Norse Nor-Slep - 3 axle - Side boards - flak trailer

PDF
Norse Nor-Slep - 3 axle - Side boards - flak trailer - Autoline
Norse Nor-Slep - 3 axle - Side boards - flak trailer | Bild 1 - Autoline
Norse Nor-Slep - 3 axle - Side boards - flak trailer | Bild 2 - Autoline
Norse Nor-Slep - 3 axle - Side boards - flak trailer | Bild 3 - Autoline
Norse Nor-Slep - 3 axle - Side boards - flak trailer | Bild 4 - Autoline
Norse Nor-Slep - 3 axle - Side boards - flak trailer | Bild 5 - Autoline
Norse Nor-Slep - 3 axle - Side boards - flak trailer | Bild 6 - Autoline
Norse Nor-Slep - 3 axle - Side boards - flak trailer | Bild 7 - Autoline
Norse Nor-Slep - 3 axle - Side boards - flak trailer | Bild 8 - Autoline
Norse Nor-Slep - 3 axle - Side boards - flak trailer | Bild 9 - Autoline
Norse Nor-Slep - 3 axle - Side boards - flak trailer | Bild 10 - Autoline
Norse Nor-Slep - 3 axle - Side boards - flak trailer | Bild 11 - Autoline
Norse Nor-Slep - 3 axle - Side boards - flak trailer | Bild 12 - Autoline
Norse Nor-Slep - 3 axle - Side boards - flak trailer | Bild 13 - Autoline
Norse Nor-Slep - 3 axle - Side boards - flak trailer | Bild 14 - Autoline
Norse Nor-Slep - 3 axle - Side boards - flak trailer | Bild 15 - Autoline
Norse Nor-Slep - 3 axle - Side boards - flak trailer | Bild 16 - Autoline
Norse Nor-Slep - 3 axle - Side boards - flak trailer | Bild 17 - Autoline
Norse Nor-Slep - 3 axle - Side boards - flak trailer | Bild 18 - Autoline
Norse Nor-Slep - 3 axle - Side boards - flak trailer | Bild 19 - Autoline
Norse Nor-Slep - 3 axle - Side boards - flak trailer | Bild 20 - Autoline
Norse Nor-Slep - 3 axle - Side boards - flak trailer | Bild 21 - Autoline
Norse Nor-Slep - 3 axle - Side boards - flak trailer | Bild 22 - Autoline
Norse Nor-Slep - 3 axle - Side boards - flak trailer | Bild 23 - Autoline
Norse Nor-Slep - 3 axle - Side boards - flak trailer | Bild 24 - Autoline
Norse Nor-Slep - 3 axle - Side boards - flak trailer | Bild 25 - Autoline
Norse Nor-Slep - 3 axle - Side boards - flak trailer | Bild 26 - Autoline
Norse Nor-Slep - 3 axle - Side boards - flak trailer | Bild 27 - Autoline
Intresserad av annonsen?
1/27
PDF
7 900 €
Nettopris
≈ 88 200 kr
Kontakta säljaren
Tillverkare: Norse
Modell: Nor-Slep - 3 axle - Side boards -
Tillverkningsår: 2011-12
Första registrering: 2011-12-21
Bruttovikt: 28 000 kg
Plats: Nederländerna Ravenstein6554 km to "United States/Columbus"
Återförsäljares lager-ID: H280126
Publiceringsdatum: 1 juli 2025
Kaross
Karosstorlek: 7,75 m × 2,47 m × 0,88 m
Axlar
Axlar: 3
Fjädring: luft/luft
Styraxel
Dubbla hjul
Första axel: 265/70R19.5
Andra axel: 265/70R19.5
Trejde axel: 265/70R19.5
Skick
Skick: begagnade
Mer information
Färg: vit

Mer information — Norse Nor-Slep - 3 axle - Side boards - flak trailer

Svenska
Däckets storlek: 265/70R19.5
Framaxel: Max. axellast: 10000 kg; Styrning; Däckprofil inuti vänster: 50%; Däckprofil lämnades utanför: 50%; Däckprofil innanför höger: 50%; Däckprofil utanför höger: 50%
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil inuti vänster: 50%; Däckprofil lämnades utanför: 50%; Däckprofil innanför höger: 50%; Däckprofil utanför höger: 50%
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil inuti vänster: 50%; Däckprofil lämnades utanför: 50%; Däckprofil innanför höger: 50%; Däckprofil utanför höger: 50%
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Nor-Slep - 3 axle - Side boards -
MY: 21-12-2011
YY9SL28PX1P011791
Box: 775 - 247 - 88
3 axle
28.000 KG GVW

= More information =

Tyre size: 265/70R19.5
Front axle: Max. axle load: 10000 kg; Steering; Tyre profile left inner: 50%; Tyre profile left outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left inner: 50%; Tyre profile left outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left inner: 50%; Tyre profile left outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Please contact VAEX The Truck Traders or Goverstone for more information
Nor-Slep - 3 axle - Side boards -
MY: 21-12-2011
YY9SL28PX1P011791
Box: 775 - 247 - 88
3 axle
28.000 KG GVW

= Weitere Informationen =

Refenmaß: 265/70R19.5
Vorderachse: Max. Achslast: 10000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links innnerhalb: 50%; Reifen Profil links außen: 50%; Reifen Profil rechts innerhalb: 50%; Reifen Profil rechts außen: 50%
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 50%; Reifen Profil links außen: 50%; Reifen Profil rechts innerhalb: 50%; Reifen Profil rechts außen: 50%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 50%; Reifen Profil links außen: 50%; Reifen Profil rechts innerhalb: 50%; Reifen Profil rechts außen: 50%
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Wenden Sie sich an VAEX The Truck Traders oder Goverstone, um weitere Informationen zu erhalten.
Dækstørrelse: 265/70R19.5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 10000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre indvendige: 50%; Dækprofil venstre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 50%; Dækprofil venstre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 50%; Dækprofil venstre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Nor-Slep - 3 axle - Side boards -
MY: 21-12-2011
YY9SL28PX1P011791
Box: 775 - 247 - 88
3 axle
28.000 KG GVW

= Más información =

Tamaño del neumático: 265/70R19.5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 10000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda interior: 50%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 50%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 50%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Póngase en contacto con VAEX The Truck Traders o Goverstone para obtener más información.
Nor-Slep - 3 axle - Side boards -
MY: 21-12-2011
YY9SL28PX1P011791
Box: 775 - 247 - 88
3 axle
28.000 KG GVW

= Plus d'informations =

Dimension des pneus: 265/70R19.5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche interne: 50%; Sculptures des pneus gauche externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 50%; Sculptures des pneus gauche externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 50%; Sculptures des pneus gauche externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Veuillez contacter Goverstone pour plus d'informations
Nor-Slep - 3 axle - Side boards -
MY: 21-12-2011
YY9SL28PX1P011791
Box: 775 - 247 - 88
3 axle
28.000 KG GVW

= Meer informatie =

Bandenmaat: 265/70R19.5
Vooras: Max. aslast: 10000 kg; Meesturend; Bandenprofiel linksbinnen: 50%; Bandenprofiel linksbuiten: 50%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 50%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 50%
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 50%; Bandenprofiel linksbuiten: 50%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 50%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 50%
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 50%; Bandenprofiel linksbuiten: 50%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 50%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 50%
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Neem voor meer informatie contact op met VAEX The Truck Traders of Goverstone
Rozmiar opon: 265/70R19.5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa wewnętrzna: 50%; Profil opon lewa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 50%; Profil opon lewa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 50%; Profil opon lewa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Goverstone
Tamanho dos pneus: 265/70R19.5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 10000 kg; Direção; Perfil do pneu interior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Размер шин: 265/70R19.5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Рулевое управление; Профиль шин левое внутреннее: 50%; Профиль шин левое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 50%; Профиль шин левое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 50%; Профиль шин левое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Viktigt
Detta erbjudande är endast för vägledning. Begär mer exakt information från säljaren.
Köptips
Säkerhetstips
Säljarverifiering

Om du väljer att köpa utrustning till ett lågt pris, se till att du kommunicerar med den riktiga säljaren. Ta reda på så mycket information om ägaren av utrustningen som möjligt. Ett sätt att fuska är att representera dig själv som ett riktigt företag. Vid misstanke, informera oss om detta för ytterligare kontroll, via feedbackformuläret.

Priskoll

Innan du bestämmer dig för att göra ett köp, granska noga flera försäljningserbjudanden för att förstå den genomsnittliga kostnaden för din utvalda utrustning. Om priset på erbjudandet du tycker är mycket lägre än liknande erbjudanden, tänk på det. En betydande prisskillnad kan indikera dolda fel eller försök från säljaren att begå bedrägliga handlingar.

Köp inte produkter där priset är för annorlunda än genomsnittspriset för liknande utrustning.

Ge inte samtycke till tvivelaktiga löften och förbetalda varor. Om du är osäker, var inte rädd för att klargöra detaljer, be om ytterligare fotografier och dokument för utrustning, kontrollera dokumentens äkthet, ställ frågor.

Tvivelaktig förskottsbetalning

Den vanligaste typen av bedrägeri. Oärliga säljare kan begära en viss förskottsbetalning för att "boka" din rätt att köpa utrustning. Således kan bedragare erhålla ett stort belopp och försvinna, utan att ni kan få kontakt längre.

Varianter av detta bedrägeri kan innefatta:
  • Överföring av förskottsbetalning till kortet
  • Gör ingen förskottsbetalning utan pappersarbete som bekräftar processen att överföra pengar, om säljaren är osäker i meddelandet.
  • Överföring till "Trustee"-kontot
  • En sådan förfrågan borde vara alarmerande, du kommer sannolikt att kommunicera med en bedragare.
  • Överföring till ett företagskonto med ett liknande namn
  • Var försiktig, bedragare kan dölja sig som kända företag, och gör små ändringar av namnet. Överför inte pengar om företagets namn är i tvivel.
  • Byte av egna uppgifter i fakturan till ett verkligt företag
  • Innan du gör en överföring, se till att de angivna uppgifterna är korrekta och om de avser det angivna företaget.
Har du upptäckt ett bedrägeri?
Låt oss veta
Säkerhetstips
PDF
Säljer du maskiner eller fordon?
Du kan göra det med oss!
Liknande annonser
Pris på begäran
2010
Last.kap. 6 000 kg
Nederländerna, Goudriaan
Aantjes Goudriaan Machinery
8 år på Autoline
Kontakta säljaren
Pris på begäran
2010
Last.kap. 6 000 kg Axlar 1
Nederländerna, Goudriaan
Aantjes Goudriaan Machinery
8 år på Autoline
Kontakta säljaren
14 750 € ≈ 164 700 kr
2013
Last.kap. 15 280 kg Nettovikt 4 720 kg Axlar 2
Nederländerna, Hedel
DEKO B.V.
10 år på Autoline
Kontakta säljaren
10 750 € ≈ 120 000 kr
2013
Last.kap. 15 250 kg Nettovikt 4 750 kg Axlar 2
Nederländerna, Roosendaal
Kontakta säljaren
7 900 € ≈ 88 200 kr
2011
Last.kap. 14 300 kg Fjädring luft/luft Axlar 2
Tyskland, Bovenden
Gassmann GmbH
12 år på Autoline
Kontakta säljaren
Pris på begäran
2008
Last.kap. 20 670 kg Nettovikt 6 330 kg Axlar 3
Nederländerna, Ommen
Dutch Trailer Center
7 år på Autoline
Kontakta säljaren
4 250 € ≈ 47 450 kr
2008
Last.kap. 1 540 kg Fjädring fjäder/fjäder Nettovikt 1 460 kg Axlar 2
Nederländerna, Schiedam
S-TRUCKS B.V.
20 år på Autoline
Kontakta säljaren
36 000 € ≈ 401 900 kr
2008
Last.kap. 17 800 kg Nettovikt 6 200 kg Axlar 3
Nederländerna, Vijfhuizen
De Koker
1 år på Autoline
Kontakta säljaren
19 950 € ≈ 222 700 kr
2014
Last.kap. 15 800 kg Nettovikt 8 200 kg Axlar 3
Nederländerna, Groot-Ammers
RH Specials B.V.
2 år på Autoline
Kontakta säljaren
7 369 € ≈ 82 270 kr
2024
Last.kap. 2 500 kg Nettovikt 1 000 kg Axlar 3
Nederländerna, Roosendaal
MANA Bedrijfswagens
2 år på Autoline
Kontakta säljaren
8 232 € 34 900 PLN ≈ 91 910 kr
2011
Last.kap. 14 510 kg Nettovikt 3 490 kg Axlar 2
Polen, Żory
KELVER Machinery & Trucks
Kontakta säljaren
9 500 € ≈ 106 100 kr
2016
Nederländerna, Swifterbant
Truck & Trailerservice Swifterbant BV
1 år på Autoline
Kontakta säljaren
7 785 € ≈ 86 920 kr
2024
Last.kap. 2 683 kg Nettovikt 817 kg Axlar 2
Nederländerna, Roosendaal
MANA Bedrijfswagens
2 år på Autoline
Kontakta säljaren
8 600 € ≈ 96 010 kr
2012
Last.kap. 10 120 kg Fjädring fjäder/fjäder Nettovikt 3 380 kg Axlar 2
Tyskland, Schwebheim
Möslein Nutzfahrzeuge GmbH
15 år på Autoline
Kontakta säljaren
8 727 € 37 000 PLN ≈ 97 440 kr
2012
Last.kap. 14 040 kg Nettovikt 3 960 kg Axlar 2
Polen, K/Kielc
DUET DUDA
10 år på Autoline
Kontakta säljaren
7 735 € ≈ 86 360 kr
2010
Fjädring luft/luft Axlar 2
Tyskland, Regensburg
Kornprobst GmbH
12 år på Autoline
Kontakta säljaren
14 750 € ≈ 164 700 kr
2015
Last.kap. 15 650 kg Nettovikt 4 350 kg Axlar 2
Nederländerna, Hedel
DEKO B.V.
10 år på Autoline
Kontakta säljaren
3 950 € ≈ 44 100 kr
2007
Last.kap. 13 800 kg Nettovikt 4 200 kg
Nederländerna, Roosendaal
Kontakta säljaren
6 635 € ≈ 74 080 kr
2024
Last.kap. 2 640 kg Nettovikt 860 kg Axlar 3
Nederländerna, Roosendaal
MANA Bedrijfswagens
2 år på Autoline
Kontakta säljaren
6 800 € ≈ 75 920 kr
1995
Last.kap. 4 630 kg Nettovikt 1 370 kg Axlar 2
Nederländerna, Weert
Nebim Used Trucks B.V.
11 år på Autoline
Kontakta säljaren