GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 kabelsystem lastbil

PDF
GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 kabelsystem lastbil - Autoline
GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 kabelsystem lastbil | Bild 1 - Autoline
GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 kabelsystem lastbil | Bild 2 - Autoline
GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 kabelsystem lastbil | Bild 3 - Autoline
GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 kabelsystem lastbil | Bild 4 - Autoline
GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 kabelsystem lastbil | Bild 5 - Autoline
GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 kabelsystem lastbil | Bild 6 - Autoline
GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 kabelsystem lastbil | Bild 7 - Autoline
GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 kabelsystem lastbil | Bild 8 - Autoline
GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 kabelsystem lastbil | Bild 9 - Autoline
GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 kabelsystem lastbil | Bild 10 - Autoline
GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 kabelsystem lastbil | Bild 11 - Autoline
GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 kabelsystem lastbil | Bild 12 - Autoline
GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 kabelsystem lastbil | Bild 13 - Autoline
GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 kabelsystem lastbil | Bild 14 - Autoline
GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 kabelsystem lastbil | Bild 15 - Autoline
GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 kabelsystem lastbil | Bild 16 - Autoline
GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 kabelsystem lastbil | Bild 17 - Autoline
GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 kabelsystem lastbil | Bild 18 - Autoline
GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 kabelsystem lastbil | Bild 19 - Autoline
GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 kabelsystem lastbil | Bild 20 - Autoline
GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 kabelsystem lastbil | Bild 21 - Autoline
GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 kabelsystem lastbil | Bild 22 - Autoline
GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 kabelsystem lastbil | Bild 23 - Autoline
GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 kabelsystem lastbil | Bild 24 - Autoline
Intresserad av annonsen?
1/24
PDF
49 500 €
Nettopris
≈ 540 300 kr
Kontakta säljaren
Tillverkare: GINAF
Tillverkningsår: 2009-04
Första registrering: 2009-04-09
Miltal: 505 000 km
Lastkapacitet: 24 600 kg
Nettovikt: 16 400 kg
Bruttovikt: 41 000 kg
Plats: Nederländerna Groot-Ammers7558 km to "United States"
Återförsäljares lager-ID: 2109
Publiceringsdatum: mer än 1 månad
Beskrivning
Totalmått: längd - 9,05 m, bredd - 2,5 m
Motor
Kraft: 462 hk (340 kW)
Bränsle: diesel
Volym: 12 902 cm³
Cyl num: 6
Euro: Euro 5
Växellåda
Typ: manuell
Axlar
Axlar: 4
Axelkonfiguration: 8x4
Hjulbas: 6 400 mm
Första axel: 385/65 22,2
Andra axel: 385/65 22,5
Trejde axel: 13 x 22,5
Fjärde axeln: 13 x 22,5
Ytterligare alternativ
Luftkonditionering
Eldrivna fönster
Säkerhetsfunktioner
Differentialspärr
Tilläggsutrustning
Ytterligare utrustning
Vantskruv
Skick
Skick: begagnade

Mer information — GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 kabelsystem lastbil

Svenska
= Additional options and accessories =

- Coupling
- Differential lock
- Hub reduction
- Truck from the Netherlands

= Remarks =

Manual gearbox
NCH Cable system 30 ton
Z-Crane : Palfinger Q170Z88
Remote control
Lifting capacity 17 ton/meter
Including gripper and rotator
8x4
Hubreduction

= Dealer information =

We Buy and sell used trucks, trailers and cranes and we are located in the middle of the Netherlands.We always have a current stock of technical high quality trucks, trailers and cranes from the Netherlands and most of them are from the first owner.
We export to over 75 countries around the world. Our customers are located throughout Europe, Eastern Europe, the Middle East, Africa and South America.
If you want to drive back home to your country, we can arrange the export documents and a temporary export registration with insurance.
Of course we can arrange shipping for you including transport to the harbor. We also take care of the export documents for you.

= More information =

Cab: day
Front axle 1: Tyre size: 385/65 22,2; Max. axle load: 9000 kg; Steering; Tyre profile left: 60%; Tyre profile right: 60%; Suspension: parabolic suspension
Front axle 2: Tyre size: 385/65 22,5; Max. axle load: 9000 kg; Steering; Tyre profile left: 90%; Tyre profile right: 40%; Suspension: parabolic suspension
Rear axle 1: Tyre size: 13 x 22,5; Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 30%; Reduction: hub reduction; Suspension: hydraulic suspension
Rear axle 2: Tyre size: 13 x 22,5; Max. axle load: 11500 kg; Steering; Tyre profile left: 10%; Tyre profile right: 10%; Reduction: hub reduction; Suspension: hydraulic suspension
Crane: Epsilon Palfinger Q170Z88, year of manufacture 2009, behind the cab
Registration number: BV-VZ-97
Please contact Thijs Kentie or Thijs Kentie for more information
- Блокировка на диференциала
- Диференциал с контролирано приплъзване
- Колесен редуктор
- Съединение
- Diferenciál s brzdou
- Připojení
- Redukce náboje
- Uzávěrka diferenciálu
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Nabereduktion
- Niederländische LKW
- Sperrdifferential
- Zugmaul

= Anmerkungen =

Schaltgetriebe
8x4
Nabereduction
NCH Kabelsystem 30 Ton
Kran: Palfinger Q170Z88
Fernbedienung
Hebekapazität 17 Ton/Meter
Inklusief Greifer und Rotator

= Weitere Informationen =

Kabine: Tag
Vorderachse 1: Refenmaß: 385/65 22,2; Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 60%; Reifen Profil rechts: 60%; Federung: Parabelfederung
Vorderachse 2: Refenmaß: 385/65 22,5; Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 90%; Reifen Profil rechts: 40%; Federung: Parabelfederung
Hinterachse 1: Refenmaß: 13 x 22,5; Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 30%; Federung: hydraulische Federung
Hinterachse 2: Refenmaß: 13 x 22,5; Max. Achslast: 11500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 10%; Reifen Profil rechts: 10%; Federung: hydraulische Federung
Kran: Epsilon Palfinger Q170Z88, Baujahr 2009, hinter der Kabine
Kennzeichen: BV-VZ-97
Wenden Sie sich an Thijs Kentie oder Thijs Kentie, um weitere Informationen zu erhalten.
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Differentialespærre
- Kobling
- Navreduktion
- Styret spærredifferentiale

= Yderligere oplysninger =

Førerhus: day cab
Foraksel 1: Dækstørrelse: 385/65 22,2; Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 60%; Dækprofil højre: 60%; Affjedring: parabelaffjedring
Foraksel 2: Dækstørrelse: 385/65 22,5; Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 90%; Dækprofil højre: 40%; Affjedring: parabelaffjedring
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 13 x 22,5; Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 30%; Affjedring: hydraulisk affjedring
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 13 x 22,5; Maks. akselbelastning: 11500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 10%; Dækprofil højre: 10%; Affjedring: hydraulisk affjedring
Kran: Epsilon Palfinger Q170Z88, produktionsår 2009, bag førerhuset
Registreringsnummer: BV-VZ-97
Kontakt Thijs Kentie eller Thijs Kentie for yderligere oplysninger
- Διαφορικό ελεγχόμενης ολίσθησης
- Κλείδωμα διαφορικού
- Κοτσαδόρος
- Μείωση πλήμνης
= Más opciones y accesorios =

- Bloqueador diferencial
- Diferencial de deslizamiento
- horquilla
- Reducción de buje

= Más información =

Cabina: día
Eje delantero 1: Tamaño del neumático: 385/65 22,2; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 60%; Dibujo del neumático derecha: 60%; Suspensión: suspensión parabólica
Eje delantero 2: Tamaño del neumático: 385/65 22,5; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 90%; Dibujo del neumático derecha: 40%; Suspensión: suspensión parabólica
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 13 x 22,5; Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 30%; Suspensión: suspensión hidráulica
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 13 x 22,5; Carga máxima del eje: 11500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 10%; Dibujo del neumático derecha: 10%; Suspensión: suspensión hidráulica
Grúa: Epsilon Palfinger Q170Z88, año de fabricación 2009, detrás de la cabina
Matrícula: BV-VZ-97
Póngase en contacto con Thijs Kentie o Thijs Kentie para obtener más información.
- Liitäntä
- Navan alennus
- Rajoitetun luiston tasauspyörästö
- Tasauspyörästön lukko
= Plus d'options et d'accessoires =

- Attraper taupe
- Différentiel d'écartement
- Réduction au moyeu
- Solde différentiel

= Plus d'informations =

Cabine: jour
Essieu avant 1: Dimension des pneus: 385/65 22,2; Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 60%; Sculptures des pneus droite: 60%; Suspension: suspension parabolique
Essieu avant 2: Dimension des pneus: 385/65 22,5; Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 90%; Sculptures des pneus droite: 40%; Suspension: suspension parabolique
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 13 x 22,5; Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 30%; Suspension: suspension hydraulique
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 13 x 22,5; Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 10%; Sculptures des pneus droite: 10%; Suspension: suspension hydraulique
Grue: Epsilon Palfinger Q170Z88, année de construction 2009, derrière la cabine
Numéro d'immatriculation: BV-VZ-97
Veuillez contacter Thijs Kentie ou Thijs Kentie pour plus d'informations
- Blokada diferencijala
- Kontrolirani diferencijal proklizavanja
- Redukcija na glavčini
- Spojnica
- Csatlakoztatás
- Differenciálzár
- Kerékagy-áttétel
- Szabályozott önzáró differenciálmű
- Bloccaggio del differenziale
- Differenziale a slittamento controllato
- Raccordo
- Riduzione nel mozzo
= Extra tillval och tillbehör =

- Differentiallås
- Koppling
- Navreduktion
- Styrd differentialbroms

= Ytterligare information =

Hytt: dag
Framaxel 1: Däckets storlek: 385/65 22,2; Max. axellast: 9000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 60%; Däckprofil rätt: 60%; Fjädring: parabolisk upphängning
Framaxel 2: Däckets storlek: 385/65 22,5; Max. axellast: 9000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 90%; Däckprofil rätt: 40%; Fjädring: parabolisk upphängning
Bakaxel 1: Däckets storlek: 13 x 22,5; Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 30%; Fjädring: hydraulisk fjädring
Bakaxel 2: Däckets storlek: 13 x 22,5; Max. axellast: 11500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 10%; Däckprofil rätt: 10%; Fjädring: hydraulisk fjädring
Kran: Epsilon Palfinger Q170Z88, byggnadsår 2009, bakom kabinen
Registreringsnummer: BV-VZ-97
Kontakta Thijs Kentie eller Thijs Kentie för mer information
= Aanvullende opties en accessoires =

- Naafreductie
- Nederlandse truck
- Sperdifferentieel
- Vangmuil

= Bijzonderheden =

Handgeschakeld
Aandrijving 8x4
NCH Kabelsysteem 30 Ton
Z-Kraan: Epsilon Palfinger Q170Z88
Hefcapaciteit 17 ton/meter
Afstandsbediening en hoogstabediening
Inclusief knijper en rotator
Naafreductie

= Bedrijfsinformatie =

We Buy and sell used trucks, trailers and cranes and we are located in the middle of the Netherlands.We always have a current stock of technical high quality trucks, trailers and cranes from the Netherlands and most of them are from the first owner.
We export to over 75 countries around the world. Our customers are located throughout Europe, Eastern Europe, the Middle East, Africa and South America.
If you want to drive back home to your country, we can arrange the export documents and a temporary export registration with insurance.
Of course we can arrange shipping for you including transport to the harbor. We also take care of the export documents for you.

= Meer informatie =

Cabine: dag
Vooras 1: Bandenmaat: 385/65 22,2; Max. aslast: 9000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 60%; Bandenprofiel rechts: 60%; Vering: paraboolvering
Vooras 2: Bandenmaat: 385/65 22,5; Max. aslast: 9000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 90%; Bandenprofiel rechts: 40%; Vering: paraboolvering
Achteras 1: Bandenmaat: 13 x 22,5; Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 30%; Vering: hydraulische vering
Achteras 2: Bandenmaat: 13 x 22,5; Max. aslast: 11500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 10%; Bandenprofiel rechts: 10%; Vering: hydraulische vering
Kraan: Epsilon Palfinger Q170Z88, bouwjaar 2009, achter de cabine
Kenteken: BV-VZ-97
Neem voor meer informatie contact op met Thijs Kentie of Thijs Kentie
- Differensialsperre
- Kobling
- Kontrollert differensial med begrenset sperre
- Navreduksjon
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Blokada mechanizmu różnicowego
- Mechanizm różnicowy
- Redukcja piasty
- Sprzęg

= Więcej informacji =

Kabina: dzienna
Oś przednia 1: Rozmiar opon: 385/65 22,2; Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 60%; Profil opon prawa: 60%; Zawieszenie: zawieszenie paraboliczne
Oś przednia 2: Rozmiar opon: 385/65 22,5; Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 90%; Profil opon prawa: 40%; Zawieszenie: zawieszenie paraboliczne
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 13 x 22,5; Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 30%; Zawieszenie: zawieszenie hydrauliczne
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 13 x 22,5; Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 10%; Profil opon prawa: 10%; Zawieszenie: zawieszenie hydrauliczne
Żuraw: Epsilon Palfinger Q170Z88, rok produkcji 2009, z tyłu kabiny
Numer rejestracyjny: BV-VZ-97
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Thijs Kentie lub Thijs Kentie
= Opções e acessórios adicionais =

- Acoplamento
- Bloqueio do diferencial
- Diferencial de deslizamento controlado
- Redução do cubo

= Mais informações =

Cabina: dia
Eixo dianteiro 1: Tamanho dos pneus: 385/65 22,2; Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 60%; Perfil do pneu direita: 60%; Suspensão: suspensão parabólica
Eixo dianteiro 2: Tamanho dos pneus: 385/65 22,5; Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 90%; Perfil do pneu direita: 40%; Suspensão: suspensão parabólica
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 13 x 22,5; Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 30%; Suspensão: suspensão hidráulica
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 13 x 22,5; Máx carga por eixo: 11500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 10%; Perfil do pneu direita: 10%; Suspensão: suspensão hidráulica
Grua: Epsilon Palfinger Q170Z88, ano de fabrico 2009, atrás da cabina
Número de registo: BV-VZ-97
Contacte Thijs Kentie ou Thijs Kentie para obter mais informações
- Butuc reductor
- Cuplă
- Diferențial blocabil
- Diferențial cu patinare controlată
= Дополнительные опции и оборудование =

- Блокировка дифференциала
- Дифференциал с принудительной блокировкой
- Редукторы ступицы
- Сцепление

= Дополнительная информация =

Кабина: кабина без спального места (day)
Передний мост 1: Размер шин: 385/65 22,2; Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 60%; Профиль шин справа: 60%; Подвеска: параболическая подвеска
Передний мост 2: Размер шин: 385/65 22,5; Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 90%; Профиль шин справа: 40%; Подвеска: параболическая подвеска
Задний мост 1: Размер шин: 13 x 22,5; Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 30%; Подвеска: гидравлическая подвеска
Задний мост 2: Размер шин: 13 x 22,5; Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 10%; Профиль шин справа: 10%; Подвеска: гидравлическая подвеска
Кран: Epsilon Palfinger Q170Z88, год выпуска 2009, сзади кабины
Регистрационный номер: BV-VZ-97
Свяжитесь с Thijs Kentie или Thijs Kentie для получения дополнительной информации
- Diferenciál s riadeným sklzom
- Redukcia náboja
- Spojka
- Uzávierka diferenciálu
- Diferansiyel kilidi
- Kaplin
- Kontrollü diferansiyel kilidi
- Poyra hız düşürme
Viktigt
Detta erbjudande är endast för vägledning. Begär mer exakt information från säljaren.
Köptips
Säkerhetstips
Säljarverifiering

Om du väljer att köpa utrustning till ett lågt pris, se till att du kommunicerar med den riktiga säljaren. Ta reda på så mycket information om ägaren av utrustningen som möjligt. Ett sätt att fuska är att representera dig själv som ett riktigt företag. Vid misstanke, informera oss om detta för ytterligare kontroll, via feedbackformuläret.

Priskoll

Innan du bestämmer dig för att göra ett köp, granska noga flera försäljningserbjudanden för att förstå den genomsnittliga kostnaden för din utvalda utrustning. Om priset på erbjudandet du tycker är mycket lägre än liknande erbjudanden, tänk på det. En betydande prisskillnad kan indikera dolda fel eller försök från säljaren att begå bedrägliga handlingar.

Köp inte produkter där priset är för annorlunda än genomsnittspriset för liknande utrustning.

Ge inte samtycke till tvivelaktiga löften och förbetalda varor. Om du är osäker, var inte rädd för att klargöra detaljer, be om ytterligare fotografier och dokument för utrustning, kontrollera dokumentens äkthet, ställ frågor.

Tvivelaktig förskottsbetalning

Den vanligaste typen av bedrägeri. Oärliga säljare kan begära en viss förskottsbetalning för att "boka" din rätt att köpa utrustning. Således kan bedragare erhålla ett stort belopp och försvinna, utan att ni kan få kontakt längre.

Varianter av detta bedrägeri kan innefatta:
  • Överföring av förskottsbetalning till kortet
  • Gör ingen förskottsbetalning utan pappersarbete som bekräftar processen att överföra pengar, om säljaren är osäker i meddelandet.
  • Överföring till "Trustee"-kontot
  • En sådan förfrågan borde vara alarmerande, du kommer sannolikt att kommunicera med en bedragare.
  • Överföring till ett företagskonto med ett liknande namn
  • Var försiktig, bedragare kan dölja sig som kända företag, och gör små ändringar av namnet. Överför inte pengar om företagets namn är i tvivel.
  • Byte av egna uppgifter i fakturan till ett verkligt företag
  • Innan du gör en överföring, se till att de angivna uppgifterna är korrekta och om de avser det angivna företaget.
Har du upptäckt ett bedrägeri?
Låt oss veta
Säkerhetstips
PDF
Säljer du maskiner eller fordon?
Du kan göra det med oss!
Liknande annonser
16 900 € ≈ 184 500 kr
2008
334 037 km
Kraft 407 hk (299 kW) Euro Euro 5 Bränsle diesel Last.kap. 28 720 kg Axelkonfiguration 8x4
Nederländerna, Landhorst
Kontakta säljaren
19 950 € ≈ 217 800 kr
2013
181 901 km
Kraft 408 hk (300 kW) Euro Euro 5 Bränsle diesel Last.kap. 32 460 kg Axelkonfiguration 10x4
Nederländerna, Oud Gastel
Kontakta säljaren
26 950 € ≈ 294 200 kr
2013
760 462 km
Kraft 462 hk (340 kW) Euro Euro 5 Bränsle diesel Last.kap. 30 155 kg Axelkonfiguration 8x4
Nederländerna, Etten-Leur
Trucks Roosendaal B.V.
10 år på Autoline
Kontakta säljaren
19 950 € ≈ 217 800 kr
2001
660 000 km
Kraft 381 hk (280 kW) Euro Euro 2 Bränsle diesel Last.kap. 19 740 kg Axelkonfiguration 6x6
Nederländerna, Groot-Ammers
Kontakta säljaren
34 750 € ≈ 379 300 kr
2009
482 878 km
Kraft 400 hk (294 kW) Euro Euro 4 Bränsle diesel Last.kap. 14 805 kg Axelkonfiguration 6x2 Fjädring fjäder/luft
Nederländerna, Gilze
Kontakta säljaren
22 500 € ≈ 245 600 kr
2009
254 058 km
Euro Euro 5
Nederländerna, Alkmaar
Kontakta säljaren
43 900 € ≈ 479 200 kr
2011
561 756 km
Kraft 400 hk (294 kW) Euro Euro 6 Bränsle diesel Last.kap. 20 520 kg Axelkonfiguration 8x4 Fjädring fjäder/luft
Nederländerna, Gilze
Kontakta säljaren
28 950 € ≈ 316 000 kr
2009
496 021 km
Kraft 441 hk (324 kW) Euro Euro 4 Bränsle diesel Last.kap. 22 875 kg Axelkonfiguration 8x2 Fjädring fjäder/luft
Nederländerna, Meerkerk
Kontakta säljaren
10 950 € ≈ 119 500 kr
2008
500 390 km
Kraft 360 hk (265 kW) Euro Euro 5 Bränsle diesel Last.kap. 17 430 kg Axelkonfiguration 6x2
Nederländerna, Oss
Kontakta säljaren
Pris på begäran
2008
934 617 km
Kraft 400 hk (294 kW) Euro Euro 5 Bränsle diesel Last.kap. 27 680 kg Axelkonfiguration 8x4
Nederländerna, Heerenveen
Kontakta säljaren
29 000 € ≈ 316 500 kr
2010
331 009 km
Kraft 400 hk (294 kW) Euro Euro 5 Bränsle diesel Last.kap. 35 130 kg Axelkonfiguration 10x4
Nederländerna, Andelst
Kontakta säljaren
15 950 € ≈ 174 100 kr
2008
669 110 km
Kraft 440 hk (323 kW) Euro Euro 5 Bränsle diesel Last.kap. 15 800 kg Axelkonfiguration 8x4 Fjädring fjäder/luft
Nederländerna, Meerkerk
Kontakta säljaren
Pris på begäran
2008
792 300 km
Kraft 360 hk (265 kW) Euro Euro 5 Bränsle diesel Last.kap. 10 340 kg Axelkonfiguration 4x2
Nederländerna, Barneveld
Kontakta säljaren
34 950 € ≈ 381 500 kr
2008
309 932 km
Kraft 360 hk (265 kW) Euro Euro 4 Bränsle diesel Last.kap. 15 150 kg Axelkonfiguration 6x2 Fjädring fjäder/luft
Nederländerna, Zaandam
Kontakta säljaren
Pris på begäran
2010
883 664 km
Kraft 510 hk (375 kW) Euro Euro 5 Bränsle diesel Last.kap. 15 240 kg Axelkonfiguration 6x2
Nederländerna, Beuningen
Kontakta säljaren
14 950 € ≈ 163 200 kr
2010
838 685 km
Kraft 509 hk (374 kW) Euro Euro 5 Bränsle diesel Last.kap. 16 260 kg Axelkonfiguration 6x2
Nederländerna, Leeuwarden
Kontakta säljaren
Pris på begäran
2008
736 254 km
Kraft 440 hk (323 kW) Euro Euro 5 Bränsle diesel Last.kap. 23 950 kg Axelkonfiguration 8x4 Fjädring fjäder/fjäder
Nederländerna, Landhorst
Kontakta säljaren
Pris på begäran
2011
451 392 km
Kraft 337 hk (248 kW) Euro Euro 5 Bränsle diesel Last.kap. 14 735 kg Axelkonfiguration 6x2
Nederländerna, Etten-Leur
Trucks Roosendaal B.V.
10 år på Autoline
Kontakta säljaren
26 950 € ≈ 294 200 kr
2007
813 788 km
Kraft 400 hk (294 kW) Euro Euro 4 Bränsle diesel Last.kap. 21 760 kg Axelkonfiguration 8x4
Nederländerna, Etten-Leur
Trucks Roosendaal B.V.
10 år på Autoline
Kontakta säljaren
Pris på begäran
2002
584 221 km
Kraft 428 hk (315 kW) Euro Euro 3 Bränsle diesel Last.kap. 28 260 kg Axelkonfiguration 8x6
Nederländerna, Heerenveen
Kontakta säljaren