Skadad Schmitz Cargobull Carrier Vector 1850/, Multi Dual, Saf disc, Holland, low hours isotermiska semitrailer



































Om du väljer att köpa utrustning till ett lågt pris, se till att du kommunicerar med den riktiga säljaren. Ta reda på så mycket information om ägaren av utrustningen som möjligt. Ett sätt att fuska är att representera dig själv som ett riktigt företag. Vid misstanke, informera oss om detta för ytterligare kontroll, via feedbackformuläret.
Innan du bestämmer dig för att göra ett köp, granska noga flera försäljningserbjudanden för att förstå den genomsnittliga kostnaden för din utvalda utrustning. Om priset på erbjudandet du tycker är mycket lägre än liknande erbjudanden, tänk på det. En betydande prisskillnad kan indikera dolda fel eller försök från säljaren att begå bedrägliga handlingar.
Köp inte produkter där priset är för annorlunda än genomsnittspriset för liknande utrustning.
Ge inte samtycke till tvivelaktiga löften och förbetalda varor. Om du är osäker, var inte rädd för att klargöra detaljer, be om ytterligare fotografier och dokument för utrustning, kontrollera dokumentens äkthet, ställ frågor.
Den vanligaste typen av bedrägeri. Oärliga säljare kan begära en viss förskottsbetalning för att "boka" din rätt att köpa utrustning. Således kan bedragare erhålla ett stort belopp och försvinna, utan att ni kan få kontakt längre.
- Överföring av förskottsbetalning till kortet
- Gör ingen förskottsbetalning utan pappersarbete som bekräftar processen att överföra pengar, om säljaren är osäker i meddelandet.
- Överföring till "Trustee"-kontot
- En sådan förfrågan borde vara alarmerande, du kommer sannolikt att kommunicera med en bedragare.
- Överföring till ett företagskonto med ett liknande namn
- Var försiktig, bedragare kan dölja sig som kända företag, och gör små ändringar av namnet. Överför inte pengar om företagets namn är i tvivel.
- Byte av egna uppgifter i fakturan till ett verkligt företag
- Innan du gör en överföring, se till att de angivna uppgifterna är korrekta och om de avser det angivna företaget.
Säljarens kontaktuppgifter







































- Air suspension
- Carrier Vector
- Disc brakes
- Multi / Dual temp
= Remarks =
Cool unit brand: Carrier
= Dealer information =
Homepage: visa kontakter
No rights can be derived from read out mileages, specifications, stated sizes and weights.
= More information =
Axle configuration
Brakes: disc brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Functional
Cooling: -30 °C to 30 °C
Cooling engine: diesel and electric (13504 operating hours diesel; 7877 electric)
Wall thickness: 7 mm
Identification
Registration number: OK-26-YT
Other information
Cool unit make: Carrier
Additional information
Please contact Rob Veldhuis or Arjan Kamsteeg for more information
- Въздушно окачване
- Дискови спирачки
- Kotoučové brzdy
- Vzduchové odpružení
- Carrier Vector
- Luftfederung
- Multi / Dual temp
- Scheibenbremsen
= Anmerkungen =
Kühlgerät Marke: Carrier
= Firmeninformationen =
Homepage: visa kontakter
Zu die abgelesen Kilometerstaende, aufgegeben Massen, Spezifikationen und Gewichten koennen keine Rechten entliehen werden.
= Weitere Informationen =
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Kühlung: -30 °C bis 30 °C
Kühlmotor: Diesel und elektrisch (13504 Betriebsstunden Diesel; 7877 elektrisch)
Wandstärke: 7 mm
Kennzeichen: OK-26-YT
Wenden Sie sich an Rob Veldhuis oder Arjan Kamsteeg, um weitere Informationen zu erhalten.
- Luftaffjedring
- Skivebremser
= Yderligere oplysninger =
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Køling: -30 °C til 30 °C
Afkøling af motor: diesel og elektrisk (13504 driftstimer diesel; 7877 elektrisk)
Vægtykkelse: 7 mm
Registreringsnummer: OK-26-YT
Kontakt Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg for yderligere oplysninger
- Multi / Dual temp
- Αερανάρτηση
- Δισκόφρενα
- Carrier Vector
- Frenos de disco
- Multi / Dual temp
- Suspensión neumática
= Comentarios =
Marca de unidad de frío: Carrier
= Más información =
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Refrigeración: -30 °C hasta 30 °C
Motor de refrigeración: diésel y eléctrico (13504 horas de funcionamiento diésel; 7877 eléctrico)
Grosor del tabique: 7 mm
Matrícula: OK-26-YT
Póngase en contacto con Rob Veldhuis o Arjan Kamsteeg para obtener más información.
- Levyjarrut
- Carrier Vector
- Freins à disque
- Multi / Dual temp
- Suspension pneumatique
= Remarques =
Marque d'unité froide: Carrier
= Plus d'informations =
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Refroidissement: -30 °C jusqu'au 30 °C
Moteur frigorifique: diesel et électrique (13504 heures de fonctionnement diesel; 7877 électrique)
Épaisseur de paroi: 7 mm
Numéro d'immatriculation: OK-26-YT
Veuillez contacter Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg pour plus d'informations
- Disk kočnice
- Zračni ovjes
- Carrier Vector
- Légrugós felfüggesztés
- Tárcsafékek
= További információk =
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 50%; Gumiabroncs profilja jobbra: 50%
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 30%; Gumiabroncs profilja jobbra: 30%
Hátsó tengely 3: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 40%; Gumiabroncs profilja jobbra: 40%
Hűtés: -30 °C a címre 30 °C
Hűtőmotor: dízel és elektromos (13504 üzemóra dízel; 7877 elektromos)
Falvastagság: 7 mm
Rendszám: OK-26-YT
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Rob Veldhuis vagy Arjan Kamsteeg-vel
- Freni a disco
- Multi / Dual temp
- Sospensioni pneumatiche
- Luftfjädring
- Skivbromsar
= Ytterligare information =
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Kylning: -30 °C till 30 °C
Motor för kylning: diesel och el (13504 körtimmar diesel; 7877 elektriska)
Väggtjocklek: 7 mm
Registreringsnummer: OK-26-YT
Kontakta Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg för mer information
- Carrier Vector
- Luchtvering
- Multi / Dual temp
- Schijfremmen
= Bijzonderheden =
Merk koel unit: Carrier
= Bedrijfsinformatie =
Homepage: visa kontakter
Aan afgelezen kilometerstanden, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.
= Meer informatie =
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Koeling: -30 °C tot 30 °C
Koelmotor: diesel en elektrisch (13504 draaiuren diesel; 7877 elektrisch)
Wanddikte: 7 mm
Kenteken: OK-26-YT
Merk koeleenheid: Carrier
Neem voor meer informatie contact op met Rob Veldhuis of Arjan Kamsteeg
- Skivebremser
- Carrier Vector
- Hamulce tarczowe
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Chłodzenie: -30 °C do 30 °C
Chłodzenie silnika: olej napędowy i elektryczny (13504 godziny pracy olej napędowy; 7877 elektryczny)
Grubość ściany: 7 mm
Numer rejestracyjny: OK-26-YT
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Rob Veldhuis lub Arjan Kamsteeg
- Carrier Vector
- Multi / Dual temp
- Suspensão pneumática
- Travão de discos
= Mais informações =
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Arrefecimento: -30 °C para 30 °C
Motor de refrigeração: diesel e elétrico (13504 horas de funcionamento diesel; 7877 elétrico)
Espessura da parede: 7 mm
Número de registo: OK-26-YT
Contacte Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg para obter mais informações
- Frâne cu disc
- Suspensie pneumatică
- Carrier Vector
- Дисковые тормоза
- Пневматическая подвеска
= Дополнительная информация =
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Охлаждение: -30 °C к 30 °C
Охлаждение двигателя: дизельный и электрический (13504 часы работы дизельное топливо; 7877 электрический)
Толщина стенки: 7 mm
Регистрационный номер: OK-26-YT
Свяжитесь с Rob Veldhuis или Arjan Kamsteeg для получения дополнительной информации
- Vzduchové odpruženie
- Havalı süspansiyon