Autoline » Skadad semitrailers » Skadad isotermiska semitrailers » Skadad Schmitz Cargobull isotermiska semitrailers » Skadad Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850/, Multi Dual, Saf disc, Holland, low hours isotermiska semitrailer »

Skadad Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850/, Multi Dual, Saf disc, Holland, low hours isotermiska semitrailer

PDF
Skadad Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850/, Multi Dual, Saf disc, Holland, low hours isotermiska semitrailer - Autoline
Skadad Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850/, Multi Dual, Saf disc, Holland, low hours isotermiska semitrailer | Bild 1 - Autoline
Skadad Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850/, Multi Dual, Saf disc, Holland, low hours isotermiska semitrailer | Bild 2 - Autoline
Skadad Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850/, Multi Dual, Saf disc, Holland, low hours isotermiska semitrailer | Bild 3 - Autoline
Skadad Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850/, Multi Dual, Saf disc, Holland, low hours isotermiska semitrailer | Bild 4 - Autoline
Skadad Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850/, Multi Dual, Saf disc, Holland, low hours isotermiska semitrailer | Bild 5 - Autoline
Skadad Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850/, Multi Dual, Saf disc, Holland, low hours isotermiska semitrailer | Bild 6 - Autoline
Skadad Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850/, Multi Dual, Saf disc, Holland, low hours isotermiska semitrailer | Bild 7 - Autoline
Skadad Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850/, Multi Dual, Saf disc, Holland, low hours isotermiska semitrailer | Bild 8 - Autoline
Skadad Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850/, Multi Dual, Saf disc, Holland, low hours isotermiska semitrailer | Bild 9 - Autoline
Skadad Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850/, Multi Dual, Saf disc, Holland, low hours isotermiska semitrailer | Bild 10 - Autoline
Skadad Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850/, Multi Dual, Saf disc, Holland, low hours isotermiska semitrailer | Bild 11 - Autoline
Skadad Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850/, Multi Dual, Saf disc, Holland, low hours isotermiska semitrailer | Bild 12 - Autoline
Skadad Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850/, Multi Dual, Saf disc, Holland, low hours isotermiska semitrailer | Bild 13 - Autoline
Skadad Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850/, Multi Dual, Saf disc, Holland, low hours isotermiska semitrailer | Bild 14 - Autoline
Skadad Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850/, Multi Dual, Saf disc, Holland, low hours isotermiska semitrailer | Bild 15 - Autoline
Skadad Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850/, Multi Dual, Saf disc, Holland, low hours isotermiska semitrailer | Bild 16 - Autoline
Skadad Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850/, Multi Dual, Saf disc, Holland, low hours isotermiska semitrailer | Bild 17 - Autoline
Intresserad av annonsen?
1/17
PDF
11 950 €
Nettopris
≈ 133 200 kr
Kontakta säljaren
Tillverkare: Schmitz Cargobull
Modell: Carrier Vector 1850/, Multi Dual, Saf disc, Holland, low hours
Tillverkningsår: 2010-01
Första registrering: 2010-01-22
Lastkapacitet: 33 156 kg
Nettovikt: 8 844 kg
Bruttovikt: 42 000 kg
Plats: Nederländerna SLIEDRECHT6501 km to "United States/Columbus"
Återförsäljares lager-ID: 21003
Publiceringsdatum: 14 juli 2025
Beskrivning
Totalmått: längd - 14 m, bredd - 2,6 m
Kaross
Karosstorlek: 13,34 m × 2,46 m × 2,6 m
Bakdörrar
Axlar
Tillverkare: SAF
Axlar: 3
Hjulbas: 8 910 mm
Bromsar
ABS
Skick
Skick: krockad

Mer information — Skadad Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850/, Multi Dual, Saf disc, Holland, low hours isotermiska semitrailer

Svenska
= Additional options and accessories =

- Air suspension
- Carrier Vector
- Disc brakes
- Multi / Dual temp

= Remarks =

Cool unit brand: Carrier

= Dealer information =

Homepage: visa kontakter
No rights can be derived from read out mileages, specifications, stated sizes and weights.

= More information =

Axle configuration
Brakes: disc brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%

Functional
Cooling: -30 °C to 30 °C
Cooling engine: diesel and electric (13504 operating hours diesel; 7877 electric)
Wall thickness: 7 mm

Identification
Registration number: OK-26-YT

Other information
Cool unit make: Carrier

Additional information
Please contact Rob Veldhuis or Arjan Kamsteeg for more information
- Carrier Vector
- Въздушно окачване
- Дискови спирачки
- Carrier Vector
- Kotoučové brzdy
- Vzduchové odpružení
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Carrier Vector
- Luftfederung
- Multi / Dual temp
- Scheibenbremsen

= Anmerkungen =

Kühlgerät Marke: Carrier

= Firmeninformationen =

Homepage: visa kontakter
Zu die abgelesen Kilometerstaende, aufgegeben Massen, Spezifikationen und Gewichten koennen keine Rechten entliehen werden.

= Weitere Informationen =

Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Kühlung: -30 °C bis 30 °C
Kühlmotor: Diesel und elektrisch (13504 Betriebsstunden Diesel; 7877 elektrisch)
Wandstärke: 7 mm
Kennzeichen: OK-26-YT
Wenden Sie sich an Rob Veldhuis oder Arjan Kamsteeg, um weitere Informationen zu erhalten.
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Luftaffjedring
- Skivebremser

= Yderligere oplysninger =

Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Køling: -30 °C til 30 °C
Afkøling af motor: diesel og elektrisk (13504 driftstimer diesel; 7877 elektrisk)
Vægtykkelse: 7 mm
Registreringsnummer: OK-26-YT
Kontakt Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg for yderligere oplysninger
- Carrier Vector
- Multi / Dual temp
- Αερανάρτηση
- Δισκόφρενα
= Más opciones y accesorios =

- Carrier Vector
- Frenos de disco
- Multi / Dual temp
- Suspensión neumática

= Comentarios =

Marca de unidad de frío: Carrier

= Más información =

Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Refrigeración: -30 °C hasta 30 °C
Motor de refrigeración: diésel y eléctrico (13504 horas de funcionamiento diésel; 7877 eléctrico)
Grosor del tabique: 7 mm
Matrícula: OK-26-YT
Póngase en contacto con Rob Veldhuis o Arjan Kamsteeg para obtener más información.
- Ilmajousitus
- Levyjarrut
= Plus d'options et d'accessoires =

- Carrier Vector
- Freins à disque
- Multi / Dual temp
- Suspension pneumatique

= Remarques =

Marque d'unité froide: Carrier

= Plus d'informations =

Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Refroidissement: -30 °C jusqu'au 30 °C
Moteur frigorifique: diesel et électrique (13504 heures de fonctionnement diesel; 7877 électrique)
Épaisseur de paroi: 7 mm
Numéro d'immatriculation: OK-26-YT
Veuillez contacter Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg pour plus d'informations
- Carrier Vector
- Disk kočnice
- Zračni ovjes
= További opciók és tartozékok =

- Carrier Vector
- Légrugós felfüggesztés
- Tárcsafékek

= További információk =

Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 50%; Gumiabroncs profilja jobbra: 50%
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 30%; Gumiabroncs profilja jobbra: 30%
Hátsó tengely 3: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 40%; Gumiabroncs profilja jobbra: 40%
Hűtés: -30 °C a címre 30 °C
Hűtőmotor: dízel és elektromos (13504 üzemóra dízel; 7877 elektromos)
Falvastagság: 7 mm
Rendszám: OK-26-YT
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Rob Veldhuis vagy Arjan Kamsteeg-vel
- Carrier Vector
- Freni a disco
- Multi / Dual temp
- Sospensioni pneumatiche
= Extra tillval och tillbehör =

- Luftfjädring
- Skivbromsar

= Ytterligare information =

Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Kylning: -30 °C till 30 °C
Motor för kylning: diesel och el (13504 körtimmar diesel; 7877 elektriska)
Väggtjocklek: 7 mm
Registreringsnummer: OK-26-YT
Kontakta Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg för mer information
= Aanvullende opties en accessoires =

- Carrier Vector
- Luchtvering
- Multi / Dual temp
- Schijfremmen

= Bijzonderheden =

Merk koel unit: Carrier

= Bedrijfsinformatie =

Homepage: visa kontakter
Aan afgelezen kilometerstanden, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.

= Meer informatie =

Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Koeling: -30 °C tot 30 °C
Koelmotor: diesel en elektrisch (13504 draaiuren diesel; 7877 elektrisch)
Wanddikte: 7 mm
Kenteken: OK-26-YT
Merk koeleenheid: Carrier
Neem voor meer informatie contact op met Rob Veldhuis of Arjan Kamsteeg
- Luftfjæring
- Skivebremser
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Carrier Vector
- Hamulce tarczowe
- Zawieszenie pneumatyczne

= Więcej informacji =

Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Chłodzenie: -30 °C do 30 °C
Chłodzenie silnika: olej napędowy i elektryczny (13504 godziny pracy olej napędowy; 7877 elektryczny)
Grubość ściany: 7 mm
Numer rejestracyjny: OK-26-YT
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Rob Veldhuis lub Arjan Kamsteeg
= Opções e acessórios adicionais =

- Carrier Vector
- Multi / Dual temp
- Suspensão pneumática
- Travão de discos

= Mais informações =

Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Arrefecimento: -30 °C para 30 °C
Motor de refrigeração: diesel e elétrico (13504 horas de funcionamento diesel; 7877 elétrico)
Espessura da parede: 7 mm
Número de registo: OK-26-YT
Contacte Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg para obter mais informações
- Carrier Vector
- Frâne cu disc
- Suspensie pneumatică
= Дополнительные опции и оборудование =

- Carrier Vector
- Дисковые тормоза
- Пневматическая подвеска

= Дополнительная информация =

Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Охлаждение: -30 °C к 30 °C
Охлаждение двигателя: дизельный и электрический (13504 часы работы дизельное топливо; 7877 электрический)
Толщина стенки: 7 mm
Регистрационный номер: OK-26-YT
Свяжитесь с Rob Veldhuis или Arjan Kamsteeg для получения дополнительной информации
- Kotúčové brzdy
- Vzduchové odpruženie
- Disk frenler
- Havalı süspansiyon
Viktigt
Detta erbjudande är endast för vägledning. Begär mer exakt information från säljaren.
Köptips
Säkerhetstips
Säljarverifiering

Om du väljer att köpa utrustning till ett lågt pris, se till att du kommunicerar med den riktiga säljaren. Ta reda på så mycket information om ägaren av utrustningen som möjligt. Ett sätt att fuska är att representera dig själv som ett riktigt företag. Vid misstanke, informera oss om detta för ytterligare kontroll, via feedbackformuläret.

Priskoll

Innan du bestämmer dig för att göra ett köp, granska noga flera försäljningserbjudanden för att förstå den genomsnittliga kostnaden för din utvalda utrustning. Om priset på erbjudandet du tycker är mycket lägre än liknande erbjudanden, tänk på det. En betydande prisskillnad kan indikera dolda fel eller försök från säljaren att begå bedrägliga handlingar.

Köp inte produkter där priset är för annorlunda än genomsnittspriset för liknande utrustning.

Ge inte samtycke till tvivelaktiga löften och förbetalda varor. Om du är osäker, var inte rädd för att klargöra detaljer, be om ytterligare fotografier och dokument för utrustning, kontrollera dokumentens äkthet, ställ frågor.

Tvivelaktig förskottsbetalning

Den vanligaste typen av bedrägeri. Oärliga säljare kan begära en viss förskottsbetalning för att "boka" din rätt att köpa utrustning. Således kan bedragare erhålla ett stort belopp och försvinna, utan att ni kan få kontakt längre.

Varianter av detta bedrägeri kan innefatta:
  • Överföring av förskottsbetalning till kortet
  • Gör ingen förskottsbetalning utan pappersarbete som bekräftar processen att överföra pengar, om säljaren är osäker i meddelandet.
  • Överföring till "Trustee"-kontot
  • En sådan förfrågan borde vara alarmerande, du kommer sannolikt att kommunicera med en bedragare.
  • Överföring till ett företagskonto med ett liknande namn
  • Var försiktig, bedragare kan dölja sig som kända företag, och gör små ändringar av namnet. Överför inte pengar om företagets namn är i tvivel.
  • Byte av egna uppgifter i fakturan till ett verkligt företag
  • Innan du gör en överföring, se till att de angivna uppgifterna är korrekta och om de avser det angivna företaget.
Har du upptäckt ett bedrägeri?
Låt oss veta
Säkerhetstips
PDF
Säljer du maskiner eller fordon?
Du kan göra det med oss!
Liknande annonser
10 950 € ≈ 122 000 kr
2012
Last.kap. 30 400 kg Nettovikt 8 600 kg Axlar 3
Nederländerna, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 år på Autoline
Kontakta säljaren
10 950 € ≈ 122 000 kr
2013
Last.kap. 30 000 kg Nettovikt 9 000 kg Axlar 3
Nederländerna, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 år på Autoline
Kontakta säljaren
8 950 € ≈ 99 730 kr
2011
Last.kap. 32 457 kg Nettovikt 9 543 kg Axlar 3
Nederländerna, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 år på Autoline
Kontakta säljaren
8 450 € ≈ 94 160 kr
2011
Last.kap. 30 000 kg Nettovikt 9 000 kg Axlar 3
Nederländerna, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 år på Autoline
Kontakta säljaren
10 450 € ≈ 116 400 kr
2013
Last.kap. 30 000 kg Nettovikt 9 000 kg Axlar 3
Nederländerna, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 år på Autoline
Kontakta säljaren
8 950 € ≈ 99 730 kr
2012
Last.kap. 30 000 kg Nettovikt 9 000 kg Axlar 3
Nederländerna, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 år på Autoline
Kontakta säljaren
12 950 € ≈ 144 300 kr
2015
Last.kap. 32 893 kg Nettovikt 9 107 kg Axlar 3
Nederländerna, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 år på Autoline
Kontakta säljaren
12 950 € ≈ 144 300 kr
2015
Last.kap. 32 876 kg Nettovikt 9 124 kg Axlar 3
Nederländerna, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 år på Autoline
Kontakta säljaren
14 950 € ≈ 166 600 kr
2013
Last.kap. 32 457 kg Nettovikt 9 543 kg Axlar 3
Nederländerna, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 år på Autoline
Kontakta säljaren
14 450 € ≈ 161 000 kr
2015
Last.kap. 30 400 kg Nettovikt 8 600 kg Axlar 3
Nederländerna, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 år på Autoline
Kontakta säljaren
6 950 € ≈ 77 450 kr
2010
Nettovikt 8 950 kg Axlar 3
Nederländerna, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 år på Autoline
Kontakta säljaren
10 950 € ≈ 122 000 kr
2013
Last.kap. 30 000 kg Nettovikt 9 000 kg Axlar 3
Nederländerna, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 år på Autoline
Kontakta säljaren
11 950 € ≈ 133 200 kr
2013
Last.kap. 30 000 kg Nettovikt 9 000 kg Axlar 3
Nederländerna, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 år på Autoline
Kontakta säljaren
9 950 € ≈ 110 900 kr
2012
Last.kap. 30 000 kg Nettovikt 9 000 kg Axlar 3
Nederländerna, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 år på Autoline
Kontakta säljaren
6 950 € ≈ 77 450 kr
2010
Nettovikt 8 950 kg Axlar 3
Nederländerna, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 år på Autoline
Kontakta säljaren
11 950 € ≈ 133 200 kr
2013
Last.kap. 29 050 kg Nettovikt 8 950 kg Axlar 3
Nederländerna, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 år på Autoline
Kontakta säljaren
6 950 € ≈ 77 450 kr
2005
Last.kap. 30 000 kg Nettovikt 9 000 kg Axlar 3
Nederländerna, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 år på Autoline
Kontakta säljaren
9 950 € ≈ 110 900 kr
2013
Last.kap. 30 000 kg Nettovikt 9 000 kg Axlar 3
Nederländerna, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 år på Autoline
Kontakta säljaren
9 450 € ≈ 105 300 kr
2012
Last.kap. 30 000 kg Nettovikt 9 000 kg Axlar 3
Nederländerna, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 år på Autoline
Kontakta säljaren
8 950 € ≈ 99 730 kr
2012
Last.kap. 30 000 kg Nettovikt 9 000 kg Axlar 3
Nederländerna, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 år på Autoline
Kontakta säljaren