Scania R580 V8 8x4/4 dragbil




























Om du väljer att köpa utrustning till ett lågt pris, se till att du kommunicerar med den riktiga säljaren. Ta reda på så mycket information om ägaren av utrustningen som möjligt. Ett sätt att fuska är att representera dig själv som ett riktigt företag. Vid misstanke, informera oss om detta för ytterligare kontroll, via feedbackformuläret.
Innan du bestämmer dig för att göra ett köp, granska noga flera försäljningserbjudanden för att förstå den genomsnittliga kostnaden för din utvalda utrustning. Om priset på erbjudandet du tycker är mycket lägre än liknande erbjudanden, tänk på det. En betydande prisskillnad kan indikera dolda fel eller försök från säljaren att begå bedrägliga handlingar.
Köp inte produkter där priset är för annorlunda än genomsnittspriset för liknande utrustning.
Ge inte samtycke till tvivelaktiga löften och förbetalda varor. Om du är osäker, var inte rädd för att klargöra detaljer, be om ytterligare fotografier och dokument för utrustning, kontrollera dokumentens äkthet, ställ frågor.
Den vanligaste typen av bedrägeri. Oärliga säljare kan begära en viss förskottsbetalning för att "boka" din rätt att köpa utrustning. Således kan bedragare erhålla ett stort belopp och försvinna, utan att ni kan få kontakt längre.
- Överföring av förskottsbetalning till kortet
- Gör ingen förskottsbetalning utan pappersarbete som bekräftar processen att överföra pengar, om säljaren är osäker i meddelandet.
- Överföring till "Trustee"-kontot
- En sådan förfrågan borde vara alarmerande, du kommer sannolikt att kommunicera med en bedragare.
- Överföring till ett företagskonto med ett liknande namn
- Var försiktig, bedragare kan dölja sig som kända företag, och gör små ändringar av namnet. Överför inte pengar om företagets namn är i tvivel.
- Byte av egna uppgifter i fakturan till ett verkligt företag
- Innan du gör en överföring, se till att de angivna uppgifterna är korrekta och om de avser det angivna företaget.
Säljarens kontaktuppgifter














Framaxel 1: Max. axellast: 8000 kg; Styrning
Framaxel 2: Max. axellast: 8000 kg; Styrning
Bakaxel 1: Max. axellast: 13000 kg
Bakaxel 2: Max. axellast: 13000 kg
Type: R 580 LA 8x4/4 HSA
Chassis number: YS2R8X40005465064
Year: 2017
Odometer: ca. 535.000 km
Engine: DC 16 102 / 580 HP / 427 kW/ Diesel / EURO 6
Transmission: Automatic with Scania Retarder
First axle: 8.000 kg / Parabolic suspension / 385/65 R22,5
Second axle: 8.000 kg / air suspension / 385/65 R22,5
Rear axles: 13.000 kg per axle / air suspension / 315/80 R22,5
Wheel base: 3.900 mm
GVW: 42.000 kg
GCW: 160.000 kg
Equipment
2x 500 L Diesel tanks
Adblue tank, 65 L.
24 volt / Nato
3.5' inch fifth wheel on sliding frame
Alcoa rims
Central greasing
Working lamps
Tool box
PTO with hydraulic tank
Cabin
Topline cabin
Multi functional steering wheel
Cruise control
Sun Visor
2 x Bed
Climate control
Comfortable Seats
Storage Boxes
Fridge
Radio CD Player / Bluetooth
= More information =
Bodywork: Heavy load
Front axle 1: Max. axle load: 8000 kg; Steering
Front axle 2: Max. axle load: 8000 kg; Steering
Rear axle 1: Max. axle load: 13000 kg
Rear axle 2: Max. axle load: 13000 kg
Price: On request
Type: R 580 LA 8x4/4 HSA
Chassis number: YS2R8X40005465064
Year: 2017
Odometer: ca. 535.000 km
Engine: DC 16 102 / 580 HP / 427 kW/ Diesel / EURO 6
Transmission: Automatic with Scania Retarder
First axle: 8.000 kg / Parabolic suspension / 385/65 R22,5
Second axle: 8.000 kg / air suspension / 385/65 R22,5
Rear axles: 13.000 kg per axle / air suspension / 315/80 R22,5
Wheel base: 3.900 mm
GVW: 42.000 kg
GCW: 160.000 kg
Equipment
2x 500 L Diesel tanks
Adblue tank, 65 L.
24 volt / Nato
3.5' inch fifth wheel on sliding frame
Alcoa rims
Central greasing
Working lamps
Tool box
PTO with hydraulic tank
Cabin
Topline cabin
Multi functional steering wheel
Cruise control
Sun Visor
2 x Bed
Climate control
Comfortable Seats
Storage Boxes
Fridge
Radio CD Player / Bluetooth
= Weitere Informationen =
Aufbau: Schwerlast
Vorderachse 1: Max. Achslast: 8000 kg; Gelenkt
Vorderachse 2: Max. Achslast: 8000 kg; Gelenkt
Hinterachse 1: Max. Achslast: 13000 kg
Hinterachse 2: Max. Achslast: 13000 kg
Foraksel 1: Maks. akselbelastning: 8000 kg; Styretøj
Foraksel 2: Maks. akselbelastning: 8000 kg; Styretøj
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 13000 kg
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 13000 kg
Type: R 580 LA 8x4/4 HSA
Chassis number: YS2R8X40005465064
Year: 2017
Odometer: ca. 535.000 km
Engine: DC 16 102 / 580 HP / 427 kW/ Diesel / EURO 6
Transmission: Automatic with Scania Retarder
First axle: 8.000 kg / Parabolic suspension / 385/65 R22,5
Second axle: 8.000 kg / air suspension / 385/65 R22,5
Rear axles: 13.000 kg per axle / air suspension / 315/80 R22,5
Wheel base: 3.900 mm
GVW: 42.000 kg
GCW: 160.000 kg
Equipment
2x 500 L Diesel tanks
Adblue tank, 65 L.
24 volt / Nato
3.5' inch fifth wheel on sliding frame
Alcoa rims
Central greasing
Working lamps
Tool box
PTO with hydraulic tank
Cabin
Topline cabin
Multi functional steering wheel
Cruise control
Sun Visor
2 x Bed
Climate control
Comfortable Seats
Storage Boxes
Fridge
Radio CD Player / Bluetooth
= Más información =
Carrocería: Carga pesada
Eje delantero 1: Carga máxima del eje: 8000 kg; Dirección
Eje delantero 2: Carga máxima del eje: 8000 kg; Dirección
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 13000 kg
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 13000 kg
Type: R 580 LA 8x4/4 HSA
Chassis number: YS2R8X40005465064
Year: 2017
Odometer: ca. 535.000 km
Engine: DC 16 102 / 580 HP / 427 kW/ Diesel / EURO 6
Transmission: Automatic with Scania Retarder
First axle: 8.000 kg / Parabolic suspension / 385/65 R22,5
Second axle: 8.000 kg / air suspension / 385/65 R22,5
Rear axles: 13.000 kg per axle / air suspension / 315/80 R22,5
Wheel base: 3.900 mm
GVW: 42.000 kg
GCW: 160.000 kg
Equipment
2x 500 L Diesel tanks
Adblue tank, 65 L.
24 volt / Nato
3.5' inch fifth wheel on sliding frame
Alcoa rims
Central greasing
Working lamps
Tool box
PTO with hydraulic tank
Cabin
Topline cabin
Multi functional steering wheel
Cruise control
Sun Visor
2 x Bed
Climate control
Comfortable Seats
Storage Boxes
Fridge
Radio CD Player / Bluetooth
= Plus d'informations =
Construction: Charge lourde
Essieu avant 1: Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Direction
Essieu avant 2: Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Direction
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 13000 kg
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 13000 kg
Type: R 580 LA 8x4/4 HSA
Chassis number: YS2R8X40005465064
Year: 2017
Odometer: ca. 535.000 km
Engine: DC 16 102 / 580 HP / 427 kW/ Diesel / EURO 6
Transmission: Automatic with Scania Retarder
First axle: 8.000 kg / Parabolic suspension / 385/65 R22,5
Second axle: 8.000 kg / air suspension / 385/65 R22,5
Rear axles: 13.000 kg per axle / air suspension / 315/80 R22,5
Wheel base: 3.900 mm
GVW: 42.000 kg
GCW: 160.000 kg
Equipment
2x 500 L Diesel tanks
Adblue tank, 65 L.
24 volt / Nato
3.5' inch fifth wheel on sliding frame
Alcoa rims
Central greasing
Working lamps
Tool box
PTO with hydraulic tank
Cabin
Topline cabin
Multi functional steering wheel
Cruise control
Sun Visor
2 x Bed
Climate control
Comfortable Seats
Storage Boxes
Fridge
Radio CD Player / Bluetooth
= Meer informatie =
Opbouw: Zware last
Vooras 1: Max. aslast: 8000 kg; Meesturend
Vooras 2: Max. aslast: 8000 kg; Meesturend
Achteras 1: Max. aslast: 13000 kg
Achteras 2: Max. aslast: 13000 kg
Prijs: Op aanvraag
Oś przednia 1: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Układ kierowniczy
Oś przednia 2: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Układ kierowniczy
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 13000 kg
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 13000 kg
Eixo dianteiro 1: Máx carga por eixo: 8000 kg; Direção
Eixo dianteiro 2: Máx carga por eixo: 8000 kg; Direção
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 13000 kg
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 13000 kg
Передний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Рулевое управление
Передний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Рулевое управление
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 13000 kg
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 13000 kg