Trias Trailer 402-180 Schamel schuifzeil schuidak BPW trailer med gardinkapell





























Om du väljer att köpa utrustning till ett lågt pris, se till att du kommunicerar med den riktiga säljaren. Ta reda på så mycket information om ägaren av utrustningen som möjligt. Ett sätt att fuska är att representera dig själv som ett riktigt företag. Vid misstanke, informera oss om detta för ytterligare kontroll, via feedbackformuläret.
Innan du bestämmer dig för att göra ett köp, granska noga flera försäljningserbjudanden för att förstå den genomsnittliga kostnaden för din utvalda utrustning. Om priset på erbjudandet du tycker är mycket lägre än liknande erbjudanden, tänk på det. En betydande prisskillnad kan indikera dolda fel eller försök från säljaren att begå bedrägliga handlingar.
Köp inte produkter där priset är för annorlunda än genomsnittspriset för liknande utrustning.
Ge inte samtycke till tvivelaktiga löften och förbetalda varor. Om du är osäker, var inte rädd för att klargöra detaljer, be om ytterligare fotografier och dokument för utrustning, kontrollera dokumentens äkthet, ställ frågor.
Den vanligaste typen av bedrägeri. Oärliga säljare kan begära en viss förskottsbetalning för att "boka" din rätt att köpa utrustning. Således kan bedragare erhålla ett stort belopp och försvinna, utan att ni kan få kontakt längre.
- Överföring av förskottsbetalning till kortet
- Gör ingen förskottsbetalning utan pappersarbete som bekräftar processen att överföra pengar, om säljaren är osäker i meddelandet.
- Överföring till "Trustee"-kontot
- En sådan förfrågan borde vara alarmerande, du kommer sannolikt att kommunicera med en bedragare.
- Överföring till ett företagskonto med ett liknande namn
- Var försiktig, bedragare kan dölja sig som kända företag, och gör små ändringar av namnet. Överför inte pengar om företagets namn är i tvivel.
- Byte av egna uppgifter i fakturan till ett verkligt företag
- Innan du gör en överföring, se till att de angivna uppgifterna är korrekta och om de avser det angivna företaget.
Säljarens kontaktuppgifter
























Överbyggnad: Presenning
Konfiguration av axlar
Bromsar: trumbromsar
Framaxel: Max. axellast: 9000 kg; Styrning; Däckprofil inuti vänster: 95%; Däckprofil lämnades utanför: 95%; Däckprofil innanför höger: 95%; Däckprofil utanför höger: 95%
Bakaxel: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil inuti vänster: 95%; Däckprofil lämnades utanför: 95%; Däckprofil innanför höger: 95%; Däckprofil utanför höger: 95%
Funktionell
Fabrikat av karosseri: Trias
Höjd på lastgolv: 105 cm
Delstat
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
Finansiell information
Pris: På begäran
Ytterligare information
Kontakta Martijn Westerhof för mer information
Bodywork: Tarpaulin
Axle configuration
Brakes: drum brakes
Front axle: Max. axle load: 9000 kg; Steering; Tyre profile left inner: 95%; Tyre profile left outer: 95%; Tyre profile right outer: 95%; Tyre profile right outer: 95%
Rear axle: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left inner: 95%; Tyre profile left outer: 95%; Tyre profile right outer: 95%; Tyre profile right outer: 95%
Functional
Make of bodywork: Trias
Height of cargo floor: 105 cm
Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Financial information
Price: On request
Additional information
Please contact Martijn Westerhof for more information
Nástavba: Plachta
Konfigurace náprav
Brzdy: bubnové brzdy
Přední náprava: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Řízení; Profil pneumatiky uvnitř vlevo: 95%; Profil pneumatiky ponecháno venku: 95%; Profil pneumatiky uvnitř vpravo: 95%; Profil pneumatiky vpravo venku: 95%
Zadní náprava: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky uvnitř vlevo: 95%; Profil pneumatiky ponecháno venku: 95%; Profil pneumatiky uvnitř vpravo: 95%; Profil pneumatiky vpravo venku: 95%
Funkční
Značka karoserie: Trias
Výška ložné plochy: 105 cm
Stát
Obecný stav: velmi dobrý
Technický stav: velmi dobrý
Optický stav: velmi dobrý
Finanční informace
Cena: Na vyžádání
Aufbau: Plane
Achskonfiguration
Bremsen: Trommelbremsen
Vorderachse: Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links innnerhalb: 95%; Reifen Profil links außen: 95%; Reifen Profil rechts innerhalb: 95%; Reifen Profil rechts außen: 95%
Hinterachse: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 95%; Reifen Profil links außen: 95%; Reifen Profil rechts innerhalb: 95%; Reifen Profil rechts außen: 95%
Funktionell
Marke des Aufbaus: Trias
Höhe der Ladefläche: 105 cm
Zustand
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Finanzielle Informationen
Preis: Auf Anfrage
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Martijn Westerhof, um weitere Informationen zu erhalten.
Karosseri: Presenningvogn
Akselkonfiguration
Bremser: tromlebremser
Foraksel: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre indvendige: 95%; Dækprofil venstre udvendige: 95%; Dækprofil højre udvendige: 95%; Dækprofil højre udvendige: 95%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 95%; Dækprofil venstre udvendige: 95%; Dækprofil højre udvendige: 95%; Dækprofil højre udvendige: 95%
Funktionelle
Karosserifabrikat: Trias
Gulvhøjde i lastrum: 105 cm
Stand
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
Finansielle oplysninger
Pris: På forespørgsel
Yderligere oplysninger
Kontakt Martijn Westerhof for yderligere oplysninger
Carrocería: Camión de lona
Configuración de ejes
Frenos: frenos de tambor
Eje delantero: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda interior: 95%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 95%; Dibujo del neumático derecha exterior: 95%; Dibujo del neumático derecha exterior: 95%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 95%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 95%; Dibujo del neumático derecha exterior: 95%; Dibujo del neumático derecha exterior: 95%
Funcional
Marca carrocería: Trias
Altura piso de carga: 105 cm
Estado
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
Información financiera
Precio: A petición
Información complementaria
Póngase en contacto con Martijn Westerhof para obtener más información.
Construction: Bâché
Configuration essieu
Freins: freins à tambour
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche interne: 95%; Sculptures des pneus gauche externe: 95%; Sculptures des pneus droit externe: 95%; Sculptures des pneus droit externe: 95%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 95%; Sculptures des pneus gauche externe: 95%; Sculptures des pneus droit externe: 95%; Sculptures des pneus droit externe: 95%
Pratique
Marque de construction: Trias
Hauteur du plancher de chargement: 105 cm
Condition
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
Informations financières
Prix: Sur demande
Informations complémentaires
Veuillez contacter Martijn Westerhof pour plus d'informations
Felépítmény: Ponyva
Tengelykonfiguráció
Fékek: dobfékek
Első tengely: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja belül balra: 95%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 95%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 95%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 95%
Hátsó tengely: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 95%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 95%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 95%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 95%
Funkcionális
Karosszéria gyártmánya: Trias
A rakodópadló magassága: 105 cm
Állam
Általános állapot: nagyon jó
Műszaki állapot: nagyon jó
Optikai állapot: nagyon jó
Pénzügyi információk
Ár: Kérésre
További információk
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Martijn Westerhof-vel
Sovrastruttura: Tela cerata
Configurazione dell'asse
Freni: freni a tamburo
Asse anteriore: Carico massimo per asse: 9000 kg; Sterzo; Profilo del pneumatico interno sinistro: 95%; Profilo del pneumatico lasciato all'esterno: 95%; Profilo del pneumatico interno destro: 95%; Profilo del pneumatico esterno destro: 95%
Asse posteriore: Carico massimo per asse: 9000 kg; Profilo del pneumatico interno sinistro: 95%; Profilo del pneumatico lasciato all'esterno: 95%; Profilo del pneumatico interno destro: 95%; Profilo del pneumatico esterno destro: 95%
Funzionale
Marca della carrozzeria: Trias
Altezza del piano di carico: 105 cm
Stato
Stato generale: molto buono
Stato tecnico: molto buono
Stato ottico: molto buono
Informazioni finanziarie
Prezzo: Su richiesta
Hardhouten vloer
twistlocks
17 Bindogen per kant
Laadvloer verlengbaar met klep
Verzinkt
BPW dubbellucht
Trommelrem
= Meer informatie =
Algemene informatie
Opbouw: Huifzeil
Asconfiguratie
Remmen: trommelremmen
Vooras: Max. aslast: 9000 kg; Meesturend; Bandenprofiel linksbinnen: 95%; Bandenprofiel linksbuiten: 95%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 95%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 95%
Achteras: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 95%; Bandenprofiel linksbuiten: 95%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 95%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 95%
Functioneel
Merk opbouw: Trias
Hoogte laadvloer: 105 cm
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Financiële informatie
Prijs: Op aanvraag
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Martijn Westerhof
Budowa: Plandeka
Konfiguracja osi
Hamulce: hamulce bębnowe
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa wewnętrzna: 95%; Profil opon lewa zewnętrzna: 95%; Profil opon prawa zewnętrzna: 95%; Profil opon prawa zewnętrzna: 95%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 95%; Profil opon lewa zewnętrzna: 95%; Profil opon prawa zewnętrzna: 95%; Profil opon prawa zewnętrzna: 95%
Funkcjonalność
Marka konstrukcji: Trias
Wysokość podłogi ładowni: 105 cm
Stan
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Informacje finansowe
Cena: Na żądanie
Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Martijn Westerhof
Carroçaria: Lona
Configuração dos eixos
Travões: travões de tambor
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção; Perfil do pneu interior esquerdo: 95%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 95%; Perfil do pneu exterior direito: 95%; Perfil do pneu exterior direito: 95%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 95%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 95%; Perfil do pneu exterior direito: 95%; Perfil do pneu exterior direito: 95%
Funcional
Marca da carroçaria: Trias
Altura do piso da bagageira: 105 cm
Estado
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
Informações financeiras
Preço: A pedido
Informações adicionais
Contacte Martijn Westerhof para obter mais informações
Кузов: Брезент
Конфигурация осей
Тормоза: барабанные тормоза
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление; Профиль шин левое внутреннее: 95%; Профиль шин левое внешнее: 95%; Профиль шин правое внешнее: 95%; Профиль шин правое внешнее: 95%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 95%; Профиль шин левое внешнее: 95%; Профиль шин правое внешнее: 95%; Профиль шин правое внешнее: 95%
Функциональность
Марка кузова: Trias
Высота грузового пола: 105 cm
Состояние
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
Финансовая информация
Цена: По запросу
Дополнительная информация
Свяжитесь с Martijn Westerhof для получения дополнительной информации
Nadstavba: Celtovina
Konfigurácia náprav
Brzdy: bubnové brzdy
Predná náprava: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Riadenie; Profil pneumatiky vnútri vľavo: 95%; Profil pneumatiky ponechané vonku: 95%; Profil pneumatiky vnútri vpravo: 95%; Profil pneumatiky mimo pravej strany: 95%
Zadná náprava: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vnútri vľavo: 95%; Profil pneumatiky ponechané vonku: 95%; Profil pneumatiky vnútri vpravo: 95%; Profil pneumatiky mimo pravej strany: 95%
Funkčné
Značka karosérie: Trias
Výška nakladacej podlahy: 105 cm
Štát
Všeobecný stav: veľmi dobrý
Technický stav: veľmi dobrý
Optický stav: veľmi dobrý
Finančné informácie
Cena: Na požiadanie