Faymonville F-S43-1AAF, 5 METER EXTENDABLE, LAST AXEL STEERING, FIRST LIFT A låg lastare semitrailer

PDF
Faymonville F-S43-1AAF, 5 METER EXTENDABLE, LAST AXEL STEERING, FIRST LIFT A låg lastare semitrailer - Autoline
Faymonville F-S43-1AAF, 5 METER EXTENDABLE, LAST AXEL STEERING, FIRST LIFT A låg lastare semitrailer | Bild 1 - Autoline
Faymonville F-S43-1AAF, 5 METER EXTENDABLE, LAST AXEL STEERING, FIRST LIFT A låg lastare semitrailer | Bild 2 - Autoline
Faymonville F-S43-1AAF, 5 METER EXTENDABLE, LAST AXEL STEERING, FIRST LIFT A låg lastare semitrailer | Bild 3 - Autoline
Faymonville F-S43-1AAF, 5 METER EXTENDABLE, LAST AXEL STEERING, FIRST LIFT A låg lastare semitrailer | Bild 4 - Autoline
Faymonville F-S43-1AAF, 5 METER EXTENDABLE, LAST AXEL STEERING, FIRST LIFT A låg lastare semitrailer | Bild 5 - Autoline
Faymonville F-S43-1AAF, 5 METER EXTENDABLE, LAST AXEL STEERING, FIRST LIFT A låg lastare semitrailer | Bild 6 - Autoline
Faymonville F-S43-1AAF, 5 METER EXTENDABLE, LAST AXEL STEERING, FIRST LIFT A låg lastare semitrailer | Bild 7 - Autoline
Faymonville F-S43-1AAF, 5 METER EXTENDABLE, LAST AXEL STEERING, FIRST LIFT A låg lastare semitrailer | Bild 8 - Autoline
Faymonville F-S43-1AAF, 5 METER EXTENDABLE, LAST AXEL STEERING, FIRST LIFT A låg lastare semitrailer | Bild 9 - Autoline
Faymonville F-S43-1AAF, 5 METER EXTENDABLE, LAST AXEL STEERING, FIRST LIFT A låg lastare semitrailer | Bild 10 - Autoline
Faymonville F-S43-1AAF, 5 METER EXTENDABLE, LAST AXEL STEERING, FIRST LIFT A låg lastare semitrailer | Bild 11 - Autoline
Faymonville F-S43-1AAF, 5 METER EXTENDABLE, LAST AXEL STEERING, FIRST LIFT A låg lastare semitrailer | Bild 12 - Autoline
Faymonville F-S43-1AAF, 5 METER EXTENDABLE, LAST AXEL STEERING, FIRST LIFT A låg lastare semitrailer | Bild 13 - Autoline
Faymonville F-S43-1AAF, 5 METER EXTENDABLE, LAST AXEL STEERING, FIRST LIFT A låg lastare semitrailer | Bild 14 - Autoline
Faymonville F-S43-1AAF, 5 METER EXTENDABLE, LAST AXEL STEERING, FIRST LIFT A låg lastare semitrailer | Bild 15 - Autoline
Faymonville F-S43-1AAF, 5 METER EXTENDABLE, LAST AXEL STEERING, FIRST LIFT A låg lastare semitrailer | Bild 16 - Autoline
Faymonville F-S43-1AAF, 5 METER EXTENDABLE, LAST AXEL STEERING, FIRST LIFT A låg lastare semitrailer | Bild 17 - Autoline
Faymonville F-S43-1AAF, 5 METER EXTENDABLE, LAST AXEL STEERING, FIRST LIFT A låg lastare semitrailer | Bild 18 - Autoline
Faymonville F-S43-1AAF, 5 METER EXTENDABLE, LAST AXEL STEERING, FIRST LIFT A låg lastare semitrailer | Bild 19 - Autoline
Faymonville F-S43-1AAF, 5 METER EXTENDABLE, LAST AXEL STEERING, FIRST LIFT A låg lastare semitrailer | Bild 20 - Autoline
Faymonville F-S43-1AAF, 5 METER EXTENDABLE, LAST AXEL STEERING, FIRST LIFT A låg lastare semitrailer | Bild 21 - Autoline
Faymonville F-S43-1AAF, 5 METER EXTENDABLE, LAST AXEL STEERING, FIRST LIFT A låg lastare semitrailer | Bild 22 - Autoline
Faymonville F-S43-1AAF, 5 METER EXTENDABLE, LAST AXEL STEERING, FIRST LIFT A låg lastare semitrailer | Bild 23 - Autoline
Faymonville F-S43-1AAF, 5 METER EXTENDABLE, LAST AXEL STEERING, FIRST LIFT A låg lastare semitrailer | Bild 24 - Autoline
Faymonville F-S43-1AAF, 5 METER EXTENDABLE, LAST AXEL STEERING, FIRST LIFT A låg lastare semitrailer | Bild 25 - Autoline
Faymonville F-S43-1AAF, 5 METER EXTENDABLE, LAST AXEL STEERING, FIRST LIFT A låg lastare semitrailer | Bild 26 - Autoline
Intresserad av annonsen?
1/26
PDF
39 950 €
Nettopris
≈ 439 700 kr
Kontakta säljaren
Tillverkare: Faymonville
Modell: F-S43-1AAF, 5 METER EXTENDABLE, LAST AXEL STEERING, FIRST LIFT A
Tillverkningsår: 2015-01
Första registrering: 2015-01
Lastkapacitet: 30 160 kg
Nettovikt: 11 840 kg
Bruttovikt: 42 000 kg
Plats: Nederländerna Groot-Ammers6498 km to "United States/Columbus"
Återförsäljares lager-ID: RHS-FA016250
Publiceringsdatum: 11 nov. 2025
Axlar
Tillverkare: SAF
Axlar: 3
Styraxel
Dubbla hjul
Första axel: 235X70X17.5
Andra axel: 235X70X17,5
Trejde axel: 235X70X17,5
Skick
Skick: begagnade

Mer information — Faymonville F-S43-1AAF, 5 METER EXTENDABLE, LAST AXEL STEERING, FIRST LIFT A låg lastare semitrailer

Svenska
Bromsar: trumbromsar
Fjädring: luftfjädring
Bakaxel 1: Däckets storlek: 235X70X17.5; Däckprofil inuti vänster: 40%; Däckprofil lämnades utanför: 40%; Däckprofil innanför höger: 40%; Däckprofil utanför höger: 40%
Bakaxel 2: Däckets storlek: 235X70X17,5; Däckprofil inuti vänster: 40%; Däckprofil lämnades utanför: 40%; Däckprofil innanför höger: 40%; Däckprofil utanför höger: 40%
Bakaxel 3: Däckets storlek: 235X70X17,5; Styrning; Däckprofil inuti vänster: 40%; Däckprofil lämnades utanför: 40%; Däckprofil innanför höger: 40%; Däckprofil utanför höger: 40%
Utdragbar kaross: Ja
we'll do our best to get the right in information on the website but their can be no rights
derived from the information on the website.

= More information =

Brakes: drum brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Tyre size: 235X70X17.5; Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%
Rear axle 2: Tyre size: 235X70X17,5; Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%
Rear axle 3: Tyre size: 235X70X17,5; Steering; Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%
Extendable superstructure: Yes
Please contact Frank de Jong, Rene Jerphanion or Sven Rommens for more information
Brzdy: bubnové brzdy
Zavěšení: vzduchové odpružení
Zadní náprava 1: Velikost pneumatiky: 235X70X17.5; Profil pneumatiky uvnitř vlevo: 40%; Profil pneumatiky ponecháno venku: 40%; Profil pneumatiky uvnitř vpravo: 40%; Profil pneumatiky vpravo venku: 40%
Zadní náprava 2: Velikost pneumatiky: 235X70X17,5; Profil pneumatiky uvnitř vlevo: 40%; Profil pneumatiky ponecháno venku: 40%; Profil pneumatiky uvnitř vpravo: 40%; Profil pneumatiky vpravo venku: 40%
Zadní náprava 3: Velikost pneumatiky: 235X70X17,5; Řízení; Profil pneumatiky uvnitř vlevo: 40%; Profil pneumatiky ponecháno venku: 40%; Profil pneumatiky uvnitř vpravo: 40%; Profil pneumatiky vpravo venku: 40%
Zatahovací karoserie: Ano
Bremsen: Trommelbremsen
Federung: Luftfederung
Hinterachse 1: Refenmaß: 235X70X17.5; Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%
Hinterachse 2: Refenmaß: 235X70X17,5; Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%
Hinterachse 3: Refenmaß: 235X70X17,5; Gelenkt; Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%
Ausziehbarer Aufbau: Ja
Wenden Sie sich an Frank de Jong, Rene Jerphanion oder Sven Rommens, um weitere Informationen zu erhalten.
Bremser: tromlebremser
Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 235X70X17.5; Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 235X70X17,5; Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%
Bagaksel 3: Dækstørrelse: 235X70X17,5; Styretøj; Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%
Indtrækkeligt karosseri: Ja
Frenos: frenos de tambor
Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 235X70X17.5; Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 235X70X17,5; Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%
Eje trasero 3: Tamaño del neumático: 235X70X17,5; Dirección; Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%
Superestructura extensible: Sí
Freins: freins à tambour
Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 235X70X17.5; Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 235X70X17,5; Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%
Essieu arrière 3: Dimension des pneus: 235X70X17,5; Direction; Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%
Superstructure extensible: Oui
Fékek: dobfékek
Felfüggesztés: légrugózás
Hátsó tengely 1: Gumiabroncs mérete: 235X70X17.5; Gumiabroncs profilja belül balra: 40%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 40%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 40%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 40%
Hátsó tengely 2: Gumiabroncs mérete: 235X70X17,5; Gumiabroncs profilja belül balra: 40%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 40%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 40%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 40%
Hátsó tengely 3: Gumiabroncs mérete: 235X70X17,5; Kormányzás; Gumiabroncs profilja belül balra: 40%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 40%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 40%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 40%
Visszahúzható karosszéria: Igen
Freni: freni a tamburo
Sospensione: sospensione pneumatica
Asse posteriore 1: Dimensioni del pneumatico: 235X70X17.5; Profilo del pneumatico interno sinistro: 40%; Profilo del pneumatico lasciato all'esterno: 40%; Profilo del pneumatico interno destro: 40%; Profilo del pneumatico esterno destro: 40%
Asse posteriore 2: Dimensioni del pneumatico: 235X70X17,5; Profilo del pneumatico interno sinistro: 40%; Profilo del pneumatico lasciato all'esterno: 40%; Profilo del pneumatico interno destro: 40%; Profilo del pneumatico esterno destro: 40%
Asse posteriore 3: Dimensioni del pneumatico: 235X70X17,5; Sterzo; Profilo del pneumatico interno sinistro: 40%; Profilo del pneumatico lasciato all'esterno: 40%; Profilo del pneumatico interno destro: 40%; Profilo del pneumatico esterno destro: 40%
Corpo retrattile: Sì
Wij doen ons best om de gegevens zo accuraat mogelijk weer te geven toch kunnen er geen rechten ontleent worden aan deze gegevens
Ook kunnen wij voor u de financiering regelen binnen Nederland.

= Meer informatie =

Remmen: trommelremmen
Vering: luchtvering
Achteras 1: Bandenmaat: 235X70X17.5; Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%
Achteras 2: Bandenmaat: 235X70X17,5; Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%
Achteras 3: Bandenmaat: 235X70X17,5; Meesturend; Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%
Uitschuifbare opbouw: Ja
Neem voor meer informatie contact op met Frank de Jong, Rene Jerphanion of Sven Rommens
Hamulce: hamulce bębnowe
Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 235X70X17.5; Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 235X70X17,5; Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%
Oś tylna 3: Rozmiar opon: 235X70X17,5; Układ kierowniczy; Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%
Wysuwana nadbudowa: Tak
Travões: travões de tambor
Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 235X70X17.5; Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 235X70X17,5; Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%
Eixo traseiro 3: Tamanho dos pneus: 235X70X17,5; Direção; Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%
Superestrutura extensível: Sim
Тормоза: барабанные тормоза
Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост 1: Размер шин: 235X70X17.5; Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%
Задний мост 2: Размер шин: 235X70X17,5; Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%
Задний мост 3: Размер шин: 235X70X17,5; Рулевое управление; Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%
Выдвижной кузов: Да
Brzdy: bubnové brzdy
Zavesenie: vzduchové odpruženie
Zadná náprava 1: Veľkosť pneumatiky: 235X70X17.5; Profil pneumatiky vnútri vľavo: 40%; Profil pneumatiky ponechané vonku: 40%; Profil pneumatiky vnútri vpravo: 40%; Profil pneumatiky mimo pravej strany: 40%
Zadná náprava 2: Veľkosť pneumatiky: 235X70X17,5; Profil pneumatiky vnútri vľavo: 40%; Profil pneumatiky ponechané vonku: 40%; Profil pneumatiky vnútri vpravo: 40%; Profil pneumatiky mimo pravej strany: 40%
Zadná náprava 3: Veľkosť pneumatiky: 235X70X17,5; Riadenie; Profil pneumatiky vnútri vľavo: 40%; Profil pneumatiky ponechané vonku: 40%; Profil pneumatiky vnútri vpravo: 40%; Profil pneumatiky mimo pravej strany: 40%
Sťahovacia karoséria: Áno
Viktigt
Detta erbjudande är endast för vägledning. Begär mer exakt information från säljaren.
Köptips
Säkerhetstips
Säljarverifiering

Om du väljer att köpa utrustning till ett lågt pris, se till att du kommunicerar med den riktiga säljaren. Ta reda på så mycket information om ägaren av utrustningen som möjligt. Ett sätt att fuska är att representera dig själv som ett riktigt företag. Vid misstanke, informera oss om detta för ytterligare kontroll, via feedbackformuläret.

Priskoll

Innan du bestämmer dig för att göra ett köp, granska noga flera försäljningserbjudanden för att förstå den genomsnittliga kostnaden för din utvalda utrustning. Om priset på erbjudandet du tycker är mycket lägre än liknande erbjudanden, tänk på det. En betydande prisskillnad kan indikera dolda fel eller försök från säljaren att begå bedrägliga handlingar.

Köp inte produkter där priset är för annorlunda än genomsnittspriset för liknande utrustning.

Ge inte samtycke till tvivelaktiga löften och förbetalda varor. Om du är osäker, var inte rädd för att klargöra detaljer, be om ytterligare fotografier och dokument för utrustning, kontrollera dokumentens äkthet, ställ frågor.

Tvivelaktig förskottsbetalning

Den vanligaste typen av bedrägeri. Oärliga säljare kan begära en viss förskottsbetalning för att "boka" din rätt att köpa utrustning. Således kan bedragare erhålla ett stort belopp och försvinna, utan att ni kan få kontakt längre.

Varianter av detta bedrägeri kan innefatta:
  • Överföring av förskottsbetalning till kortet
  • Gör ingen förskottsbetalning utan pappersarbete som bekräftar processen att överföra pengar, om säljaren är osäker i meddelandet.
  • Överföring till "Trustee"-kontot
  • En sådan förfrågan borde vara alarmerande, du kommer sannolikt att kommunicera med en bedragare.
  • Överföring till ett företagskonto med ett liknande namn
  • Var försiktig, bedragare kan dölja sig som kända företag, och gör små ändringar av namnet. Överför inte pengar om företagets namn är i tvivel.
  • Byte av egna uppgifter i fakturan till ett verkligt företag
  • Innan du gör en överföring, se till att de angivna uppgifterna är korrekta och om de avser det angivna företaget.
Har du upptäckt ett bedrägeri?
Låt oss veta
Säkerhetstips
PDF
Säljer du maskiner eller fordon?
Du kan göra det med oss!
Liknande annonser
34 950 € ≈ 384 700 kr
Låg lastare semitrailer
2013
Last.kap. 48 000 kg Nettovikt 15 600 kg Axlar 4
Nederländerna, Groot-Ammers
RH Trucks BV
10 år på Autoline
Kontakta säljaren
42 500 € ≈ 467 800 kr
Låg lastare semitrailer
2014
Last.kap. 49 160 kg Fjädring hydraulisk Nettovikt 11 840 kg Axlar 3 Vändskivehöjd 1 200 mm
Nederländerna, nl
HJ Boerkamp Int Transport B.V
10 år på Autoline
Kontakta säljaren
41 000 € ≈ 451 200 kr
Låg lastare semitrailer
2013
Last.kap. 29 700 kg Nettovikt 12 300 kg
Nederländerna, Almelo
Autohandel Gebr. Heinhuis
11 år på Autoline
Kontakta säljaren
Pris på begäran
Låg lastare semitrailer
2015
Last.kap. 35 100 kg Nettovikt 9 900 kg Axlar 2
Nederländerna, Andelst
Geurts Trucks B.V.
12 år på Autoline
Kontakta säljaren
51 000 € ≈ 561 300 kr
Låg lastare semitrailer
2016
Last.kap. 29 400 kg Nettovikt 12 600 kg
Nederländerna, Almelo
Autohandel Gebr. Heinhuis
11 år på Autoline
Kontakta säljaren
Pris på begäran
Låg lastare semitrailer
2015
Last.kap. 57 750 kg Nettovikt 22 250 kg
Nederländerna, Almelo
Autohandel Gebr. Heinhuis
11 år på Autoline
Kontakta säljaren
Pris på begäran
Låg lastare semitrailer
2015
Last.kap. 57 750 kg Nettovikt 22 250 kg
Nederländerna, Almelo
Autohandel Gebr. Heinhuis
11 år på Autoline
Kontakta säljaren
Pris på begäran
Låg lastare semitrailer
2015
Last.kap. 57 750 kg Nettovikt 22 250 kg
Nederländerna, Almelo
Autohandel Gebr. Heinhuis
11 år på Autoline
Kontakta säljaren
Pris på begäran
Låg lastare semitrailer
2015
Last.kap. 57 750 kg Nettovikt 22 250 kg
Nederländerna, Almelo
Autohandel Gebr. Heinhuis
11 år på Autoline
Kontakta säljaren
Pris på begäran
Låg lastare semitrailer
2015
Last.kap. 28 400 kg Nettovikt 13 600 kg
Nederländerna, Roosendaal
Kontakta säljaren
Pris på begäran
Låg lastare semitrailer
2015
Last.kap. 57 750 kg Nettovikt 22 250 kg
Nederländerna, Almelo
Autohandel Gebr. Heinhuis
11 år på Autoline
Kontakta säljaren
Pris på begäran
Låg lastare semitrailer
2016
Axlar 3
Nederländerna, Renswoude
Vlastuin Truck en Trailer Trading B.V.
11 år på Autoline
Kontakta säljaren
36 950 € ≈ 406 700 kr
Låg lastare semitrailer
2017
Last.kap. 33 840 kg Nettovikt 12 160 kg Axlar 4
Nederländerna, Groot-Ammers
RH Trucks BV
10 år på Autoline
Kontakta säljaren
Pris på begäran
Låg lastare semitrailer
2016
Last.kap. 35 400 kg Nettovikt 12 600 kg Axlar 3
Nederländerna, Woudenberg
Xiffix B.V.
13 år på Autoline
Kontakta säljaren
58 900 € ≈ 648 300 kr
Låg lastare semitrailer
2016
Last.kap. 33 320 kg Fjädring luft/luft Nettovikt 14 680 kg Axlar 4
Nederländerna, Gilze
Versteijnen Trucks B.V.
7 år på Autoline
Kontakta säljaren
34 950 € ≈ 384 700 kr
Låg lastare semitrailer
2016
Last.kap. 35 760 kg Nettovikt 12 240 kg Axlar 4
Nederländerna, Groot-Ammers
RH Trucks BV
10 år på Autoline
Kontakta säljaren
Pris på begäran
Låg lastare semitrailer
2016
Last.kap. 57 030 kg Nettovikt 24 470 kg Axlar 4
Nederländerna, Gilze
Versteijnen Trucks B.V.
7 år på Autoline
Kontakta säljaren
Pris på begäran
Låg lastare semitrailer
2014
Nederländerna, t Harde
R&J Sindorf B.V.
Kontakta säljaren
77 500 € ≈ 853 000 kr
Låg lastare semitrailer
2014
Last.kap. 36 550 kg Nettovikt 12 450 kg
Nederländerna, Almelo
Autohandel Gebr. Heinhuis
11 år på Autoline
Kontakta säljaren
61 000 € ≈ 671 400 kr
Låg lastare semitrailer
2016
Nederländerna, Almelo
Autohandel Gebr. Heinhuis
11 år på Autoline
Kontakta säljaren