DAF XF 450 XF450 / NL Truck / E6 / Alcoa / MX Brake dragbil





























Om du väljer att köpa utrustning till ett lågt pris, se till att du kommunicerar med den riktiga säljaren. Ta reda på så mycket information om ägaren av utrustningen som möjligt. Ett sätt att fuska är att representera dig själv som ett riktigt företag. Vid misstanke, informera oss om detta för ytterligare kontroll, via feedbackformuläret.
Innan du bestämmer dig för att göra ett köp, granska noga flera försäljningserbjudanden för att förstå den genomsnittliga kostnaden för din utvalda utrustning. Om priset på erbjudandet du tycker är mycket lägre än liknande erbjudanden, tänk på det. En betydande prisskillnad kan indikera dolda fel eller försök från säljaren att begå bedrägliga handlingar.
Köp inte produkter där priset är för annorlunda än genomsnittspriset för liknande utrustning.
Ge inte samtycke till tvivelaktiga löften och förbetalda varor. Om du är osäker, var inte rädd för att klargöra detaljer, be om ytterligare fotografier och dokument för utrustning, kontrollera dokumentens äkthet, ställ frågor.
Den vanligaste typen av bedrägeri. Oärliga säljare kan begära en viss förskottsbetalning för att "boka" din rätt att köpa utrustning. Således kan bedragare erhålla ett stort belopp och försvinna, utan att ni kan få kontakt längre.
- Överföring av förskottsbetalning till kortet
- Gör ingen förskottsbetalning utan pappersarbete som bekräftar processen att överföra pengar, om säljaren är osäker i meddelandet.
- Överföring till "Trustee"-kontot
- En sådan förfrågan borde vara alarmerande, du kommer sannolikt att kommunicera med en bedragare.
- Överföring till ett företagskonto med ett liknande namn
- Var försiktig, bedragare kan dölja sig som kända företag, och gör små ändringar av namnet. Överför inte pengar om företagets namn är i tvivel.
- Byte av egna uppgifter i fakturan till ett verkligt företag
- Innan du gör en överföring, se till att de angivna uppgifterna är korrekta och om de avser det angivna företaget.
Säljarens kontaktuppgifter











- Aluminium fuel tank
- Climate control
- Heavy duty engine brake
- Sleeper cab
- Vehicle heater
= More information =
Bodywork: Standard tractor
Front axle: Max. axle load: 8000 kg; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Rear axle: Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left: 80%; Tyre profile right: 80%
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Registration number: 86-BJR-9
Please contact Martijn Schuiling or Arno De Leeuw for more information
- Моторна спирачка-забавител в тежки условия
- Нагревател
- Нагревател на автомобила
- Регулиране на температурата
- Спална кабина
- Ovládání klimatizace
- Robustní motorová brzda
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Topení
- Vyhřívání vozidla
- Aluminium-Kraftstofftank
- Bremskraftverstärker
- Klimaanlage
- Schlafkabine
- Standheizung
= Weitere Informationen =
Aufbau: Standard-SZM
Vorderachse: Max. Achslast: 8000 kg; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse: Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links: 80%; Reifen Profil rechts: 80%
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Kennzeichen: 86-BJR-9
Wenden Sie sich an Martijn Schuiling oder Arno De Leeuw, um weitere Informationen zu erhalten.
- Aluminiumsbrændstoftank
- Klimaanlæg
- Kraftig motorbremse
- Sleeper Cab
- Varmeapparat
- Varmer
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: Standardtrækker
Foraksel: Maks. akselbelastning: 8000 kg; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre: 80%; Dækprofil højre: 80%
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
Registreringsnummer: 86-BJR-9
- Καλοριφέρ οχήματος
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Σύστημα ελέγχου κλιματισμού
- Φρένο κινητήρα βαρέος τύπου
- Cabina de dormir
- Calefacción auxiliar
- Climatizador
- Estufa
- Freno de motor reforzado
- Tanque de combustible de aluminio
= Más información =
Carrocería: Tractor estándar
Eje delantero: Carga máxima del eje: 8000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 80%; Dibujo del neumático derecha: 80%
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
Matrícula: 86-BJR-9
- Alumiininen polttoainesäiliö
- Ilmastointi
- Lämmitin
- Makuutilallinen ohjaamo
- Raskaan käytön moottorijarru
- Cabine de couchage
- Chauffage
- Climate control
- Frein moteur renforcé
- Réservoir de carburant en aluminium
= Plus d'informations =
Construction: Tracteur standard
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche: 80%; Sculptures des pneus droite: 80%
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
Numéro d'immatriculation: 86-BJR-9
- Grijač
- Grijač vozila
- Snažna kočnica motora
- Spavaća kabina
- Upravljanje klimatizacijom
- Fűtőberendezés
- Járműfűtés
- Klímavezérlés
- Nagy teljesítményű motorfék
- Sleeper Cab
- Quadro di comando climatizzatore
- Riscaldamento
- Riscaldamento supplementare
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sleeper Cab
- Bränsletank av aluminium
- Extra kraftig motorbroms
- Klimatanläggning
- Kupévärmare
- Sovhytt
- Värmare
= Ytterligare information =
Överbyggnad: Standardtraktor
Framaxel: Max. axellast: 8000 kg; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Bakaxel: Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil vänster: 80%; Däckprofil rätt: 80%
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
Registreringsnummer: 86-BJR-9
- Aluminium brandstoftank
- Climate control
- Slaapcabine
- Standkachel
- Versterkte motorrem
= Meer informatie =
Opbouw: Standaard trekker
Vooras: Max. aslast: 8000 kg; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras: Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel links: 80%; Bandenprofiel rechts: 80%
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Kenteken: 86-BJR-9
- Førerhus med soveplass
- Klimaanlegg
- Kraftig motorbrems
- Varmeapparat
- Varmeapparat for kjøretøy
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- HVAC
- Kabina sypialna
- Ogrzewacz bloku cylindrów
- Piec
- Wzmocnione hamowanie silnikiem
= Więcej informacji =
Budowa: Standardowy ciągnik
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa: 80%; Profil opon prawa: 80%
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Numer rejestracyjny: 86-BJR-9
- Aquecedor
- Cabina c/cama
- Controlo da climatização
- Depósito de combustível em alumínio
- Sofagem de parque
- Travão do motor reforçado
= Mais informações =
Carroçaria: Unidade de tração standard
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 8000 kg; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu esquerda: 80%; Perfil do pneu direita: 80%
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
Número de registo: 86-BJR-9
- Cabină de dormit
- Climatizare
- Frână de motor heavy-duty
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Încălzitor vehicul
- Алюминиевый топливный бак
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Климат-контроль
- Моторный тормоз для тяжелых условий работы
- Обогреватель
- Обогреватель автомобиля
= Дополнительная информация =
Кузов: Стандартный седельный тягач
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин слева: 80%; Профиль шин справа: 80%
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
Регистрационный номер: 86-BJR-9
- Kabína na spanie
- Kúrenie
- Ovládanie klimatizácie
- Vyhrievanie vozidla
- Vysokovýkonná motorová brzda
- Araç ısıtıcısı
- Ağır hizmet tipi motor freni
- Isıtıcı
- Klima kontrolü
- Sleeper cab