Ny ZVVZ NKR 46/7 Feed silo semi-trailer - krmivový silo návěs silotank


Om du väljer att köpa utrustning till ett lågt pris, se till att du kommunicerar med den riktiga säljaren. Ta reda på så mycket information om ägaren av utrustningen som möjligt. Ett sätt att fuska är att representera dig själv som ett riktigt företag. Vid misstanke, informera oss om detta för ytterligare kontroll, via feedbackformuläret.
Innan du bestämmer dig för att göra ett köp, granska noga flera försäljningserbjudanden för att förstå den genomsnittliga kostnaden för din utvalda utrustning. Om priset på erbjudandet du tycker är mycket lägre än liknande erbjudanden, tänk på det. En betydande prisskillnad kan indikera dolda fel eller försök från säljaren att begå bedrägliga handlingar.
Köp inte produkter där priset är för annorlunda än genomsnittspriset för liknande utrustning.
Ge inte samtycke till tvivelaktiga löften och förbetalda varor. Om du är osäker, var inte rädd för att klargöra detaljer, be om ytterligare fotografier och dokument för utrustning, kontrollera dokumentens äkthet, ställ frågor.
Den vanligaste typen av bedrägeri. Oärliga säljare kan begära en viss förskottsbetalning för att "boka" din rätt att köpa utrustning. Således kan bedragare erhålla ett stort belopp och försvinna, utan att ni kan få kontakt längre.
- Överföring av förskottsbetalning till kortet
- Gör ingen förskottsbetalning utan pappersarbete som bekräftar processen att överföra pengar, om säljaren är osäker i meddelandet.
- Överföring till "Trustee"-kontot
- En sådan förfrågan borde vara alarmerande, du kommer sannolikt att kommunicera med en bedragare.
- Överföring till ett företagskonto med ett liknande namn
- Var försiktig, bedragare kan dölja sig som kända företag, och gör små ändringar av namnet. Överför inte pengar om företagets namn är i tvivel.
- Byte av egna uppgifter i fakturan till ett verkligt företag
- Innan du gör en överföring, se till att de angivna uppgifterna är korrekta och om de avser det angivna företaget.
Säljarens kontaktuppgifter
















Počet kuželů, komor 7
Plnící hrdla - posuvná (mechanicky) 7
Materiál nádoby (EN 573-3, EN AW 5083), pracovní tlak 1,5 bar,
objem cca. 46 m3
Rám - EN 573-3, EN AW 5083
Zadní box s ovládáním + plastový box na nářadí
Boční ochrana
1x dvojitý tubus na hadice - DN 200, 5 000 mm
Zadní nárazník - ALU Elox
Podpěrné nohy (levostranné ovládání)
Kola - hliníkový disk 11,75x 22,5, Pneu 385/65 R22,5 - 6x
Nápravy BPW/SAF/JOST, třetí náprava natáčená - systém TRIDEC
Zvedací náprava (na 1. nápravě)
Kotoučové brzdy 22"
Brzdový systém - WABCO 2S/2M, TEBS-E
ROZVOD VZDUCHU, VYPRAZDŇOVÁNÍ A ČEŘENÍ
Rozvod vzduchu vpředu, ovládání vzadu
Filtr rozvodu vzduchu (1 ks uvnitř nádoby)
Manometr rozvodu vzduchu (Glycerin, D 63 mm, 0-4 bar)
Rozvod vzduchu - trubka 3", Storz koncovka
Pojišťovací ventil (1 1/4", nastavený tlak 1,5 bar)
Zpětná klapka rozvodu vzduchu (DN 80 mm, PN6, CE)
Kulové kohouty 2" a 3" (CE)
Vyprazdňování (ovládání v zadním boxu)
Vyprazdňování - DN 100 mm, směr dozadu nad nárazník
Vyprazdňování - ocelová rovná trubka, klapky DN 200, pneumaticky ovládané
Přífuk (2" + zpětný ventil G 2" na prvním kuželu a kruhové trysce)
Kruhová tryska (1 ks DN 100, G4" + přífuk G2")
Cones, sections 7
Manholes - sliding type (mechanical) 7
Tank material (EN 573-3, EN AW 5083), operating pressure 1,5 bar,
volume app. 46 m3
Frame - EN 573-3, EN AW 5083
Rear operating box + plastic tool box
Side guards - Elox
1x double hose tube carrier - DN 200, 5000 mm
Bumper - Elox
Wheels on aluminium rims, 11,75x22,5, Tyres 385/65 R22,5, 6 pcs
Axles BPW/SAF/JOST, third steered axle - TRIDEC
Lifting axle (on 1. axle)
Disc brakes 22"
Braking system - WABCO 2S/2M,TEBS-E
AIR DISTRIBUTION & DISCHARGING & AERATION
Air distribution at the front, operation at rear
Air distribution filter (1pc inside the tank)
Air distribution manometer (Glycerin, D 63mm, 0-4 bars)
Air distribution pipe - 3", STORZ ending
Safety valve (1 1/4", 1,5 bars)
Air distribution non-return valve (DN 80mm, PN6, CE)
Ball valves 2" and 3" CE
Discharging (operation in rear box)
Discharging diameter (DN 100mm, direction to the rear above the bumper
Discharging - steel, straight pipe, valves DN 200, pneumatic operated
Air boost (2" + clack valve G2" on the 1. cone and circle valve)
Circle valve (1pc DN 100mm, G4" + boost air G2")