Ny Camro CNL27.20 timmerbil semitrailer































Om du väljer att köpa utrustning till ett lågt pris, se till att du kommunicerar med den riktiga säljaren. Ta reda på så mycket information om ägaren av utrustningen som möjligt. Ett sätt att fuska är att representera dig själv som ett riktigt företag. Vid misstanke, informera oss om detta för ytterligare kontroll, via feedbackformuläret.
Innan du bestämmer dig för att göra ett köp, granska noga flera försäljningserbjudanden för att förstå den genomsnittliga kostnaden för din utvalda utrustning. Om priset på erbjudandet du tycker är mycket lägre än liknande erbjudanden, tänk på det. En betydande prisskillnad kan indikera dolda fel eller försök från säljaren att begå bedrägliga handlingar.
Köp inte produkter där priset är för annorlunda än genomsnittspriset för liknande utrustning.
Ge inte samtycke till tvivelaktiga löften och förbetalda varor. Om du är osäker, var inte rädd för att klargöra detaljer, be om ytterligare fotografier och dokument för utrustning, kontrollera dokumentens äkthet, ställ frågor.
Den vanligaste typen av bedrägeri. Oärliga säljare kan begära en viss förskottsbetalning för att "boka" din rätt att köpa utrustning. Således kan bedragare erhålla ett stort belopp och försvinna, utan att ni kan få kontakt längre.
- Överföring av förskottsbetalning till kortet
- Gör ingen förskottsbetalning utan pappersarbete som bekräftar processen att överföra pengar, om säljaren är osäker i meddelandet.
- Överföring till "Trustee"-kontot
- En sådan förfrågan borde vara alarmerande, du kommer sannolikt att kommunicera med en bedragare.
- Överföring till ett företagskonto med ett liknande namn
- Var försiktig, bedragare kan dölja sig som kända företag, och gör små ändringar av namnet. Överför inte pengar om företagets namn är i tvivel.
- Byte av egna uppgifter i fakturan till ett verkligt företag
- Innan du gör en överföring, se till att de angivna uppgifterna är korrekta och om de avser det angivna företaget.
Säljarens kontaktuppgifter

















WYMIARY (+/- 2 %):
Długość całkowita ~10.900 mm
Maksymalna szerokość zewnętrzna z poszerzeniem 2.540 mm
Wysokość nad siodłem - do ustalenia
PARAMETRY KONSTRUKCYJNE/ADMINISTRACYJNE:
Ciężar własny pojazdu gotowego do jazdy ok. 6000 kg
Dopuszczalny całkowity ciężar pojazdu 33.000 kg
Dopuszczalna ładowność 27.000 kg
Maksymalny nacisk na siodło 13.000 kg
PODWOZIE:
- Rama wykonana z wysokogatunkowej stali S 690 QL
- 2 osie marki SAF o nośności technicznej 10.000 kg każda.
- Skręt wymuszany hydraulicznie.
- 2" sworzń królewski firmy JOST.
- Ogumienie bliźniacze 315/70 R 22,5 – 8 sztuk wraz z felgami stalowymi + 1 koło zapasowe z wciągarką
UKŁAD HAMULCOWY (bębnowy):
- Dwuprzewodowy WABCO.
- Zawór PREV.
- EBS typ: 2S/2M.
- Programowanie w siedzibie producenta
ZAWIESZENIE:
- Pneumatyczne ze stałą wysokością jazdy niezależnie od ciężaru ładunku.
- Dwa gniazda przyłączeniowe pneumatyczne oraz gniazdo ABS/EBS.
- Zawór HS (regulacja wysokości na poduszkach).
UKŁAD ELEKTRYCZNY :
- Układ 24-Voltowy (zgodny z normami ECE).
WYPOSAŻENIE:
- System ław z kłonicami w konfiguracji: 2 ławy stałe w części przedniej, 3 ławy "luźne" połączone łańcuchem, 3 ławy mocowane do belki przesuwnej hydraulicznie
- Istnieje możliwość montażu ław z kłonicami dostarczonych przez klienta
- Sterowanie przewodowe wymuszaniem skrętu
- Sterowanie radiowe wymuszaniem skrętu
- 2 kliny pod koła
- Agregat hydrauliczny 3 kw 24V DC - do obsługi systemu wymuszania skrętu
- Szybkozłącza hydrauliczne do podłączenia zasilania przesuwu ław z ciągnika
- Osłony kół wykonane z blachy aluminiowej, ryflowanej lub plandeki
- Aluminiowe bariery antyrowerowe
- Skrzynka narzędziowa
- Manometr do kontroli ciśnienia w zawieszeniu
- Aluminiowa belka świateł z homologacją
- Rama oklejona taśmą odblaskową z homologacją
Niniejsza oferta nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego i ma jedynie charakter informacyjny.