IVECO Copma ZDS 13 verkstadsbil











Om du väljer att köpa utrustning till ett lågt pris, se till att du kommunicerar med den riktiga säljaren. Ta reda på så mycket information om ägaren av utrustningen som möjligt. Ett sätt att fuska är att representera dig själv som ett riktigt företag. Vid misstanke, informera oss om detta för ytterligare kontroll, via feedbackformuläret.
Innan du bestämmer dig för att göra ett köp, granska noga flera försäljningserbjudanden för att förstå den genomsnittliga kostnaden för din utvalda utrustning. Om priset på erbjudandet du tycker är mycket lägre än liknande erbjudanden, tänk på det. En betydande prisskillnad kan indikera dolda fel eller försök från säljaren att begå bedrägliga handlingar.
Köp inte produkter där priset är för annorlunda än genomsnittspriset för liknande utrustning.
Ge inte samtycke till tvivelaktiga löften och förbetalda varor. Om du är osäker, var inte rädd för att klargöra detaljer, be om ytterligare fotografier och dokument för utrustning, kontrollera dokumentens äkthet, ställ frågor.
Den vanligaste typen av bedrägeri. Oärliga säljare kan begära en viss förskottsbetalning för att "boka" din rätt att köpa utrustning. Således kan bedragare erhålla ett stort belopp och försvinna, utan att ni kan få kontakt längre.
- Överföring av förskottsbetalning till kortet
- Gör ingen förskottsbetalning utan pappersarbete som bekräftar processen att överföra pengar, om säljaren är osäker i meddelandet.
- Överföring till "Trustee"-kontot
- En sådan förfrågan borde vara alarmerande, du kommer sannolikt att kommunicera med en bedragare.
- Överföring till ett företagskonto med ett liknande namn
- Var försiktig, bedragare kan dölja sig som kända företag, och gör små ändringar av namnet. Överför inte pengar om företagets namn är i tvivel.
- Byte av egna uppgifter i fakturan till ett verkligt företag
- Innan du gör en överföring, se till att de angivna uppgifterna är korrekta och om de avser det angivna företaget.
Säljarens kontaktuppgifter




As a manufacturer of specialized vehicles, we offer a road-rail vehicle based on the Iveco Daily chassis. We are dealing here with a two-way vehicle that can drive both on ordinary roadways and on railway tracks.
On the roads, Iveco drives like ordinary trucks, while on tracks it can reach up to 40 km / h. The transition to rail traffic is made at level crossings. The entire "rerailing" or "derailing" process takes approximately 5 minutes. . In addition, Iveco has been equipped with a hydrostatic drive, driving on the tracks is carried out by independent hydrostatic motors (the rubber wheel is raised and does not touch the rail, it does not damage the SHP sensors). Thanks to it, it is easier to adjust the power of the drive, while reducing fuel consumption.
This car has a container body with a loading lift. The container has anti-burglary roller shutters, a power generator and metal shelves installed. For this we have also prepared a secured place for gas cylinders.
The vehicle in this configuration is intended for welding groups, and due to the fact that the container is BDF (Easily disassembled) system, it is possible to change the superstructure, which may be, for example:
- Chest
- Tipper
Contact: visa kontakter
Jako producent pojazdów specjalistycznych mam do zaoferowania pojazd drogowo szynowy na podwoziu Iveco Daily. Mamy tutaj do czynienia z pojazdem dwudrogowym, mogącym jeździć zarówno po zwykłych jezdniach, jak i po torach kolejowych.
Na drogach Iveco jeździ niczym zwykłe ciężarówki, natomiast na torach może osiągać do 40 km/h. Przejście na ruch kolejowy dokonywane jest na przejazdach kolejowych. Cały proces “wkolejania” lub “wykolejania” trwa około 5 minut. . Ponad to Iveco zostało wyposażone w napęd hydrostatyczny, jazda po torach odbywa się po przez niezależne silniki hydrostatyczne ( koło gumowe jest uniesione i nie styka się z szyną, nie uszkadza czujników SHP ) . Dzięki niemu łatwiej dopasujemy siłę napędu, jednocześnie ograniczając spalanie.
Samochód ten posiada zabudowę kontenerową, wraz z winda załadunkową. W kontenerze mamy zamontowane rolety antywłamaniowe oraz agregat prądotwórczy i regały metalowe. Do tego przygotowaliśmy również zabezpieczone miejsce na butle z gazem.
Pojazd ten w tej konfiguracji, przeznaczony jest dla grup spawalniczych, przy czym w związku z tym iż kontener jest systemie BDF (Łatwo demontowały) Istnieje możliwość na zmianę zabudowy która to może być np :
- Skrzynia
- Wywrotka
- Kontener do przewozu osób
- Żuraw hydrauliczny
- Beczka do oprysku
- Kosiarka do trawy
- Polewaczka
- Itp.
Zachęcamy do kontaktu. Samochód został wyprodukowany w Polsce.
Copma Polska
Kontakt: visa kontakter