IVECO DAILY 35 - 150 tippbil < 3.5t









































Om du väljer att köpa utrustning till ett lågt pris, se till att du kommunicerar med den riktiga säljaren. Ta reda på så mycket information om ägaren av utrustningen som möjligt. Ett sätt att fuska är att representera dig själv som ett riktigt företag. Vid misstanke, informera oss om detta för ytterligare kontroll, via feedbackformuläret.
Innan du bestämmer dig för att göra ett köp, granska noga flera försäljningserbjudanden för att förstå den genomsnittliga kostnaden för din utvalda utrustning. Om priset på erbjudandet du tycker är mycket lägre än liknande erbjudanden, tänk på det. En betydande prisskillnad kan indikera dolda fel eller försök från säljaren att begå bedrägliga handlingar.
Köp inte produkter där priset är för annorlunda än genomsnittspriset för liknande utrustning.
Ge inte samtycke till tvivelaktiga löften och förbetalda varor. Om du är osäker, var inte rädd för att klargöra detaljer, be om ytterligare fotografier och dokument för utrustning, kontrollera dokumentens äkthet, ställ frågor.
Den vanligaste typen av bedrägeri. Oärliga säljare kan begära en viss förskottsbetalning för att "boka" din rätt att köpa utrustning. Således kan bedragare erhålla ett stort belopp och försvinna, utan att ni kan få kontakt längre.
- Överföring av förskottsbetalning till kortet
- Gör ingen förskottsbetalning utan pappersarbete som bekräftar processen att överföra pengar, om säljaren är osäker i meddelandet.
- Överföring till "Trustee"-kontot
- En sådan förfrågan borde vara alarmerande, du kommer sannolikt att kommunicera med en bedragare.
- Överföring till ett företagskonto med ett liknande namn
- Var försiktig, bedragare kan dölja sig som kända företag, och gör små ändringar av namnet. Överför inte pengar om företagets namn är i tvivel.
- Byte av egna uppgifter i fakturan till ett verkligt företag
- Innan du gör en överföring, se till att de angivna uppgifterna är korrekta och om de avser det angivna företaget.
Säljarens kontaktuppgifter













- Disc brakes
- Power steering
- Radio en audiosystem
= Remarks =
ZCFC635B405283473
= More information =
Front axle: Steering; Tyre profile left: 70%; Tyre profile right: 70%
Rear axle: Tyre profile left inner: 90%; Tyre profile left outer: 90%; Tyre profile right outer: 90%; Tyre profile right outer: 90%
Max. towing weight: 3.500 kg (unbraked 750 kg)
APK (MOT): tested until 02/2026
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
VAT/margin: VAT qualifying
Please contact Youri van Doorne or Timothy Schutter for more information
- Усилвател на волана
- Posilovač řízení
- Scheibenbremsen
- Servolenkung
- System radio und Audio
= Anmerkungen =
ZCFC635B405283473
= Weitere Informationen =
Vorderachse: Gelenkt; Reifen Profil links: 70%; Reifen Profil rechts: 70%
Hinterachse: Reifen Profil links innnerhalb: 90%; Reifen Profil links außen: 90%; Reifen Profil rechts innerhalb: 90%; Reifen Profil rechts außen: 90%
Max. Zuglast: 3.500 kg (ungebremst 750 kg)
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 02.2026
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Mehrwertsteuer/Differenzbesteuerung: Mehrwertsteuer abzugsfähig
Wenden Sie sich an Timothy Schutter, um weitere Informationen zu erhalten.
- Servostyring
- Skivebremser
= Yderligere oplysninger =
Foraksel: Styretøj; Dækprofil venstre: 70%; Dækprofil højre: 70%
Bagaksel: Dækprofil venstre indvendige: 90%; Dækprofil venstre udvendige: 90%; Dækprofil højre udvendige: 90%; Dækprofil højre udvendige: 90%
APK (Bileftersyn): testet indtil feb. 2026
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
moms/margin: Moms fradragsberettiget
- υδραυλικό τιμόνι
- Dirección asistida
- Frenos de disco
= Comentarios =
ZCFC635B405283473
= Más información =
Eje delantero: Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 70%; Dibujo del neumático derecha: 70%
Eje trasero: Dibujo del neumático izquierda interior: 90%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 90%; Dibujo del neumático derecha exterior: 90%; Dibujo del neumático derecha exterior: 90%
Peso máx. de remolque: 3.500 kg (sin freno 750 kg)
APK (ITV): inspeccionado hasta feb. 2026
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
IVA/margen: IVA deducible
Póngase en contacto con Timothy Schutter para obtener más información.
- Ohjaustehostin
- Direction assistée
- Freins à disque
- Système de radio et audio
= Remarques =
ZCFC635B405283473
= Plus d'informations =
Essieu avant: Direction; Sculptures des pneus gauche: 70%; Sculptures des pneus droite: 70%
Essieu arrière: Sculptures des pneus gauche interne: 90%; Sculptures des pneus gauche externe: 90%; Sculptures des pneus droit externe: 90%; Sculptures des pneus droit externe: 90%
Poids de traction max.: 3.500 kg (non freiné 750 kg)
APK (CT): valable jusqu'à févr. 2026
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
TVA/marge: TVA déductible
Veuillez contacter Youri van Doorne ou Timothy Schutter pour plus d'informations
- Servo-upravljač
- Tárcsafékek
- Servosterzo
- Servostyrning
- Skivbromsar
= Ytterligare information =
Framaxel: Styrning; Däckprofil vänster: 70%; Däckprofil rätt: 70%
Bakaxel: Däckprofil inuti vänster: 90%; Däckprofil lämnades utanför: 90%; Däckprofil innanför höger: 90%; Däckprofil utanför höger: 90%
Max. bogseringsvikt: 3.500 kg (obromsad 750 kg)
MOT: besiktigat till feb. 2026
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
Moms/marginal: Avdragsgill moms för företagare
- Radio en audiosysteem
- Schijfremmen
- Stuurbekrachtiging
= Bijzonderheden =
ZCFC635B405283473
= Meer informatie =
Vooras: Meesturend; Bandenprofiel links: 70%; Bandenprofiel rechts: 70%
Achteras: Bandenprofiel linksbinnen: 90%; Bandenprofiel linksbuiten: 90%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 90%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 90%
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
APK: gekeurd tot feb. 2026
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
BTW/marge: BTW verrekenbaar voor ondernemers
Neem voor meer informatie contact op met Youri van Doorne of Timothy Schutter
- Skivebremser
- Hamulce tarczowe
- Wspomaganie kierownicy
= Więcej informacji =
Oś przednia: Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 70%; Profil opon prawa: 70%
Oś tylna: Profil opon lewa wewnętrzna: 90%; Profil opon lewa zewnętrzna: 90%; Profil opon prawa zewnętrzna: 90%; Profil opon prawa zewnętrzna: 90%
Mak. waga uciągu: 3.500 kg (bez hamulca 750 kg)
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do feb. 2026
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
VAT/marża: Możliwość odliczenia podatku VAT
- Direcção assistida
- Travão de discos
= Mais informações =
Eixo dianteiro: Direção; Perfil do pneu esquerda: 70%; Perfil do pneu direita: 70%
Eixo traseiro: Perfil do pneu interior esquerdo: 90%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 90%; Perfil do pneu exterior direito: 90%; Perfil do pneu exterior direito: 90%
Peso máx. de reboque: 3.500 kg (movimento livre 750 kg)
APK (MOT): testado até feb. 2026
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
IVA/margem: IVA elegível
- Servodirecţie
- Дисковые тормоза
- Усилитель рулевого управления
= Дополнительная информация =
Передний мост: Рулевое управление; Профиль шин слева: 70%; Профиль шин справа: 70%
Задний мост: Профиль шин левое внутреннее: 90%; Профиль шин левое внешнее: 90%; Профиль шин правое внешнее: 90%; Профиль шин правое внешнее: 90%
APK (TO): проверка пройдена до feb. 2026
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
НДС/маржа: С вычетом НДС
- Posilňovač riadenia
- Hidrolik direksiyon