Scania R420 6x2 / Leebur lastväxlare lastbil



































Om du väljer att köpa utrustning till ett lågt pris, se till att du kommunicerar med den riktiga säljaren. Ta reda på så mycket information om ägaren av utrustningen som möjligt. Ett sätt att fuska är att representera dig själv som ett riktigt företag. Vid misstanke, informera oss om detta för ytterligare kontroll, via feedbackformuläret.
Innan du bestämmer dig för att göra ett köp, granska noga flera försäljningserbjudanden för att förstå den genomsnittliga kostnaden för din utvalda utrustning. Om priset på erbjudandet du tycker är mycket lägre än liknande erbjudanden, tänk på det. En betydande prisskillnad kan indikera dolda fel eller försök från säljaren att begå bedrägliga handlingar.
Köp inte produkter där priset är för annorlunda än genomsnittspriset för liknande utrustning.
Ge inte samtycke till tvivelaktiga löften och förbetalda varor. Om du är osäker, var inte rädd för att klargöra detaljer, be om ytterligare fotografier och dokument för utrustning, kontrollera dokumentens äkthet, ställ frågor.
Den vanligaste typen av bedrägeri. Oärliga säljare kan begära en viss förskottsbetalning för att "boka" din rätt att köpa utrustning. Således kan bedragare erhålla ett stort belopp och försvinna, utan att ni kan få kontakt längre.
- Överföring av förskottsbetalning till kortet
- Gör ingen förskottsbetalning utan pappersarbete som bekräftar processen att överföra pengar, om säljaren är osäker i meddelandet.
- Överföring till "Trustee"-kontot
- En sådan förfrågan borde vara alarmerande, du kommer sannolikt att kommunicera med en bedragare.
- Överföring till ett företagskonto med ett liknande namn
- Var försiktig, bedragare kan dölja sig som kända företag, och gör små ändringar av namnet. Överför inte pengar om företagets namn är i tvivel.
- Byte av egna uppgifter i fakturan till ett verkligt företag
- Innan du gör en överföring, se till att de angivna uppgifterna är korrekta och om de avser det angivna företaget.
Säljarens kontaktuppgifter









- Aluminium fuel tank
- Differential Lock
- Heavy duty engine brake
- Rotating beacon
= More information =
General information
Cab: day
Transmission
Transmission: Scania, Automatic
Axle configuration
Tyre size: 315/80R22.5
Front axle: Steering; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Rear axle 1: Steering; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Rear axle 2: Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Damages: none
Additional information
Please contact Luc Schoefs or Germain Daenen for more information
- Блокировка на диференциала
- Диференциал с контролирано приплъзване
- Моторна спирачка-забавител в тежки условия
- Diferenciál s brzdou
- Hliníková palivová nádrž
- Robustní motorová brzda
- Uzávěrka diferenciálu
= Další informace =
Obecné informace
Kabina: den
Převodovka
Převodovka: Scania, Automatické
Konfigurace náprav
Velikost pneumatiky: 315/80R22.5
Přední náprava: Řízení; Profil pneumatiky vlevo: 40%; Profil pneumatiky vpravo: 40%
Zadní náprava 1: Řízení; Profil pneumatiky vlevo: 40%; Profil pneumatiky vpravo: 40%
Zadní náprava 2: Profil pneumatiky vlevo: 40%; Profil pneumatiky vpravo: 40%
Stát
Obecný stav: velmi dobrý
Technický stav: velmi dobrý
Optický stav: velmi dobrý
Poškození: bez poškození
- Aluminium-Kraftstofftank
- Bremskraftverstärker
- Differentialsperre
- Rundumleuchte
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Kabine: Tag
Getriebe
Getriebe: Scania, Automatik
Achskonfiguration
Refenmaß: 315/80R22.5
Vorderachse: Gelenkt; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse 1: Gelenkt; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse 2: Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Zustand
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Schäden: keines
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Luc Schoefs oder Germain Daenen, um weitere Informationen zu erhalten.
- Aluminiumsbrændstoftank
- Differentialespærre
- Kraftig motorbremse
- Styret spærredifferentiale
= Yderligere oplysninger =
Generelle oplysninger
Førerhus: day cab
Transmission
Transmission: Scania, Automatisk
Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 315/80R22.5
Foraksel: Styretøj; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel 1: Styretøj; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel 2: Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Stand
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
Skade: fri for skader
- Κλείδωμα διαφορικού
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Φρένο κινητήρα βαρέος τύπου
- Bloqueo de diferencial
- Freno de motor reforzado
- Tanque de combustible de aluminio
= Más información =
Información general
Cabina: día
Transmisión
Transmisión: Scania, Automático
Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 315/80R22.5
Eje delantero: Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero 1: Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero 2: Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Estado
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
Daños: ninguno
- Rajoitetun luiston tasauspyörästö
- Raskaan käytön moottorijarru
- Tasauspyörästön lukko
- Blocage de différentiel
- Frein moteur renforcé
- Phare arrière
- Réservoir de carburant en aluminium
= Plus d'informations =
Informations générales
Cabine: jour
Transmission
Transmission: Scania, Automatique
Configuration essieu
Dimension des pneus: 315/80R22.5
Essieu avant: Direction; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière 1: Direction; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière 2: Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Condition
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
Dommages: aucun
Informations complémentaires
Veuillez contacter Luc Schoefs ou Germain Daenen pour plus d'informations
- Blokada diferencijala
- Kontrolirani diferencijal proklizavanja
- Snažna kočnica motora
- Alumínium üzemanyagtartály
- Differenciálzár
- Nagy teljesítményű motorfék
- Szabályozott önzáró differenciálmű
= További információk =
Általános információk
Kabin: nap
Sebességváltó
Sebességváltó: Scania, Automatikus
Tengelykonfiguráció
Gumiabroncs mérete: 315/80R22.5
Első tengely: Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 40%; Gumiabroncs profilja jobbra: 40%
Hátsó tengely 1: Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 40%; Gumiabroncs profilja jobbra: 40%
Hátsó tengely 2: Gumiabroncs profilja balra: 40%; Gumiabroncs profilja jobbra: 40%
Állam
Általános állapot: nagyon jó
Műszaki állapot: nagyon jó
Optikai állapot: nagyon jó
Kár: sérülésmentes
- Bloccaggio del differenziale
- Differenziale a slittamento controllato
- Freno motore per impieghi gravosi
- Serbatoio del carburante in alluminio
= Ulteriori informazioni =
Informazioni generali
Cabina: giorno
Trasmissione
Trasmissione: Scania, Automatico
Configurazione dell'asse
Dimensioni del pneumatico: 315/80R22.5
Asse anteriore: Sterzo; Profilo del pneumatico sinistra: 40%; Profilo del pneumatico destra: 40%
Asse posteriore 1: Sterzo; Profilo del pneumatico sinistra: 40%; Profilo del pneumatico destra: 40%
Asse posteriore 2: Profilo del pneumatico sinistra: 40%; Profilo del pneumatico destra: 40%
Stato
Stato generale: molto buono
Stato tecnico: molto buono
Stato ottico: molto buono
Danni: senza danni
- Bränsletank av aluminium
- Differentiallås
- Extra kraftig motorbroms
- Styrd differentialbroms
= Ytterligare information =
Allmän information
Hytt: dag
Transmission
Transmission: Scania, Automatisk
Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 315/80R22.5
Framaxel: Styrning; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Bakaxel 1: Styrning; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Bakaxel 2: Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Delstat
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
Skada på fordon: skadefri
- Aluminium brandstoftank
- Differentieelblokkering
- Versterkte motorrem
- Zwaailicht
= Meer informatie =
Algemene informatie
Cabine: dag
Transmissie
Transmissie: Scania, Automaat
Asconfiguratie
Bandenmaat: 315/80R22.5
Vooras: Meesturend; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras 1: Meesturend; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras 2: Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Schade: schadevrij
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Luc Schoefs of Germain Daenen
- Drivstofftank i aluminium
- Kontrollert differensial med begrenset sperre
- Kraftig motorbrems
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Blokada mechanizmu różnicowego
- Mechanizm różnicowy
- Wzmocnione hamowanie silnikiem
= Więcej informacji =
Informacje ogólne
Kabina: dzienna
Skrzynia biegów
Pędnia: Scania, Automat
Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 315/80R22.5
Oś przednia: Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna 1: Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna 2: Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Stan
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Uszkodzenia: brak
- Bloqueio do diferencial
- Depósito de combustível em alumínio
- Diferencial de deslizamento controlado
- Travão do motor reforçado
= Mais informações =
Informações gerais
Cabina: dia
Transmissão
Transmissão: Scania, Automática
Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 315/80R22.5
Eixo dianteiro: Direção; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro 1: Direção; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro 2: Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Estado
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
Danos: nenhum
- Diferențial cu patinare controlată
- Frână de motor heavy-duty
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Алюминиевый топливный бак
- Блокировка дифференциала
- Дифференциал с принудительной блокировкой
- Моторный тормоз для тяжелых условий работы
= Дополнительная информация =
Общая информация
Кабина: кабина без спального места (day)
Трансмиссия
Трансмиссия: Scania, Автоматическая
Конфигурация осей
Размер шин: 315/80R22.5
Передний мост: Рулевое управление; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост 1: Рулевое управление; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост 2: Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Состояние
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
Повреждения: без повреждений
- Diferenciál s riadeným sklzom
- Hliníková palivová nádrž
- Uzávierka diferenciálu
- Vysokovýkonná motorová brzda
= Ďalšie informácie =
Všeobecné informácie
Kabína: deň
Prevodovka
Prevodovka: Scania, Automatické
Konfigurácia náprav
Veľkosť pneumatiky: 315/80R22.5
Predná náprava: Riadenie; Profil pneumatiky vľavo: 40%; Profil pneumatiky vpravo: 40%
Zadná náprava 1: Riadenie; Profil pneumatiky vľavo: 40%; Profil pneumatiky vpravo: 40%
Zadná náprava 2: Profil pneumatiky vľavo: 40%; Profil pneumatiky vpravo: 40%
Štát
Všeobecný stav: veľmi dobrý
Technický stav: veľmi dobrý
Optický stav: veľmi dobrý
Poškodenie: bez poškodenia
- Ağır hizmet tipi motor freni
- Diferansiyel kilidi
- Kontrollü diferansiyel kilidi