IVECO EuroCargo 80 .17 koffer 5,7m! 220k km. Neue reifen skåplastbil



















































Om du väljer att köpa utrustning till ett lågt pris, se till att du kommunicerar med den riktiga säljaren. Ta reda på så mycket information om ägaren av utrustningen som möjligt. Ett sätt att fuska är att representera dig själv som ett riktigt företag. Vid misstanke, informera oss om detta för ytterligare kontroll, via feedbackformuläret.
Innan du bestämmer dig för att göra ett köp, granska noga flera försäljningserbjudanden för att förstå den genomsnittliga kostnaden för din utvalda utrustning. Om priset på erbjudandet du tycker är mycket lägre än liknande erbjudanden, tänk på det. En betydande prisskillnad kan indikera dolda fel eller försök från säljaren att begå bedrägliga handlingar.
Köp inte produkter där priset är för annorlunda än genomsnittspriset för liknande utrustning.
Ge inte samtycke till tvivelaktiga löften och förbetalda varor. Om du är osäker, var inte rädd för att klargöra detaljer, be om ytterligare fotografier och dokument för utrustning, kontrollera dokumentens äkthet, ställ frågor.
Den vanligaste typen av bedrägeri. Oärliga säljare kan begära en viss förskottsbetalning för att "boka" din rätt att köpa utrustning. Således kan bedragare erhålla ett stort belopp och försvinna, utan att ni kan få kontakt längre.
- Överföring av förskottsbetalning till kortet
- Gör ingen förskottsbetalning utan pappersarbete som bekräftar processen att överföra pengar, om säljaren är osäker i meddelandet.
- Överföring till "Trustee"-kontot
- En sådan förfrågan borde vara alarmerande, du kommer sannolikt att kommunicera med en bedragare.
- Överföring till ett företagskonto med ett liknande namn
- Var försiktig, bedragare kan dölja sig som kända företag, och gör små ändringar av namnet. Överför inte pengar om företagets namn är i tvivel.
- Byte av egna uppgifter i fakturan till ett verkligt företag
- Innan du gör en överföring, se till att de angivna uppgifterna är korrekta och om de avser det angivna företaget.
Säljarens kontaktuppgifter










- Air suspension
- Leaf spring suspension
- Low-noise
- Roof spoiler
= More information =
General information
Cab: day
Axle configuration
Front axle: Max. axle load: 3600 kg; Steering; Tyre profile left: 90%; Tyre profile right: 95%
Rear axle: Max. axle load: 5800 kg; Tyre profile left inner: 100%; Tyre profile left outer: 100%; Tyre profile right outer: 85%; Tyre profile right outer: 90%
Functional
Tail lift: D'Hollandia DHLM40, tail lift, 750 kg
Height of cargo floor: 100 cm
Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Damages: none
Other information
Cargo space outer length: 570 cm
Cargo space outer width: 220 cm
Cargo space outer height: 215 cm
Additional information
Please contact Frederik Vos for more information
- Ниско ниво на шум
- Ресорно пружинно окачване
- Спойлер на покрива
- Odpružení listovými pružinami
- Střešní spoiler
- Vzduchové odpružení
- Blattfederung
- Dachspoiler
- Geräuscharm
- Luftfederung
= Anmerkungen =
Baujahr: 07.06.2006
ZCFA80C1202482400
Kilometerstand: 222.105 km
Euro 3 / 170 PS 3.920 CC
Getriebe: Manuell
Federung: Blatt / Luft
Scheibenbremsen
Radstand 4180 mm
Reifen vorne: L 90 % R 95 %
Hinten: L 100–100 % R 90–85 %
MTM: 8.000 kg
Tara: 4.820 kg
Tragfähigkeit: 3.180 kg
Achse 1: 3.600 kg Achse 2: 5.800 kg
Tageskabine, Dachspoiler, Sonnenblende, 1 Seitentür, Seitentürstufen, Ersatzrad, Blinklichter
Beheizbare und verstellbare Spiegel, elektrische Fensterheber, Zentralverriegelung, 3 Sitze, offenes Dach, Radio-CD
Frachtbox
Innenmaße: L 5m70 B 2m20 H 2m15
1 Seitentür + Stufe
Heckklappe
D'Hollandia DHLM40
750 kg
1m80 hoch
Sie können es unter der Adresse 3980 Tessenderlo, Kanaalweg 79 besichtigen
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Kabine: Tag
Achskonfiguration
Vorderachse: Max. Achslast: 3600 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 90%; Reifen Profil rechts: 95%
Hinterachse: Max. Achslast: 5800 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 100%; Reifen Profil links außen: 100%; Reifen Profil rechts innerhalb: 85%; Reifen Profil rechts außen: 90%
Funktionell
Ladebordwand: D'Hollandia DHLM40, Heckklappe, 750 kg
Höhe der Ladefläche: 100 cm
Zustand
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Schäden: keines
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Frederik Vos, um weitere Informationen zu erhalten.
- Bladaffjedring
- Luftaffjedring
- Minimal støj
- Tagspoiler
= Yderligere oplysninger =
Førerhus: day cab
Foraksel: Maks. akselbelastning: 3600 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 90%; Dækprofil højre: 95%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 5800 kg; Dækprofil venstre indvendige: 100%; Dækprofil venstre udvendige: 100%; Dækprofil højre udvendige: 85%; Dækprofil højre udvendige: 90%
Læssebagsmæk: D'Hollandia DHLM40, læssebagsmæk, 750 kg
Gulvhøjde i lastrum: 100 cm
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
Kontakt Frederik Vos for yderligere oplysninger
- Αεροτομή οροφής
- Ανάρτηση φυλλοειδούς ελατηρίου
- Χαμηλού θορύβου
- Bajo Ruido
- Spoiler para el techo
- Suspensión
- Suspensión neumática
= Más información =
Información general
Cabina: día
Configuración de ejes
Eje delantero: Carga máxima del eje: 3600 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 90%; Dibujo del neumático derecha: 95%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 5800 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 100%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 100%; Dibujo del neumático derecha exterior: 85%; Dibujo del neumático derecha exterior: 90%
Funcional
Trampilla elevadora: D'Hollandia DHLM40, válvula de cierre trasera, 750 kg
Altura piso de carga: 100 cm
Estado
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
Daños: ninguno
Información complementaria
Póngase en contacto con Frederik Vos para obtener más información.
- Ilmajousitus
- Kattospoileri
- Lehtijousitus
- Faible bruit
- Spoiler de toit
- Suspension de feuille
- Suspension pneumatique
= Plus d'informations =
Informations générales
Cabine: jour
Configuration essieu
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 3600 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 90%; Sculptures des pneus droite: 95%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 5800 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 100%; Sculptures des pneus gauche externe: 100%; Sculptures des pneus droit externe: 85%; Sculptures des pneus droit externe: 90%
Pratique
Trappe de chargement: D'Hollandia DHLM40, soupape arrière, 750 kg
Hauteur du plancher de chargement: 100 cm
Condition
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
Dommages: aucun
Informations complémentaires
Veuillez contacter Frederik Vos pour plus d'informations
- Lisnata opruga
- Niska razina buke
- Zračni ovjes
- Légrugós felfüggesztés
- Rugós felfüggesztés
- Tetőlégterelő
- Sospensione balestra
- Sospensioni pneumatiche
- Spoiler per il tetto
- Bladfjäder
- Luftfjädring
- Takspoiler
- Tystgående
= Ytterligare information =
Allmän information
Hytt: dag
Konfiguration av axlar
Framaxel: Max. axellast: 3600 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 90%; Däckprofil rätt: 95%
Bakaxel: Max. axellast: 5800 kg; Däckprofil inuti vänster: 100%; Däckprofil lämnades utanför: 100%; Däckprofil innanför höger: 85%; Däckprofil utanför höger: 90%
Funktionell
Baklucka: D'Hollandia DHLM40, baklucka, 750 kg
Höjd på lastgolv: 100 cm
Delstat
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
Skada på fordon: skadefri
Ytterligare information
Kontakta Frederik Vos för mer information
- Bladvering
- Dakspoiler
- Geluidsarm
- Luchtvering
= Bijzonderheden =
Bouwjaar : 07/06/2006
ZCFA80C1202482400
Km stand : 222.105 km
Euro 3 / 170 PK 3.920 CC
Versnellingsbak : Manueel
Vering : Blad / Lucht
Schijfremmen
Wielbasis 4180mm
Banden Voor : L 90 % R 95 %
Achter : L 100-100 % R 90-85 %
MTM: 8.000 kg
Tarra: 4.820 kg
Laadvermogen: 3.180 kg
As 1: 3.600 kg As 2: 5.800 kg
Dagcabine , Dakspoiler, zonneklep, 1 zijdeur, trap zijdeur, reservewiel, zwaailampen
Verwarmde en regelbare spiegels, elektrische ruiten, centrale vergrendeling, 3 zetels, open dak, radio-cd
Laadbak
Binnenmaten: L 5m70 Br 2m20 H 2m15
1 zijdeur + opstap
Laadklep
D’Hollandia DHLM40
750 kg
1m80 hoog
Bezichtigen kan te 3980 Tessenderlo, Kanaalweg 79
= Meer informatie =
Algemene informatie
Cabine: dag
Asconfiguratie
Vooras: Max. aslast: 3600 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 90%; Bandenprofiel rechts: 95%
Achteras: Max. aslast: 5800 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 100%; Bandenprofiel linksbuiten: 100%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 85%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 90%
Functioneel
Laadklep: D'Hollandia DHLM40, achtersluitklep, 750 kg
Hoogte laadvloer: 100 cm
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Schade: schadevrij
Overige informatie
Buiten lengte laadruimte: 570 cm
Buiten breedte laadruimte: 220 cm
Buiten hoogte laadruimte: 215 cm
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Frederik Vos
- Lite støy
- Luftfjæring
- Takspoiler
- Alarm dźwiękowy
- Resory
- Spoiler dachowy
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Informacje ogólne
Kabina: dzienna
Konfiguracja osi
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 3600 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 90%; Profil opon prawa: 95%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 5800 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 100%; Profil opon lewa zewnętrzna: 100%; Profil opon prawa zewnętrzna: 85%; Profil opon prawa zewnętrzna: 90%
Funkcjonalność
Klapa załadunkowa: D'Hollandia DHLM40, klapa tylna, 750 kg
Wysokość podłogi ładowni: 100 cm
Stan
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Uszkodzenia: brak
Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Frederik Vos
- Baixo ruído
- Spoiler de tejadilho
- Suspensão de molas
- Suspensão pneumática
= Mais informações =
Informações gerais
Cabina: dia
Configuração dos eixos
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 3600 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 90%; Perfil do pneu direita: 95%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 5800 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 100%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 100%; Perfil do pneu exterior direito: 85%; Perfil do pneu exterior direito: 90%
Funcional
Monta-cargas: D'Hollandia DHLM40, monta-cargas, 750 kg
Altura do piso da bagageira: 100 cm
Estado
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
Danos: nenhum
Informações adicionais
Contacte Frederik Vos para obter mais informações
- Suspensie pe arcuri
- Suspensie pneumatică
- Zgomot redus
- Малошумный
- Пневматическая подвеска
- Рессорная подвеска
- Спойлер на крыше
= Дополнительная информация =
Кабина: кабина без спального места (day)
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 3600 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 90%; Профиль шин справа: 95%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 5800 kg; Профиль шин левое внутреннее: 100%; Профиль шин левое внешнее: 100%; Профиль шин правое внешнее: 85%; Профиль шин правое внешнее: 90%
Заднее подъемное устройство: D'Hollandia DHLM40, заднее подъемное устройство, 750 kg
Высота грузового пола: 100 cm
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
Свяжитесь с Frederik Vos для получения дополнительной информации
- Odpruženie listovými pružinami
- Strešný spojler
- Vzduchové odpruženie
- Havalı süspansiyon
- Tavan spoyleri
- Yaprak yaylı süspansiyon