DAF FAG 75 CF 250 Euro 3 Geesink 20m³ sopbil



















































Om du väljer att köpa utrustning till ett lågt pris, se till att du kommunicerar med den riktiga säljaren. Ta reda på så mycket information om ägaren av utrustningen som möjligt. Ett sätt att fuska är att representera dig själv som ett riktigt företag. Vid misstanke, informera oss om detta för ytterligare kontroll, via feedbackformuläret.
Innan du bestämmer dig för att göra ett köp, granska noga flera försäljningserbjudanden för att förstå den genomsnittliga kostnaden för din utvalda utrustning. Om priset på erbjudandet du tycker är mycket lägre än liknande erbjudanden, tänk på det. En betydande prisskillnad kan indikera dolda fel eller försök från säljaren att begå bedrägliga handlingar.
Köp inte produkter där priset är för annorlunda än genomsnittspriset för liknande utrustning.
Ge inte samtycke till tvivelaktiga löften och förbetalda varor. Om du är osäker, var inte rädd för att klargöra detaljer, be om ytterligare fotografier och dokument för utrustning, kontrollera dokumentens äkthet, ställ frågor.
Den vanligaste typen av bedrägeri. Oärliga säljare kan begära en viss förskottsbetalning för att "boka" din rätt att köpa utrustning. Således kan bedragare erhålla ett stort belopp och försvinna, utan att ni kan få kontakt längre.
- Överföring av förskottsbetalning till kortet
- Gör ingen förskottsbetalning utan pappersarbete som bekräftar processen att överföra pengar, om säljaren är osäker i meddelandet.
- Överföring till "Trustee"-kontot
- En sådan förfrågan borde vara alarmerande, du kommer sannolikt att kommunicera med en bedragare.
- Överföring till ett företagskonto med ett liknande namn
- Var försiktig, bedragare kan dölja sig som kända företag, och gör små ändringar av namnet. Överför inte pengar om företagets namn är i tvivel.
- Byte av egna uppgifter i fakturan till ett verkligt företag
- Innan du gör en överföring, se till att de angivna uppgifterna är korrekta och om de avser det angivna företaget.
Säljarens kontaktuppgifter






















- Camera with monitor
- PTO
- Reversing camera
- Roof hatch
- Warning lights
= Remarks =
- Construction: Geesink (GPM III 20H25), 20m3
- Loading: GCB 1000 split (comb)
- Ex-municipal vehicle!
= More information =
General information
Number of doors: 2
Cab: day
Registration number: BS-DH-02
Transmission
Transmission: Allison, Automatic
Axle configuration
Front axle: Tyre size: 315/80 22.5; Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Rear axle 1: Tyre size: 315/80 22.5; Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 60%; Tyre profile right: 60%
Rear axle 2: Tyre size: 295/80 22.5; Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left inner: 60%; Tyre profile left outer: 60%; Tyre profile right outer: 60%; Tyre profile right outer: 60%; Reduction: single reduction
Interior
Number of seats: 3
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
- Камера за заден ход
- Люк на тавана
- PTO
- Střešní okno
- Camera mit monitor
- Dachluke
- Nebenantrieb
- Rückwärtsfahrkamera
= Anmerkungen =
- Aufbau: Geesink (GPM III 20H25), 20 m3
- Schuttung: GCB 1000 Split (Kamm)
- Ex-Kommunalfahrzeug!
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Türenzahl: 2
Kabine: Tag
Kennzeichen: BS-DH-02
Getriebe
Getriebe: Allison, Automatik
Achskonfiguration
Vorderachse: Refenmaß: 315/80 22.5; Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse 1: Refenmaß: 315/80 22.5; Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 60%; Reifen Profil rechts: 60%
Hinterachse 2: Refenmaß: 295/80 22.5; Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 60%; Reifen Profil links außen: 60%; Reifen Profil rechts innerhalb: 60%; Reifen Profil rechts außen: 60%; Reduzierung: einfach reduziert
Innenraum
Zahl der Sitzplätze: 3
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
- Bakkamera
- Kraftudtag
- Taglem
= Yderligere oplysninger =
Generelle oplysninger
Antal døre: 2
Førerhus: day cab
Registreringsnummer: BS-DH-02
Transmission
Transmission: Allison, Automatisk
Akselkonfiguration
Foraksel: Dækstørrelse: 315/80 22.5; Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 315/80 22.5; Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 60%; Dækprofil højre: 60%
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 295/80 22.5; Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 60%; Dækprofil venstre udvendige: 60%; Dækprofil højre udvendige: 60%; Dækprofil højre udvendige: 60%; Reduktion: enkeltreduktion
Interiør
Antal sæder: 3
Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
- Άνοιγμα οροφής
- Κάμερα οπισθοπορείας
- Cámara con monitor
- Cámara de marcha atrás
- Escotilla de techo
- PTO
= Comentarios =
- Construcción: Geesink (GPM III 20H25), 20m3
- Carga: GCB 1000 split (peine)
- ¡Ex vehículo municipal!
= Más información =
Información general
Número de puertas: 2
Cabina: día
Matrícula: BS-DH-02
Transmisión
Transmisión: Allison, Automático
Configuración de ejes
Eje delantero: Tamaño del neumático: 315/80 22.5; Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 315/80 22.5; Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 60%; Dibujo del neumático derecha: 60%
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 295/80 22.5; Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 60%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 60%; Dibujo del neumático derecha exterior: 60%; Dibujo del neumático derecha exterior: 60%; Reducción: reducción sencilla
Interior
Número de plazas sentadas: 3
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
- Peruutuskamera
- Voimanotto
- Caméra avec moniteur
- Caméra de recul
- PTO
- Trappe de toit
= Remarques =
- Construction : Geesink (GPM III 20H25), 20m3
- Chargement : GCB 1000 split (peigne)
- Ancien véhicule municipal !
= Plus d'informations =
Informations générales
Nombre de portes: 2
Cabine: jour
Numéro d'immatriculation: BS-DH-02
Transmission
Transmission: Allison, Automatique
Configuration essieu
Essieu avant: Dimension des pneus: 315/80 22.5; Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 315/80 22.5; Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 60%; Sculptures des pneus droite: 60%
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 295/80 22.5; Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 60%; Sculptures des pneus gauche externe: 60%; Sculptures des pneus droit externe: 60%; Sculptures des pneus droit externe: 60%; Réduction: réduction simple
Intérieur
Nombre de places assises: 3
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
- Krovni otvor
- Priključno vratilo
- Tetőablak
- Tolatókamera
- Presa di forsa
- Videocamera per retromarcia
- Backkamera
- PTO
- Taklucka
= Ytterligare information =
Allmän information
Antal dörrar: 2
Hytt: dag
Registreringsnummer: BS-DH-02
Transmission
Transmission: Allison, Automatisk
Konfiguration av axlar
Framaxel: Däckets storlek: 315/80 22.5; Max. axellast: 7500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Bakaxel 1: Däckets storlek: 315/80 22.5; Max. axellast: 7500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 60%; Däckprofil rätt: 60%
Bakaxel 2: Däckets storlek: 295/80 22.5; Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil inuti vänster: 60%; Däckprofil lämnades utanför: 60%; Däckprofil innanför höger: 60%; Däckprofil utanför höger: 60%; Minskning: enda minskning
Interiör
Antal sittplatser: 3
Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Infotainment
- Achteruitrijcamera
Interieur
- Dakluik
Overige
- Camera met monitor
- PTO
- Zwaailampen
= Bijzonderheden =
- Opbouw: Geesink (GPM III 20H25), 20m3
- Belading: GCB 1000 split (kam)
- Ex-gemeente voertuig!
= Bedrijfsinformatie =
Alle genoemde prijzen zijn exclusief BTW. Aan de afgelezen kilometerstand, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.
= Meer informatie =
Algemene informatie
Aantal deuren: 2
Cabine: dag
Kenteken: BS-DH-02
Transmissie
Transmissie: Allison, Automaat
Asconfiguratie
Vooras: Bandenmaat: 315/80 22.5; Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras 1: Bandenmaat: 315/80 22.5; Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 60%; Bandenprofiel rechts: 60%
Achteras 2: Bandenmaat: 295/80 22.5; Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 60%; Bandenprofiel linksbuiten: 60%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 60%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 60%; Reductie: enkelvoudige reductie
Interieur
Aantal zitplaatsen: 3
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
- Ryggekamera
- Takluke
- Kamera do tyłu
- Luk dachowy
- Wał odbioru mocy
= Więcej informacji =
Informacje ogólne
Liczba drzwi: 2
Kabina: dzienna
Numer rejestracyjny: BS-DH-02
Skrzynia biegów
Pędnia: Allison, Automat
Konfiguracja osi
Oś przednia: Rozmiar opon: 315/80 22.5; Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 315/80 22.5; Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 60%; Profil opon prawa: 60%
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 295/80 22.5; Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 60%; Profil opon lewa zewnętrzna: 60%; Profil opon prawa zewnętrzna: 60%; Profil opon prawa zewnętrzna: 60%; Redukcja: redukcja pojedyncza
Wnętrze
Liczba miejsc siedzących: 3
Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
- Camara de marcha-atràs
- Escotilha do tejadilho
- Tomada da força
= Mais informações =
Informações gerais
Número de portas: 2
Cabina: dia
Número de registo: BS-DH-02
Transmissão
Transmissão: Allison, Automática
Configuração dos eixos
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 315/80 22.5; Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 315/80 22.5; Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 60%; Perfil do pneu direita: 60%
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 295/80 22.5; Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 60%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 60%; Perfil do pneu exterior direito: 60%; Perfil do pneu exterior direito: 60%; Redução: redução simples
Interior
Número de bancos: 3
Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
- Decuplare motor
- Trapă de plafon
- Камера заднего хода
- Камера с монитором
- Люк на крыше
- Насос отбора мощности
- Сигнальные маяки
= Примечания =
- Конструкция: Geesink (GPM III 20H25), 20м3
- Загрузка: GCB 1000 Split (гребешковая)
- Бывшая коммунальная машина!
= Дополнительная информация =
Общая информация
Количество дверей: 2
Кабина: кабина без спального места (day)
Регистрационный номер: BS-DH-02
Трансмиссия
Трансмиссия: Allison, Автоматическая
Конфигурация осей
Передний мост: Размер шин: 315/80 22.5; Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост 1: Размер шин: 315/80 22.5; Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 60%; Профиль шин справа: 60%
Задний мост 2: Размер шин: 295/80 22.5; Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 60%; Профиль шин левое внешнее: 60%; Профиль шин правое внешнее: 60%; Профиль шин правое внешнее: 60%; Редуктор: один редуктор
Внутреннее пространство кабины
Количество мест: 3
Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
- PTO
- Strešný otvor
- PTO
- Tavan kapağı