Ny Fliegl EDK 50 FOX tippvagn trailer





Om du väljer att köpa utrustning till ett lågt pris, se till att du kommunicerar med den riktiga säljaren. Ta reda på så mycket information om ägaren av utrustningen som möjligt. Ett sätt att fuska är att representera dig själv som ett riktigt företag. Vid misstanke, informera oss om detta för ytterligare kontroll, via feedbackformuläret.
Innan du bestämmer dig för att göra ett köp, granska noga flera försäljningserbjudanden för att förstå den genomsnittliga kostnaden för din utvalda utrustning. Om priset på erbjudandet du tycker är mycket lägre än liknande erbjudanden, tänk på det. En betydande prisskillnad kan indikera dolda fel eller försök från säljaren att begå bedrägliga handlingar.
Köp inte produkter där priset är för annorlunda än genomsnittspriset för liknande utrustning.
Ge inte samtycke till tvivelaktiga löften och förbetalda varor. Om du är osäker, var inte rädd för att klargöra detaljer, be om ytterligare fotografier och dokument för utrustning, kontrollera dokumentens äkthet, ställ frågor.
Den vanligaste typen av bedrägeri. Oärliga säljare kan begära en viss förskottsbetalning för att "boka" din rätt att köpa utrustning. Således kan bedragare erhålla ett stort belopp och försvinna, utan att ni kan få kontakt längre.
- Överföring av förskottsbetalning till kortet
- Gör ingen förskottsbetalning utan pappersarbete som bekräftar processen att överföra pengar, om säljaren är osäker i meddelandet.
- Överföring till "Trustee"-kontot
- En sådan förfrågan borde vara alarmerande, du kommer sannolikt att kommunicera med en bedragare.
- Överföring till ett företagskonto med ett liknande namn
- Var försiktig, bedragare kan dölja sig som kända företag, och gör små ändringar av namnet. Överför inte pengar om företagets namn är i tvivel.
- Byte av egna uppgifter i fakturan till ett verkligt företag
- Innan du gör en överföring, se till att de angivna uppgifterna är korrekta och om de avser det angivna företaget.
Säljarens kontaktuppgifter









-1 Bremsachse, Spurbreite 1450 mm
-1-Achs Fahrgestell
-Hohlträgerrahmen verzinkt - ungefedert
-Zul. Gesamtgewicht 5500 kg (entspricht 4500 kg Achslast zzgl. 1000 kg Stützlast)
-Anhängehöhe ca. 700 mm
-Zugholm starr für Obenanhängung
-DIN-Zugöse 40 (Ø 40 mm)
-Auflaufbremse - Rückmatik
-Brücke 3500 mm x 1820 mm, Eckrungen steckbar, Ganzstahlboden aus einem Stück, Zentralverriegelung hinten, Brückenrahmen aus hochwertigen Hohlträgern, novagrau lackiert
-Grundbordwand 400 mm, Stahlbordwände (sandgestrahlt, grundiert u. pulverbeschichtet dunkelgrün)
-erster Aufbau 400 mm
-schweres Stützrad, klappbar
-Absperrhahn
-Bereifung 11.5/80-15.3 14 PR / Tragfähigkeit pro Rad 2500 kg bei 40 km/h
-25 km/h Ausführung Deutschland mit ABE la-fo ZGM. 1
-Kippzylinder 1200 mm Hub
-2 Fünfkammerleuchten ohne Beleuchtungsträger 12 V mit schlagfestem Glas
Abb. ähnlich