GINAF X 4243 TS kabelsystem lastbil













Om du väljer att köpa utrustning till ett lågt pris, se till att du kommunicerar med den riktiga säljaren. Ta reda på så mycket information om ägaren av utrustningen som möjligt. Ett sätt att fuska är att representera dig själv som ett riktigt företag. Vid misstanke, informera oss om detta för ytterligare kontroll, via feedbackformuläret.
Innan du bestämmer dig för att göra ett köp, granska noga flera försäljningserbjudanden för att förstå den genomsnittliga kostnaden för din utvalda utrustning. Om priset på erbjudandet du tycker är mycket lägre än liknande erbjudanden, tänk på det. En betydande prisskillnad kan indikera dolda fel eller försök från säljaren att begå bedrägliga handlingar.
Köp inte produkter där priset är för annorlunda än genomsnittspriset för liknande utrustning.
Ge inte samtycke till tvivelaktiga löften och förbetalda varor. Om du är osäker, var inte rädd för att klargöra detaljer, be om ytterligare fotografier och dokument för utrustning, kontrollera dokumentens äkthet, ställ frågor.
Den vanligaste typen av bedrägeri. Oärliga säljare kan begära en viss förskottsbetalning för att "boka" din rätt att köpa utrustning. Således kan bedragare erhålla ett stort belopp och försvinna, utan att ni kan få kontakt längre.
- Överföring av förskottsbetalning till kortet
- Gör ingen förskottsbetalning utan pappersarbete som bekräftar processen att överföra pengar, om säljaren är osäker i meddelandet.
- Överföring till "Trustee"-kontot
- En sådan förfrågan borde vara alarmerande, du kommer sannolikt att kommunicera med en bedragare.
- Överföring till ett företagskonto med ett liknande namn
- Var försiktig, bedragare kan dölja sig som kända företag, och gör små ändringar av namnet. Överför inte pengar om företagets namn är i tvivel.
- Byte av egna uppgifter i fakturan till ett verkligt företag
- Innan du gör en överföring, se till att de angivna uppgifterna är korrekta och om de avser det angivna företaget.
Säljarens kontaktuppgifter


















Framaxel: Max. axellast: 10000 kg; Styrning
Bakaxel 1: Max. axellast: 10000 kg
Bakaxel 2: Max. axellast: 11500 kg; Fjädring: hydraulisk fjädring
Bakaxel 3: Max. axellast: 11500 kg; Styrning; Fjädring: hydraulisk fjädring
Allmänt tillstånd: genomsnitt
Skada på fordon: skadefri
Kontakta Tjeerd Croezen eller Tjeerd Croezen för mer information
Front axle: Max. axle load: 10000 kg; Steering
Rear axle 1: Max. axle load: 10000 kg
Rear axle 2: Max. axle load: 11500 kg; Suspension: hydraulic suspension
Rear axle 3: Max. axle load: 11500 kg; Steering; Suspension: hydraulic suspension
General condition: average
Damages: none
Please contact Tjeerd Croezen or Tjeerd Croezen for more information
Vorderachse: Max. Achslast: 10000 kg; Gelenkt
Hinterachse 1: Max. Achslast: 10000 kg
Hinterachse 2: Max. Achslast: 11500 kg; Federung: hydraulische Federung
Hinterachse 3: Max. Achslast: 11500 kg; Gelenkt; Federung: hydraulische Federung
Allgemeiner Zustand: durchschnittlich
Schäden: keines
Wenden Sie sich an Tjeerd Croezen oder Tjeerd Croezen, um weitere Informationen zu erhalten.
Foraksel: Maks. akselbelastning: 10000 kg; Styretøj
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 10000 kg
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Affjedring: hydraulisk affjedring
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Styretøj; Affjedring: hydraulisk affjedring
Overordnet stand: gennemsnitlig
Kontakt Tjeerd Croezen eller Tjeerd Croezen for yderligere oplysninger
Eje delantero: Carga máxima del eje: 10000 kg; Dirección
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 10000 kg
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 11500 kg; Suspensión: suspensión hidráulica
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 11500 kg; Dirección; Suspensión: suspensión hidráulica
Estado general: medio
Daños: ninguno
Póngase en contacto con Tjeerd Croezen o Tjeerd Croezen para obtener más información.
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Direction
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 10000 kg
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Suspension: suspension hydraulique
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Direction; Suspension: suspension hydraulique
État général: moyen
Dommages: aucun
Veuillez contacter Tjeerd Croezen ou Tjeerd Croezen pour plus d'informations
Vooras: Max. aslast: 10000 kg; Meesturend
Achteras 1: Max. aslast: 10000 kg
Achteras 2: Max. aslast: 11500 kg; Vering: hydraulische vering
Achteras 3: Max. aslast: 11500 kg; Meesturend; Vering: hydraulische vering
Algemene staat: gemiddeld
Schade: schadevrij
Neem voor meer informatie contact op met Tjeerd Croezen of Tjeerd Croezen
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Układ kierowniczy
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Zawieszenie: zawieszenie hydrauliczne
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Układ kierowniczy; Zawieszenie: zawieszenie hydrauliczne
Stan ogólny: średnio
Uszkodzenia: brak
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Tjeerd Croezen lub Tjeerd Croezen
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 10000 kg; Direção
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 10000 kg
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 11500 kg; Suspensão: suspensão hidráulica
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 11500 kg; Direção; Suspensão: suspensão hidráulica
Estado geral: média
Danos: nenhum
Contacte Tjeerd Croezen ou Tjeerd Croezen para obter mais informações
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Рулевое управление
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Подвеска: гидравлическая подвеска
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Рулевое управление; Подвеска: гидравлическая подвеска
Общее состояние: среднее
Свяжитесь с Tjeerd Croezen или Tjeerd Croezen для получения дополнительной информации