Opel Vivaro 1.6 CDTI L2H1 Double Cab Edition Ecoflex minibuss skåpbil



































Om du väljer att köpa utrustning till ett lågt pris, se till att du kommunicerar med den riktiga säljaren. Ta reda på så mycket information om ägaren av utrustningen som möjligt. Ett sätt att fuska är att representera dig själv som ett riktigt företag. Vid misstanke, informera oss om detta för ytterligare kontroll, via feedbackformuläret.
Innan du bestämmer dig för att göra ett köp, granska noga flera försäljningserbjudanden för att förstå den genomsnittliga kostnaden för din utvalda utrustning. Om priset på erbjudandet du tycker är mycket lägre än liknande erbjudanden, tänk på det. En betydande prisskillnad kan indikera dolda fel eller försök från säljaren att begå bedrägliga handlingar.
Köp inte produkter där priset är för annorlunda än genomsnittspriset för liknande utrustning.
Ge inte samtycke till tvivelaktiga löften och förbetalda varor. Om du är osäker, var inte rädd för att klargöra detaljer, be om ytterligare fotografier och dokument för utrustning, kontrollera dokumentens äkthet, ställ frågor.
Den vanligaste typen av bedrägeri. Oärliga säljare kan begära en viss förskottsbetalning för att "boka" din rätt att köpa utrustning. Således kan bedragare erhålla ett stort belopp och försvinna, utan att ni kan få kontakt längre.
- Överföring av förskottsbetalning till kortet
- Gör ingen förskottsbetalning utan pappersarbete som bekräftar processen att överföra pengar, om säljaren är osäker i meddelandet.
- Överföring till "Trustee"-kontot
- En sådan förfrågan borde vara alarmerande, du kommer sannolikt att kommunicera med en bedragare.
- Överföring till ett företagskonto med ett liknande namn
- Var försiktig, bedragare kan dölja sig som kända företag, och gör små ändringar av namnet. Överför inte pengar om företagets namn är i tvivel.
- Byte av egna uppgifter i fakturan till ett verkligt företag
- Innan du gör en överföring, se till att de angivna uppgifterna är korrekta och om de avser det angivna företaget.
Säljarens kontaktuppgifter








































Max. axellast bak: 1650 kg
Bränsleförbrukning i staden: 7 l/100km
Bränsleförbrukning på motorväg: 5,6 l/100km
MOT: besiktigat till mrt. 2026
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
Moms/marginal: Avdragsgill moms för företagare
PLEASE NOTE:
We are always looking for new commercial vehicles. Please contact us for an inspection and / or test drive.
Also don't hesitate to ask about our finance options.
For more information please call or email us.
We do our utmost to provide you with the correct vehicle information, however we will not be held liable for information available on our website.
= More information =
Axle configuration
Max. front axle load: 1585 kg
Max. rear axle load: 1650 kg
Consumption
Urban fuel consumption: 7 l/100km (40 MPG)
Extra urban fuel consumption: 5,6 l/100km (50 MPG)
Maintenance
APK (MOT): tested until 03/2026
Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Financial information
VAT/margin: VAT qualifying
Additional information
Please contact Bas Aarssen for more information
Beachten Sie bitte Folgendes:
Wir sind andauernd für Sie auf der Suche nach neuen Betriebsfahrzeugen.
Kontaktieren Sie uns darum bitte immer vorher, wenn Sie ein angebotenes Fahrzeug
besichtigen möchten oder eine Probefahrt machen wollen.
Informieren Sie unverbindlich nach unseren Finanzierungsmöglichkeiten.
Für weitere Informationen können Sie immer anrufen oder mailen.
Wir tun immer unser Möglichstes Ihnen die richtige Information über ein Fahrzeug zu erteilen. Dennoch können den Informationen auf der Website keine Rechte entnommen werden.
= Weitere Informationen =
Achskonfiguration
Maximale Vorderachslast: 1585 kg
Maximale Hinterachslast: 1650 kg
Verbrauch
Kraftstoffverbrauch innerorts: 7 l/100km
Kraftstoffverbrauch außerorts: 5,6 l/100km
Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 03.2026
Zustand
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Finanzielle Informationen
Mehrwertsteuer/Differenzbesteuerung: Mehrwertsteuer abzugsfähig
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Bas Aarssen, um weitere Informationen zu erhalten.
Maks. bagakselbelastning: 1650 kg
Brændstofforbrug ved bykørsel: 7 l/100km
Brændstofforbrug ved motorvejskørsel: 5,6 l/100km
APK (Bileftersyn): testet indtil mrt. 2026
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
moms/margin: Moms fradragsberettiget
Carga máxima del eje trasero: 1650 kg
Consumo de combustible urbano: 7 l/100km
Consumo de combustible extraurbano: 5,6 l/100km
APK (ITV): inspeccionado hasta mar. 2026
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
IVA/margen: IVA deducible
Charge max. sur essieu avant: 1585 kg
Charge max. sur essieu arrière: 1650 kg
Consommation
Consommation de carburant en milieu urbain: 7 l/100km
Consommation de carburant en milieu extra-urbain: 5,6 l/100km
Entretien
APK (CT): valable jusqu'à mars 2026
Condition
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
Informations financières
TVA/marge: TVA déductible
Informations complémentaires
Veuillez contacter Bas Aarssen pour plus d'informations
Whole maintenance history.
Very good condition!
= Bedrijfsinformatie =
Alle voertuigen zijn gecontroleerd op de juiste kilometerstand en voorzien van NAP.
LET OP!
Wij zijn continu voor u op zoek naar nieuwe bedrijfswagens, gelieve van tevoren even contact met ons op te nemen voor bezichtiging en/of proefrit.
Vraag geheel vrijblijvend naar de financieringsmogelijkheden.
Voor meer info kunt u altijd bellen of mailen.
Tel: visa kontakter
Mail: visa kontakter
We doen onze uiterste best u te voorzien van de juiste informatie van het voertuig. Ondanks dat kunnen er geen rechten ontleend worden aan de informatie op onze website.
= Meer informatie =
Asconfiguratie
Max. aslast voor: 1585 kg
Max. aslast achter: 1650 kg
Verbruik
Brandstofverbruik in de stad: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Onderhoud
APK: gekeurd tot mrt. 2026
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Financiële informatie
BTW/marge: BTW verrekenbaar voor ondernemers
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Bas Aarssen
UWAGA:
Stale poszukujemy nowych pojazdów użytkowych. Prosimy o kontakt w celu kontroli lub jazdy próbnej.
Prosimy również śmiało pytać o nasze możliwości zapewnienia finansowania.
Aby uzyskać więcej informacji prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.
My dołożymy wszelkich wysiłków, aby zapewnić Państwu właściwe informacje dotyczące pojazdu, jednak zastrzegamy się, że nie ponosimy odpowiedzialności za informacje umieszczone na naszej stronie internetowej.
= Więcej informacji =
Maks. nośność osi przedniej: 1585 kg
Maks. nośność osi tylnej: 1650 kg
Zużycie paliwa w terenie zabudowanym: 7 l/100km
Dodatkowe zużycie paliwa w terenie zabudowanym: 5,6 l/100km
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do mrt. 2026
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
VAT/marża: Możliwość odliczenia podatku VAT
Carga máx. do eixo traseiro: 1650 kg
Consumo de combustível urbano: 7 l/100km
Consumo de combustível extra urbano: 5,6 l/100km
APK (MOT): testado até mrt. 2026
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
IVA/margem: IVA elegível
Макс. нагрузка на заднюю ось: 1650 kg
Расход топлива в городском цикле: 7 l/100km
Дополнительный расход топлива в городском цикле: 5,6 l/100km
APK (TO): проверка пройдена до mrt. 2026
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
НДС/маржа: С вычетом НДС