Volvo FH 460 Mega,Globetrotter,volume,2 tanks, dragbil

















Om du väljer att köpa utrustning till ett lågt pris, se till att du kommunicerar med den riktiga säljaren. Ta reda på så mycket information om ägaren av utrustningen som möjligt. Ett sätt att fuska är att representera dig själv som ett riktigt företag. Vid misstanke, informera oss om detta för ytterligare kontroll, via feedbackformuläret.
Innan du bestämmer dig för att göra ett köp, granska noga flera försäljningserbjudanden för att förstå den genomsnittliga kostnaden för din utvalda utrustning. Om priset på erbjudandet du tycker är mycket lägre än liknande erbjudanden, tänk på det. En betydande prisskillnad kan indikera dolda fel eller försök från säljaren att begå bedrägliga handlingar.
Köp inte produkter där priset är för annorlunda än genomsnittspriset för liknande utrustning.
Ge inte samtycke till tvivelaktiga löften och förbetalda varor. Om du är osäker, var inte rädd för att klargöra detaljer, be om ytterligare fotografier och dokument för utrustning, kontrollera dokumentens äkthet, ställ frågor.
Den vanligaste typen av bedrägeri. Oärliga säljare kan begära en viss förskottsbetalning för att "boka" din rätt att köpa utrustning. Således kan bedragare erhålla ett stort belopp och försvinna, utan att ni kan få kontakt längre.
- Överföring av förskottsbetalning till kortet
- Gör ingen förskottsbetalning utan pappersarbete som bekräftar processen att överföra pengar, om säljaren är osäker i meddelandet.
- Överföring till "Trustee"-kontot
- En sådan förfrågan borde vara alarmerande, du kommer sannolikt att kommunicera med en bedragare.
- Överföring till ett företagskonto med ett liknande namn
- Var försiktig, bedragare kan dölja sig som kända företag, och gör små ändringar av namnet. Överför inte pengar om företagets namn är i tvivel.
- Byte av egna uppgifter i fakturan till ett verkligt företag
- Innan du gör en överföring, se till att de angivna uppgifterna är korrekta och om de avser det angivna företaget.
Säljarens kontaktuppgifter















No rights can be derived from read out mileages, specifications, stated sizes and weights.
= More information =
Bodywork: Volume tractor
Tyre size: 315/70R22.5
Front axle: Max. axle load: 6700 kg; Steering; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Rear axle: Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Make of bodywork: VOLVO
Please contact Rob Veldhuis or Arjan Kamsteeg for more information
Däckets storlek: 315/70R22.5
Framaxel: Max. axellast: 6700 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel: Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Fabrikat av karosseri: VOLVO
Kontakta Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg för mer information
Zu die abgelesen Kilometerstaende, aufgegeben Massen, Spezifikationen und Gewichten koennen keine Rechten entliehen werden.
= Weitere Informationen =
Aufbau: Volumen-SZM
Refenmaß: 315/70R22.5
Vorderachse: Max. Achslast: 6700 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse: Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Marke des Aufbaus: VOLVO
Wenden Sie sich an Rob Veldhuis oder Arjan Kamsteeg, um weitere Informationen zu erhalten.
Dækstørrelse: 315/70R22.5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 6700 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Karosserifabrikat: VOLVO
Kontakt Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg for yderligere oplysninger
Tamaño del neumático: 315/70R22.5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 6700 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Marca carrocería: VOLVO
Póngase en contacto con Rob Veldhuis o Arjan Kamsteeg para obtener más información.
Dimension des pneus: 315/70R22.5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 6700 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Marque de construction: VOLVO
Veuillez contacter Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg pour plus d'informations
Gumiabroncs mérete: 315/70R22.5
Első tengely: Maximális tengelyterhelés: 6700 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 30%; Gumiabroncs profilja jobbra: 30%
Hátsó tengely: Maximális tengelyterhelés: 11500 kg; Gumiabroncs profilja balra: 30%; Gumiabroncs profilja jobbra: 30%
Karosszéria gyártmánya: VOLVO
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Rob Veldhuis vagy Arjan Kamsteeg-vel
Aan afgelezen kilometerstanden, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.
= Meer informatie =
Opbouw: Volumetrekker
Bandenmaat: 315/70R22.5
Vooras: Max. aslast: 6700 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras: Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Merk opbouw: VOLVO
Neem voor meer informatie contact op met Rob Veldhuis of Arjan Kamsteeg
Rozmiar opon: 315/70R22.5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 6700 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Marka konstrukcji: VOLVO
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Rob Veldhuis lub Arjan Kamsteeg
Tamanho dos pneus: 315/70R22.5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 6700 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Marca da carroçaria: VOLVO
Contacte Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg para obter mais informações
Размер шин: 315/70R22.5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 6700 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Марка кузова: VOLVO
Свяжитесь с Rob Veldhuis или Arjan Kamsteeg для получения дополнительной информации