IVECO Eurotrakker 260 Eurotrakker 240.38 ***CLEANCLEANCLEAN!!!*** skåplastbil

























Om du väljer att köpa utrustning till ett lågt pris, se till att du kommunicerar med den riktiga säljaren. Ta reda på så mycket information om ägaren av utrustningen som möjligt. Ett sätt att fuska är att representera dig själv som ett riktigt företag. Vid misstanke, informera oss om detta för ytterligare kontroll, via feedbackformuläret.
Innan du bestämmer dig för att göra ett köp, granska noga flera försäljningserbjudanden för att förstå den genomsnittliga kostnaden för din utvalda utrustning. Om priset på erbjudandet du tycker är mycket lägre än liknande erbjudanden, tänk på det. En betydande prisskillnad kan indikera dolda fel eller försök från säljaren att begå bedrägliga handlingar.
Köp inte produkter där priset är för annorlunda än genomsnittspriset för liknande utrustning.
Ge inte samtycke till tvivelaktiga löften och förbetalda varor. Om du är osäker, var inte rädd för att klargöra detaljer, be om ytterligare fotografier och dokument för utrustning, kontrollera dokumentens äkthet, ställ frågor.
Den vanligaste typen av bedrägeri. Oärliga säljare kan begära en viss förskottsbetalning för att "boka" din rätt att köpa utrustning. Således kan bedragare erhålla ett stort belopp och försvinna, utan att ni kan få kontakt längre.
- Överföring av förskottsbetalning till kortet
- Gör ingen förskottsbetalning utan pappersarbete som bekräftar processen att överföra pengar, om säljaren är osäker i meddelandet.
- Överföring till "Trustee"-kontot
- En sådan förfrågan borde vara alarmerande, du kommer sannolikt att kommunicera med en bedragare.
- Överföring till ett företagskonto med ett liknande namn
- Var försiktig, bedragare kan dölja sig som kända företag, och gör små ändringar av namnet. Överför inte pengar om företagets namn är i tvivel.
- Byte av egna uppgifter i fakturan till ett verkligt företag
- Innan du gör en överföring, se till att de angivna uppgifterna är korrekta och om de avser det angivna företaget.
Säljarens kontaktuppgifter










Baujahr: 1999
Vorderachse: Refenmaß: 385 65 22.50; Gelenkt; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse 1: Refenmaß: 315/80/22.50; Reifen Profil links innnerhalb: 50%; Reifen Profil links außen: 50%; Reifen Profil rechts innerhalb: 50%; Reifen Profil rechts außen: 50%; Reduzierung: einfach reduziert
Hinterachse 2: Refenmaß: 315/80/22.50; Reifen Profil links: 10%; Reifen Profil rechts: 10%
Höhe der Ladefläche: 125 cm
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Produktionsår: 1999
Foraksel: Dækstørrelse: 385 65 22.50; Styretøj; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 315/80/22.50; Dækprofil venstre indvendige: 50%; Dækprofil venstre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%; Reduktion: enkeltreduktion
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 315/80/22.50; Dækprofil venstre: 10%; Dækprofil højre: 10%
Gulvhøjde i lastrum: 125 cm
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
6x2
Manual gearbox
Steel suspention front
Air suspention back
26 Tons
570000kms
Box Full steel 7.00m
VERY GOOD CONDITION!!
Price 11800€
= More information =
Transmission: ZF, 16 gears, Manual gearbox
Year of manufacture: 1999
Front axle: Tyre size: 385 65 22.50; Steering; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Rear axle 1: Tyre size: 315/80/22.50; Tyre profile left inner: 50%; Tyre profile left outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%; Reduction: single reduction
Rear axle 2: Tyre size: 315/80/22.50; Tyre profile left: 10%; Tyre profile right: 10%
Height of cargo floor: 125 cm
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Año de fabricación: 1999
Eje delantero: Tamaño del neumático: 385 65 22.50; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 315/80/22.50; Dibujo del neumático izquierda interior: 50%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%; Reducción: reducción sencilla
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 315/80/22.50; Dibujo del neumático izquierda: 10%; Dibujo del neumático derecha: 10%
Altura piso de carga: 125 cm
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
6X2
Suspention acier avant
Suspention air arriere.
Boîte manuelle
26 Tonnes
570000kms
Caisse acier 7.00m
TRES BON CONDITION!!
Prix 11800€
= Plus d'informations =
Transmission: ZF, 16 vitesses, Commande manuelle
Année de construction: 1999
Essieu avant: Dimension des pneus: 385 65 22.50; Direction; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 315/80/22.50; Sculptures des pneus gauche interne: 50%; Sculptures des pneus gauche externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%; Réduction: réduction simple
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 315/80/22.50; Sculptures des pneus gauche: 10%; Sculptures des pneus droite: 10%
Hauteur du plancher de chargement: 125 cm
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
1999
Manual gearbox 16 gears / Boite manuelle 16 Vitesses
Air suspention back / Suspention pneumatique arriere
Steel suspention front / Lames de ressorts devant
26 Tons
6x2
Box 8.5m
Rear lift / Pont elevateur
VERY GOOD CONDITION/ Super bon condition!!
Prijs 11800€
VETRUCKS
Oostrozebeeksestraat 70
8710 Ooigem Wielsbeke Belgium
0032498506712
Rok produkcji: 1999
Oś przednia: Rozmiar opon: 385 65 22.50; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 315/80/22.50; Profil opon lewa wewnętrzna: 50%; Profil opon lewa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%; Redukcja: redukcja pojedyncza
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 315/80/22.50; Profil opon lewa: 10%; Profil opon prawa: 10%
Wysokość podłogi ładowni: 125 cm
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Ano de fabrico: 1999
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 385 65 22.50; Direção; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 315/80/22.50; Perfil do pneu interior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%; Redução: redução simples
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 315/80/22.50; Perfil do pneu esquerda: 10%; Perfil do pneu direita: 10%
Altura do piso da bagageira: 125 cm
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
Год выпуска: 1999
Передний мост: Размер шин: 385 65 22.50; Рулевое управление; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост 1: Размер шин: 315/80/22.50; Профиль шин левое внутреннее: 50%; Профиль шин левое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%; Редуктор: один редуктор
Задний мост 2: Размер шин: 315/80/22.50; Профиль шин слева: 10%; Профиль шин справа: 10%
Высота грузового пола: 125 cm
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее