Volvo VNL NL 10 Towing and recovery vehicle - 6x4 - 1993 - Complete! bärgningsbil





















































































































Om du väljer att köpa utrustning till ett lågt pris, se till att du kommunicerar med den riktiga säljaren. Ta reda på så mycket information om ägaren av utrustningen som möjligt. Ett sätt att fuska är att representera dig själv som ett riktigt företag. Vid misstanke, informera oss om detta för ytterligare kontroll, via feedbackformuläret.
Innan du bestämmer dig för att göra ett köp, granska noga flera försäljningserbjudanden för att förstå den genomsnittliga kostnaden för din utvalda utrustning. Om priset på erbjudandet du tycker är mycket lägre än liknande erbjudanden, tänk på det. En betydande prisskillnad kan indikera dolda fel eller försök från säljaren att begå bedrägliga handlingar.
Köp inte produkter där priset är för annorlunda än genomsnittspriset för liknande utrustning.
Ge inte samtycke till tvivelaktiga löften och förbetalda varor. Om du är osäker, var inte rädd för att klargöra detaljer, be om ytterligare fotografier och dokument för utrustning, kontrollera dokumentens äkthet, ställ frågor.
Den vanligaste typen av bedrägeri. Oärliga säljare kan begära en viss förskottsbetalning för att "boka" din rätt att köpa utrustning. Således kan bedragare erhålla ett stort belopp och försvinna, utan att ni kan få kontakt längre.
- Överföring av förskottsbetalning till kortet
- Gör ingen förskottsbetalning utan pappersarbete som bekräftar processen att överföra pengar, om säljaren är osäker i meddelandet.
- Överföring till "Trustee"-kontot
- En sådan förfrågan borde vara alarmerande, du kommer sannolikt att kommunicera med en bedragare.
- Överföring till ett företagskonto med ett liknande namn
- Var försiktig, bedragare kan dölja sig som kända företag, och gör små ändringar av namnet. Överför inte pengar om företagets namn är i tvivel.
- Byte av egna uppgifter i fakturan till ett verkligt företag
- Innan du gör en överföring, se till att de angivna uppgifterna är korrekta och om de avser det angivna företaget.
Säljarens kontaktuppgifter



















- Leaf spring suspension
= Remarks =
Towing and recovery vehicletruck, Sepson winch type: 6353 (1992) 40 mtr.
Beautiful truck
Totally complete
visa kontakter
= More information =
General information
Cab: day
Axle configuration
Tyre size: 315/80/22.5
Front axle: Steering; Tyre profile left: 80%; Tyre profile right: 80%
Rear axle 1: Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%
Rear axle 2: Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%
Environment
Emission class: Euro 0
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Additional information
Please contact Bart Companjen, Giel Companjen, Frans Moran Santos, Bertus Companjen or kantoor, office, buro. for more information
- Blattfederung
= Anmerkungen =
Sepson-Windentyp: 6353 (1992) 40 mtr.
Schöner LKW
Völlig vollständig
visa kontakter
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Kabine: Tag
Achskonfiguration
Refenmaß: 315/80/22.5
Vorderachse: Gelenkt; Reifen Profil links: 80%; Reifen Profil rechts: 80%
Hinterachse 1: Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%
Hinterachse 2: Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%
Umwelt
Emissionsklasse: Euro 0
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Bart Companjen, Giel Companjen, Frans Moran Santos, Bertus Companjen oder kantoor, office, buro., um weitere Informationen zu erhalten.
- Bladaffjedring
= Yderligere oplysninger =
Førerhus: day cab
Dækstørrelse: 315/80/22.5
Foraksel: Styretøj; Dækprofil venstre: 80%; Dækprofil højre: 80%
Bagaksel 1: Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%
Bagaksel 2: Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%
Emissionsklasse: Euro 0
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
- Suspensión
= Más información =
Información general
Cabina: día
Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 315/80/22.5
Eje delantero: Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 80%; Dibujo del neumático derecha: 80%
Eje trasero 1: Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%
Eje trasero 2: Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%
Medio ambiente
Clase de emisión: Euro 0
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Información complementaria
Póngase en contacto con Frans Moran Santos para obtener más información.
- Suspension de feuille
= Plus d'informations =
Informations générales
Cabine: jour
Configuration essieu
Dimension des pneus: 315/80/22.5
Essieu avant: Direction; Sculptures des pneus gauche: 80%; Sculptures des pneus droite: 80%
Essieu arrière 1: Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%
Essieu arrière 2: Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%
Environnement
Classe d'émission: Euro 0
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Informations complémentaires
Veuillez contacter Frans Moran Santos pour plus d'informations
- Bladfjäder
= Ytterligare information =
Hytt: dag
Däckets storlek: 315/80/22.5
Framaxel: Styrning; Däckprofil vänster: 80%; Däckprofil rätt: 80%
Bakaxel 1: Däckprofil inuti vänster: 40%; Däckprofil lämnades utanför: 40%; Däckprofil innanför höger: 40%; Däckprofil utanför höger: 40%
Bakaxel 2: Däckprofil inuti vänster: 40%; Däckprofil lämnades utanför: 40%; Däckprofil innanför höger: 40%; Däckprofil utanför höger: 40%
Utsläppsklass: Euro 0
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
- Bladvering
- hydrauliek pomp
= Bijzonderheden =
Sepson lier type: 6353 (1992) 40 mtr.
Prachtige mooie auto
Helemaal compleet
= Bedrijfsinformatie =
U bent van harte welkom bij Companjen Bedrijfswagen B.V. om de voertuig te bezichtigen. In overleg is dit ook in de avonden mogelijk. Belt u even van te voren om te voorkomen dat de voertuig van uw keuze niet gereserveerd of verkocht is?
Op al onze voertuigen geldt inruil en financiering mogelijk, voor meer informatie zijn wij te bereiken op visa kontakter of visa kontakter
Companjen Bedrijfswagens B.V.
Zonnekracht 12
7671RP Vriezenveen
Tel: visa kontakter Buro/Kantoor
Tel: visa kontakter Bertus Companjen
Tel:visa kontakter Bart Companjen
Tel: visa kontakter Giel Companjen
E-mail: visa kontakter
Ondanks de zorg die besteed wordt aan een correcte invoer van de gegevens, kunnen wij niet verantwoordelijk
en/of aansprakelijk gehouden worden voor eventuele fouten in deze advertentie.
= Meer informatie =
Algemene informatie
Cabine: dag
Asconfiguratie
Bandenmaat: 315/80/22.5
Vooras: Meesturend; Bandenprofiel links: 80%; Bandenprofiel rechts: 80%
Achteras 1: Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%
Achteras 2: Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%
Milieu
Emissieklasse: Euro 0
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Bart Companjen, Giel Companjen, Frans Moran Santos, Bertus Companjen of kantoor, office, buro.
- Resory
= Więcej informacji =
Kabina: dzienna
Rozmiar opon: 315/80/22.5
Oś przednia: Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 80%; Profil opon prawa: 80%
Oś tylna 1: Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%
Oś tylna 2: Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%
Klasa emisji: Euro 0
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
- Suspensão de molas
= Mais informações =
Cabina: dia
Tamanho dos pneus: 315/80/22.5
Eixo dianteiro: Direção; Perfil do pneu esquerda: 80%; Perfil do pneu direita: 80%
Eixo traseiro 1: Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%
Eixo traseiro 2: Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%
Classe de emissões: Euro 0
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
- Рессорная подвеска
= Дополнительная информация =
Кабина: кабина без спального места (day)
Размер шин: 315/80/22.5
Передний мост: Рулевое управление; Профиль шин слева: 80%; Профиль шин справа: 80%
Задний мост 1: Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%
Задний мост 2: Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%
Уровень выбросов: Euro 0
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее