DAF XF 460 XF 460 4x2 / 2015 / Euro 6 dragbil



























Om du väljer att köpa utrustning till ett lågt pris, se till att du kommunicerar med den riktiga säljaren. Ta reda på så mycket information om ägaren av utrustningen som möjligt. Ett sätt att fuska är att representera dig själv som ett riktigt företag. Vid misstanke, informera oss om detta för ytterligare kontroll, via feedbackformuläret.
Innan du bestämmer dig för att göra ett köp, granska noga flera försäljningserbjudanden för att förstå den genomsnittliga kostnaden för din utvalda utrustning. Om priset på erbjudandet du tycker är mycket lägre än liknande erbjudanden, tänk på det. En betydande prisskillnad kan indikera dolda fel eller försök från säljaren att begå bedrägliga handlingar.
Köp inte produkter där priset är för annorlunda än genomsnittspriset för liknande utrustning.
Ge inte samtycke till tvivelaktiga löften och förbetalda varor. Om du är osäker, var inte rädd för att klargöra detaljer, be om ytterligare fotografier och dokument för utrustning, kontrollera dokumentens äkthet, ställ frågor.
Den vanligaste typen av bedrägeri. Oärliga säljare kan begära en viss förskottsbetalning för att "boka" din rätt att köpa utrustning. Således kan bedragare erhålla ett stort belopp och försvinna, utan att ni kan få kontakt längre.
- Överföring av förskottsbetalning till kortet
- Gör ingen förskottsbetalning utan pappersarbete som bekräftar processen att överföra pengar, om säljaren är osäker i meddelandet.
- Överföring till "Trustee"-kontot
- En sådan förfrågan borde vara alarmerande, du kommer sannolikt att kommunicera med en bedragare.
- Överföring till ett företagskonto med ett liknande namn
- Var försiktig, bedragare kan dölja sig som kända företag, och gör små ändringar av namnet. Överför inte pengar om företagets namn är i tvivel.
- Byte av egna uppgifter i fakturan till ett verkligt företag
- Innan du gör en överföring, se till att de angivna uppgifterna är korrekta och om de avser det angivna företaget.
Säljarens kontaktuppgifter














- 4x2
- Spotlights
= More information =
Bodywork: Standard tractor
Max. front axle load: 8000 kg
Max. rear axle load: 11500 kg
- Прожектори
- Bodové reflektory
- 4x2
- Fernlicht
= Weitere Informationen =
Aufbau: Standard-SZM
Maximale Vorderachslast: 8000 kg
Maximale Hinterachslast: 11500 kg
- 4x2
- Projektører
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: Standardtrækker
Maks. frontakselbelastning: 8000 kg
Maks. bagakselbelastning: 11500 kg
- Προβολείς
- 4x2
- Luces brillantes
= Más información =
Carrocería: Tractor estándar
Carga máxima del eje delantero: 8000 kg
Carga máxima del eje trasero: 11500 kg
- Kohdevalot
- 4x2
- Lumières vives
= Plus d'informations =
Construction: Tracteur standard
Charge max. sur essieu avant: 8000 kg
Charge max. sur essieu arrière: 11500 kg
- Reflektori
- Spotlámpák
- Fari di profondità
- 4x2
- Spotlights
= Ytterligare information =
Överbyggnad: Standardtraktor
Max. axellast för: 8000 kg
Max. axellast bak: 11500 kg
- 4x2
- Verstralers
- Zendapparatuur
= Meer informatie =
Opbouw: Standaard trekker
Max. aslast voor: 8000 kg
Max. aslast achter: 11500 kg
- Spotlights
- 4x2
- Reflektory
= Więcej informacji =
Budowa: Standardowy ciągnik
Maks. nośność osi przedniej: 8000 kg
Maks. nośność osi tylnej: 11500 kg
- 4x2
- Holofotes
= Mais informações =
Carroçaria: Unidade de tração standard
Carga máx. do eixo dianteiro: 8000 kg
Carga máx. do eixo traseiro: 11500 kg
- Proiectoare
- 4x2
- Точечные лампы
= Дополнительная информация =
Кузов: Стандартный седельный тягач
Макс. нагрузка на переднюю ось: 8000 kg
Макс. нагрузка на заднюю ось: 11500 kg
- Reflektory
- Spot lambaları