Pacton asser met Hiab verrijdbare kraan flak semitrailer

































Om du väljer att köpa utrustning till ett lågt pris, se till att du kommunicerar med den riktiga säljaren. Ta reda på så mycket information om ägaren av utrustningen som möjligt. Ett sätt att fuska är att representera dig själv som ett riktigt företag. Vid misstanke, informera oss om detta för ytterligare kontroll, via feedbackformuläret.
Innan du bestämmer dig för att göra ett köp, granska noga flera försäljningserbjudanden för att förstå den genomsnittliga kostnaden för din utvalda utrustning. Om priset på erbjudandet du tycker är mycket lägre än liknande erbjudanden, tänk på det. En betydande prisskillnad kan indikera dolda fel eller försök från säljaren att begå bedrägliga handlingar.
Köp inte produkter där priset är för annorlunda än genomsnittspriset för liknande utrustning.
Ge inte samtycke till tvivelaktiga löften och förbetalda varor. Om du är osäker, var inte rädd för att klargöra detaljer, be om ytterligare fotografier och dokument för utrustning, kontrollera dokumentens äkthet, ställ frågor.
Den vanligaste typen av bedrägeri. Oärliga säljare kan begära en viss förskottsbetalning för att "boka" din rätt att köpa utrustning. Således kan bedragare erhålla ett stort belopp och försvinna, utan att ni kan få kontakt längre.
- Överföring av förskottsbetalning till kortet
- Gör ingen förskottsbetalning utan pappersarbete som bekräftar processen att överföra pengar, om säljaren är osäker i meddelandet.
- Överföring till "Trustee"-kontot
- En sådan förfrågan borde vara alarmerande, du kommer sannolikt att kommunicera med en bedragare.
- Överföring till ett företagskonto med ett liknande namn
- Var försiktig, bedragare kan dölja sig som kända företag, och gör små ändringar av namnet. Överför inte pengar om företagets namn är i tvivel.
- Byte av egna uppgifter i fakturan till ett verkligt företag
- Innan du gör en överföring, se till att de angivna uppgifterna är korrekta och om de avser det angivna företaget.
Säljarens kontaktuppgifter





































Bromsar: trumbromsar
Fjädring: luftfjädring
Bakaxel 1: Max. axellast: 10000 kg; Däckprofil vänster: 35%; Däckprofil rätt: 35%
Bakaxel 2: Max. axellast: 10000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 35%; Däckprofil rätt: 35%
Allmänt tillstånd: genomsnitt
Tekniskt tillstånd: genomsnitt
Optiskt tillstånd: genomsnitt
= More information =
Tyre size: 385 65 22,5
Brakes: drum brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 10000 kg; Tyre profile left: 35%; Tyre profile right: 35%
Rear axle 2: Max. axle load: 10000 kg; Steering; Tyre profile left: 35%; Tyre profile right: 35%
General condition: average
Technical condition: average
Visual appearance: average
Price: On request
Bremsen: Trommelbremsen
Federung: Luftfederung
Hinterachse 1: Max. Achslast: 10000 kg; Reifen Profil links: 35%; Reifen Profil rechts: 35%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 10000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 35%; Reifen Profil rechts: 35%
Allgemeiner Zustand: durchschnittlich
Technischer Zustand: durchschnittlich
Optischer Zustand: durchschnittlich
Bremser: tromlebremser
Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 10000 kg; Dækprofil venstre: 35%; Dækprofil højre: 35%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 10000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 35%; Dækprofil højre: 35%
Overordnet stand: gennemsnitlig
Teknisk stand: gennemsnitlig
Visuelt udseende: gennemsnitlig
Frenos: frenos de tambor
Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 10000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 35%; Dibujo del neumático derecha: 35%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 10000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 35%; Dibujo del neumático derecha: 35%
Estado general: medio
Estado técnico: medio
Estado óptico: medio
Freins: freins à tambour
Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Sculptures des pneus gauche: 35%; Sculptures des pneus droite: 35%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 35%; Sculptures des pneus droite: 35%
État général: moyen
État technique: moyen
État optique: moyen
Kabel gestuurd
Voor meer informatie:
visa kontakter
Sjouke Koopmans visa kontakter
Ernst Woortman visa kontakter
= Bedrijfsinformatie =
Voor meer informatie: visa kontakter Sjouke Koopmans visa kontakter Ernst Woortman visa kontakter
= Meer informatie =
Bandenmaat: 385 65 22,5
Remmen: trommelremmen
Vering: luchtvering
Achteras 1: Max. aslast: 10000 kg; Bandenprofiel links: 35%; Bandenprofiel rechts: 35%
Achteras 2: Max. aslast: 10000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 35%; Bandenprofiel rechts: 35%
Algemene staat: gemiddeld
Technische staat: gemiddeld
Optische staat: gemiddeld
Prijs: Op aanvraag
Hamulce: hamulce bębnowe
Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Profil opon lewa: 35%; Profil opon prawa: 35%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 35%; Profil opon prawa: 35%
Stan ogólny: średnio
Stan techniczny: średnio
Stan wizualny: średnio
Travões: travões de tambor
Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 10000 kg; Perfil do pneu esquerda: 35%; Perfil do pneu direita: 35%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 10000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 35%; Perfil do pneu direita: 35%
Estado geral: média
Estado técnico: média
Aspeto visual: média
Тормоза: барабанные тормоза
Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Профиль шин слева: 35%; Профиль шин справа: 35%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 35%; Профиль шин справа: 35%
Общее состояние: среднее
Техническое состояние: среднее
Внешнее состояние: среднее