IVECO Stralis 260 6 X 2 Bakwagen skåplastbil





































Om du väljer att köpa utrustning till ett lågt pris, se till att du kommunicerar med den riktiga säljaren. Ta reda på så mycket information om ägaren av utrustningen som möjligt. Ett sätt att fuska är att representera dig själv som ett riktigt företag. Vid misstanke, informera oss om detta för ytterligare kontroll, via feedbackformuläret.
Innan du bestämmer dig för att göra ett köp, granska noga flera försäljningserbjudanden för att förstå den genomsnittliga kostnaden för din utvalda utrustning. Om priset på erbjudandet du tycker är mycket lägre än liknande erbjudanden, tänk på det. En betydande prisskillnad kan indikera dolda fel eller försök från säljaren att begå bedrägliga handlingar.
Köp inte produkter där priset är för annorlunda än genomsnittspriset för liknande utrustning.
Ge inte samtycke till tvivelaktiga löften och förbetalda varor. Om du är osäker, var inte rädd för att klargöra detaljer, be om ytterligare fotografier och dokument för utrustning, kontrollera dokumentens äkthet, ställ frågor.
Den vanligaste typen av bedrägeri. Oärliga säljare kan begära en viss förskottsbetalning för att "boka" din rätt att köpa utrustning. Således kan bedragare erhålla ett stort belopp och försvinna, utan att ni kan få kontakt längre.
- Överföring av förskottsbetalning till kortet
- Gör ingen förskottsbetalning utan pappersarbete som bekräftar processen att överföra pengar, om säljaren är osäker i meddelandet.
- Överföring till "Trustee"-kontot
- En sådan förfrågan borde vara alarmerande, du kommer sannolikt att kommunicera med en bedragare.
- Överföring till ett företagskonto med ett liknande namn
- Var försiktig, bedragare kan dölja sig som kända företag, och gör små ändringar av namnet. Överför inte pengar om företagets namn är i tvivel.
- Byte av egna uppgifter i fakturan till ett verkligt företag
- Innan du gör en överföring, se till att de angivna uppgifterna är korrekta och om de avser det angivna företaget.
Säljarens kontaktuppgifter





























- Air suspension
- Air Suspension Seats
- Air suspension system
- Aluminium fuel tank
- Coupling
- Roof spoiler
= More information =
Max. front axle load: 8000 kg
Rear axle 1: Max. axle load: 11500 kg
Rear axle 2: Max. axle load: 8000 kg
APK (MOT): tested until 11/2025
Please contact Gert Woudenberg for more information
- Въздушно окачване
- Спойлер на покрива
- Съединение
- Připojení
- Střešní spoiler
- Vzduchové odpružení
- Aluminium-Kraftstofftank
- Dachspoiler
- Luftfederung
- Luftgefederte Sitze
- Zugmaul
= Weitere Informationen =
Maximale Vorderachslast: 8000 kg
Hinterachse 1: Max. Achslast: 11500 kg
Hinterachse 2: Max. Achslast: 8000 kg
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 11.2025
Wenden Sie sich an Gert Woudenberg, um weitere Informationen zu erhalten.
- Aluminiumsbrændstoftank
- Kobling
- Luftaffjedring
- Tagspoiler
= Yderligere oplysninger =
Maks. frontakselbelastning: 8000 kg
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 11500 kg
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 8000 kg
APK (Bileftersyn): testet indtil nov. 2025
- Αεροτομή οροφής
- Κοτσαδόρος
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Asientos con suspensión neumática
- horquilla
- Spoiler para el techo
- Suspensión neumática
- Tanque de combustible de aluminio
= Más información =
Carga máxima del eje delantero: 8000 kg
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 11500 kg
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 8000 kg
APK (ITV): inspeccionado hasta nov. 2025
- Ilmajousitus
- Kattospoileri
- Liitäntä
- Attraper taupe
- Réservoir de carburant en aluminium
- Sièges à suspension pneumatique
- Spoiler de toit
- Suspension pneumatique
= Plus d'informations =
Charge max. sur essieu avant: 8000 kg
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 11500 kg
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 8000 kg
APK (CT): valable jusqu'à nov. 2025
- Krovni spojler
- Spojnica
- Zračni ovjes
- Alumínium üzemanyagtartály
- Csatlakoztatás
- Légrugós felfüggesztés
- Tetőlégterelő
= További információk =
Max. tengelyterhelés: 8000 kg
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 11500 kg
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 8000 kg
MOT: vizsgálták, amíg nov. 2025
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sospensioni pneumatiche
- Spoiler per il tetto
- Bränsletank av aluminium
- Koppling
- Luftfjädring
- Takspoiler
= Ytterligare information =
Max. axellast för: 8000 kg
Bakaxel 1: Max. axellast: 11500 kg
Bakaxel 2: Max. axellast: 8000 kg
MOT: besiktigat till nov. 2025
- Aluminium brandstoftank
- Dakspoiler
- Laadklep / Ladebordwand
- Luchtgeveerde stoelen
- Luchtvering
- Lucht veringsysteem
- Radio/cd/audio systeem
- Spoilers en fenders
- Vangmuil
- Vangmuilkoppeling
- Zendapparatuur
= Bedrijfsinformatie =
Info: Gert Woudenberg: visa kontakter Marzena : visa kontakter Wij doen ons uiterste best om u te voorzien van de juiste informatie van het object. Ondanks dat kunnen er geen rechten worden ontleent aan de informatie op onze website. Prijzen zijn exclusief onze transport service naar de haven of export documenten vanaf 150 euro. Bezoek onze website visa kontakter voor meer foto,s
= Meer informatie =
Max. aslast voor: 8000 kg
Achteras 1: Max. aslast: 11500 kg
Achteras 2: Max. aslast: 8000 kg
APK: gekeurd tot nov. 2025
Neem voor meer informatie contact op met Gert Woudenberg of Marzena Lewandowska
- Kobling
- Luftfjæring
- Takspoiler
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Spoiler dachowy
- Sprzęg
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Maks. nośność osi przedniej: 8000 kg
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do nov. 2025
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Marzena Lewandowska
- Acoplamento
- Depósito de combustível em alumínio
- Spoiler de tejadilho
- Suspensão pneumática
= Mais informações =
Carga máx. do eixo dianteiro: 8000 kg
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 11500 kg
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 8000 kg
APK (MOT): testado até nov. 2025
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Spoiler pavilion
- Suspensie pneumatică
- Алюминиевый топливный бак
- Пневматическая подвеска
- Спойлер на крыше
- Сцепление
= Дополнительная информация =
Макс. нагрузка на переднюю ось: 8000 kg
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg
APK (TO): проверка пройдена до nov. 2025
- Spojka
- Strešný spojler
- Vzduchové odpruženie
- Havalı süspansiyon
- Kaplin
- Tavan spoyleri