Kraker CF-Z 100m3 Cargo Floor 10MM Hydraulische klep+afdekkleppen walking floor semitrailer

































Om du väljer att köpa utrustning till ett lågt pris, se till att du kommunicerar med den riktiga säljaren. Ta reda på så mycket information om ägaren av utrustningen som möjligt. Ett sätt att fuska är att representera dig själv som ett riktigt företag. Vid misstanke, informera oss om detta för ytterligare kontroll, via feedbackformuläret.
Innan du bestämmer dig för att göra ett köp, granska noga flera försäljningserbjudanden för att förstå den genomsnittliga kostnaden för din utvalda utrustning. Om priset på erbjudandet du tycker är mycket lägre än liknande erbjudanden, tänk på det. En betydande prisskillnad kan indikera dolda fel eller försök från säljaren att begå bedrägliga handlingar.
Köp inte produkter där priset är för annorlunda än genomsnittspriset för liknande utrustning.
Ge inte samtycke till tvivelaktiga löften och förbetalda varor. Om du är osäker, var inte rädd för att klargöra detaljer, be om ytterligare fotografier och dokument för utrustning, kontrollera dokumentens äkthet, ställ frågor.
Den vanligaste typen av bedrägeri. Oärliga säljare kan begära en viss förskottsbetalning för att "boka" din rätt att köpa utrustning. Således kan bedragare erhålla ett stort belopp och försvinna, utan att ni kan få kontakt längre.
- Överföring av förskottsbetalning till kortet
- Gör ingen förskottsbetalning utan pappersarbete som bekräftar processen att överföra pengar, om säljaren är osäker i meddelandet.
- Överföring till "Trustee"-kontot
- En sådan förfrågan borde vara alarmerande, du kommer sannolikt att kommunicera med en bedragare.
- Överföring till ett företagskonto med ett liknande namn
- Var försiktig, bedragare kan dölja sig som kända företag, och gör små ändringar av namnet. Överför inte pengar om företagets namn är i tvivel.
- Byte av egna uppgifter i fakturan till ett verkligt företag
- Innan du gör en överföring, se till att de angivna uppgifterna är korrekta och om de avser det angivna företaget.
Säljarens kontaktuppgifter








































- Air suspension
- BPW Axles
- CARGO FLOOR 10MM
- DRUM BRAKES
- Gegalvaniseerd chassis
= Remarks =
Kraker CF-Z
Bouwjaar 2014
100m3
Cargo Floor 10MM
Hydraulische afdekkleppen
Liftas
Centrale smering
Wabco smartboard
APK/TUV 11/2024
= Dealer information =
We sell our trucks & trailers including export documents + transfer plates and Insurance for 14 days driving.
All pictures of this trucks at hesselink-trucks.nl
= More information =
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 70%; Tyre profile right: 50%; Brakes: disc brakes
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 70%; Tyre profile right: 40%; Brakes: drum brakes
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 60%; Tyre profile right: 40%; Brakes: drum brakes
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Registration number: ON-22-LG
- BPW Achsen
- CARGO FLOOR 10MM
- Gegalvaniseerd chassis
- Luftfederung
- Trommel Bremsen
= Anmerkungen =
Kraker CF-Z
Bouwjaar 2014
100m3
Cargo Floor 10MM
Hydraulische afdekkleppen
Liftas
Centrale smering
Wabco smartboard
APK/TUV 11/2024
= Firmeninformationen =
Kontaktieren Sie uns für weitere Informationen!
= Weitere Informationen =
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 70%; Reifen Profil rechts: 50%; Bremsen: Scheibenbremsen
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 70%; Reifen Profil rechts: 40%; Bremsen: Trommelbremsen
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 60%; Reifen Profil rechts: 40%; Bremsen: Trommelbremsen
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Kennzeichen: ON-22-LG
- Luftaffjedring
= Yderligere oplysninger =
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 70%; Dækprofil højre: 50%; Bremser: skivebremser
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 70%; Dækprofil højre: 40%; Bremser: tromlebremser
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 60%; Dækprofil højre: 40%; Bremser: tromlebremser
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Registreringsnummer: ON-22-LG
- Suspensión neumática
= Comentarios =
Kraker CF-Z
Bouwjaar 2014
100m3
Cargo Floor 10MM
Hydraulische afdekkleppen
Liftas
Centrale smering
Wabco smartboard
APK/TUV 11/2024
= Más información =
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 70%; Dibujo del neumático derecha: 50%; Frenos: frenos de disco
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 70%; Dibujo del neumático derecha: 40%; Frenos: frenos de tambor
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 60%; Dibujo del neumático derecha: 40%; Frenos: frenos de tambor
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Matrícula: ON-22-LG
- BPW Axles
- Suspension pneumatique
= Remarques =
Kraker CF-Z
Bouwjaar 2014
100m3
Cargo Floor 10MM
Hydraulische afdekkleppen
Liftas
Centrale smering
Wabco smartboard
APK/TUV 11/2024
= Plus d'informations =
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 70%; Sculptures des pneus droite: 50%; Freins: freins à disque
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 70%; Sculptures des pneus droite: 40%; Freins: freins à tambour
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 60%; Sculptures des pneus droite: 40%; Freins: freins à tambour
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Numéro d'immatriculation: ON-22-LG
- Luftfjädring
= Ytterligare information =
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 70%; Däckprofil rätt: 50%; Bromsar: skivbromsar
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 70%; Däckprofil rätt: 40%; Bromsar: trumbromsar
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 60%; Däckprofil rätt: 40%; Bromsar: trumbromsar
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Registreringsnummer: ON-22-LG
- Afdekkleppen
- BPW-Assen
- CARGO FLOOR 10MM
- Deuren
- Gegalvaniseerd chassis
- Klep
- Luchtvering
- Trommelremmen
- WABCO-smartboard
= Bijzonderheden =
Kraker CF-Z
Bouwjaar 2014
100m3
Cargo Floor 10MM
Hydraulische afdekkleppen
Liftas
Centrale smering
Wabco smartboard
APK/TUV 11/2024
= Bedrijfsinformatie =
Dit voertuig financieren? Geen probleem. Wij regelen snel een scherpe financial lease voor u op 12, 24, 36, 48 of 60 maanden.
Bekijk alle foto's van dit voertuig op hesselink-trucks.nl
= Meer informatie =
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 70%; Bandenprofiel rechts: 50%; Remmen: schijfremmen
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 70%; Bandenprofiel rechts: 40%; Remmen: trommelremmen
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 60%; Bandenprofiel rechts: 40%; Remmen: trommelremmen
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Kenteken: ON-22-LG
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 70%; Profil opon prawa: 50%; Hamulce: hamulce tarczowe
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 70%; Profil opon prawa: 40%; Hamulce: hamulce bębnowe
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 60%; Profil opon prawa: 40%; Hamulce: hamulce bębnowe
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Numer rejestracyjny: ON-22-LG
- Suspensão pneumática
= Mais informações =
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 70%; Perfil do pneu direita: 50%; Travões: travões de disco
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 70%; Perfil do pneu direita: 40%; Travões: travões de tambor
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 60%; Perfil do pneu direita: 40%; Travões: travões de tambor
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Número de registo: ON-22-LG
- Пневматическая подвеска
= Дополнительная информация =
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 70%; Профиль шин справа: 50%; Тормоза: дисковые тормоза
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 70%; Профиль шин справа: 40%; Тормоза: барабанные тормоза
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 60%; Профиль шин справа: 40%; Тормоза: барабанные тормоза
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Регистрационный номер: ON-22-LG