belgien, Bree
Kontakta säljaren
10 250 € ≈ 111 100 kr
1989
543 870 km
Euro Euro 2 Last.kap. 10 600 kg Axelkonfiguration 6x4 Fjädring fjäder/fjäder
Belgien, Bree
Kontakta säljaren
16 500 € ≈ 178 800 kr
2009
630 000 km
Kraft 440 hk (323 kW) Euro Euro 4 Axelkonfiguration 6x2 Fjädring fjäder/luft
Belgien, Wingene
Kontakta säljaren
15 700 € ≈ 170 100 kr
2005
785 324 km
Euro Euro 3 Last.kap. 10 360 kg Axelkonfiguration 6x4 Fjädring fjäder/fjäder
Belgien, Bree
Kontakta säljaren
19 900 € ≈ 215 600 kr
1992
139 137 km
Kraft 269 hk (198 kW) Euro Euro 1 Bränsle diesel Last.kap. 13 380 kg Axelkonfiguration 6x6
Tyskland, Bovenden
Kontakta säljaren
7 300 € ≈ 79 090 kr
2006
738 824 km
Euro Euro 3 Last.kap. 14 980 kg Fjädring fjäder/luft
Belgien, Bree
Kontakta säljaren
15 800 € ≈ 171 200 kr
1993
300 000 km
Kraft 504 hk (371 kW) Bränsle diesel Axelkonfiguration 6x4
Tyskland, Sottrum
Kontakta säljaren
10 900 € ≈ 118 100 kr
1996
Kraft 340 hk (250 kW) Euro Euro 2 Axelkonfiguration 6x4 Fjädring fjäder/fjäder
Belgien, Bree
Kontakta säljaren
16 900 € ≈ 183 100 kr
1990
235 550 km
Kraft 290 hk (213 kW) Bränsle diesel Axelkonfiguration 4x4
Tyskland, Bovenden
Kontakta säljaren
Pris på begäran
1992
874 600 km
Kraft 370 hk (272 kW) Bränsle diesel Last.kap. 11 kg Axelkonfiguration 6x4
Bulgarien, PERNIK
Kontakta säljaren
15 900 € ≈ 172 300 kr
1993
500 000 km
Kraft 373 hk (274 kW) Euro Euro 2 Bränsle diesel Axelkonfiguration 6x6 Fjädring luft/luft
Tyskland, Sottrum
Kontakta säljaren
Pris på begäran
1992
643 246 km
Kraft 370 hk (272 kW) Euro Euro 1 Bränsle diesel Last.kap. 17 000 kg Axelkonfiguration 6x4 Fjädring fjäder/fjäder
Nederländerna, Maarssen
Kontakta säljaren
13 500 € ≈ 146 300 kr
1991
877 822 km
Last.kap. 16 000 kg Axelkonfiguration 6x6 Fjädring fjäder/fjäder
Litauen, Dievogala
Kontakta säljaren
15 000 € ≈ 162 500 kr
1991
8 200 km
Kraft 230 hk (169 kW) Bränsle diesel Axelkonfiguration 4x4 Fjädring fjäder/fjäder
Belgien, Maasmechelen
Kontakta säljaren
9 624 € 41 000 PLN ≈ 104 300 kr
1993
626 967 km
Kraft 320 hk (235 kW) Euro Euro 2 Bränsle diesel Last.kap. 24 kg Axelkonfiguration 6x4 Fjädring fjäder/fjäder
Polen, Brzesko
Kontakta säljaren
20 300 € ≈ 219 900 kr
1989
39 292 km
Axelkonfiguration 6x4 Fjädring fjäder/fjäder
Belgien, Bree
Kontakta säljaren
Pris på begäran
1991
473 000 km
Kraft 192 hk (141 kW) Bränsle diesel Axelkonfiguration 4x2 Fjädring fjäder/fjäder
Italien, Sora - Frosinone - Fr
Kontakta säljaren
9 200 € ≈ 99 680 kr
1994
727 514 km
Last.kap. 6 000 kg Axelkonfiguration 4x2 Fjädring fjäder/fjäder
Belgien, Bree
Kontakta säljaren
12 700 € ≈ 137 600 kr
1994
405 966 km
Kraft 340 hk (250 kW) Euro Euro 2 Last.kap. 13 700 kg Axelkonfiguration 6x4 Fjädring fjäder/fjäder
Belgien, Bree
Kontakta säljaren