Scania R143-450 V8 4x2 - Oldtimer - Retarder - PTO/Hydraulic - Clean ch dragbil

PDF
Scania R143-450 V8 4x2 - Oldtimer - Retarder - PTO/Hydraulic - Clean ch dragbil - Autoline
Scania R143-450 V8 4x2 - Oldtimer - Retarder - PTO/Hydraulic - Clean ch dragbil | Bild 1 - Autoline
Scania R143-450 V8 4x2 - Oldtimer - Retarder - PTO/Hydraulic - Clean ch dragbil | Bild 2 - Autoline
Scania R143-450 V8 4x2 - Oldtimer - Retarder - PTO/Hydraulic - Clean ch dragbil | Bild 3 - Autoline
Scania R143-450 V8 4x2 - Oldtimer - Retarder - PTO/Hydraulic - Clean ch dragbil | Bild 4 - Autoline
Scania R143-450 V8 4x2 - Oldtimer - Retarder - PTO/Hydraulic - Clean ch dragbil | Bild 5 - Autoline
Scania R143-450 V8 4x2 - Oldtimer - Retarder - PTO/Hydraulic - Clean ch dragbil | Bild 6 - Autoline
Scania R143-450 V8 4x2 - Oldtimer - Retarder - PTO/Hydraulic - Clean ch dragbil | Bild 7 - Autoline
Scania R143-450 V8 4x2 - Oldtimer - Retarder - PTO/Hydraulic - Clean ch dragbil | Bild 8 - Autoline
Scania R143-450 V8 4x2 - Oldtimer - Retarder - PTO/Hydraulic - Clean ch dragbil | Bild 9 - Autoline
Scania R143-450 V8 4x2 - Oldtimer - Retarder - PTO/Hydraulic - Clean ch dragbil | Bild 10 - Autoline
Scania R143-450 V8 4x2 - Oldtimer - Retarder - PTO/Hydraulic - Clean ch dragbil | Bild 11 - Autoline
Scania R143-450 V8 4x2 - Oldtimer - Retarder - PTO/Hydraulic - Clean ch dragbil | Bild 12 - Autoline
Scania R143-450 V8 4x2 - Oldtimer - Retarder - PTO/Hydraulic - Clean ch dragbil | Bild 13 - Autoline
Scania R143-450 V8 4x2 - Oldtimer - Retarder - PTO/Hydraulic - Clean ch dragbil | Bild 14 - Autoline
Scania R143-450 V8 4x2 - Oldtimer - Retarder - PTO/Hydraulic - Clean ch dragbil | Bild 15 - Autoline
Scania R143-450 V8 4x2 - Oldtimer - Retarder - PTO/Hydraulic - Clean ch dragbil | Bild 16 - Autoline
Scania R143-450 V8 4x2 - Oldtimer - Retarder - PTO/Hydraulic - Clean ch dragbil | Bild 17 - Autoline
Scania R143-450 V8 4x2 - Oldtimer - Retarder - PTO/Hydraulic - Clean ch dragbil | Bild 18 - Autoline
Scania R143-450 V8 4x2 - Oldtimer - Retarder - PTO/Hydraulic - Clean ch dragbil | Bild 19 - Autoline
Scania R143-450 V8 4x2 - Oldtimer - Retarder - PTO/Hydraulic - Clean ch dragbil | Bild 20 - Autoline
Scania R143-450 V8 4x2 - Oldtimer - Retarder - PTO/Hydraulic - Clean ch dragbil | Bild 21 - Autoline
Scania R143-450 V8 4x2 - Oldtimer - Retarder - PTO/Hydraulic - Clean ch dragbil | Bild 22 - Autoline
Scania R143-450 V8 4x2 - Oldtimer - Retarder - PTO/Hydraulic - Clean ch dragbil | Bild 23 - Autoline
Scania R143-450 V8 4x2 - Oldtimer - Retarder - PTO/Hydraulic - Clean ch dragbil | Bild 24 - Autoline
Scania R143-450 V8 4x2 - Oldtimer - Retarder - PTO/Hydraulic - Clean ch dragbil | Bild 25 - Autoline
Scania R143-450 V8 4x2 - Oldtimer - Retarder - PTO/Hydraulic - Clean ch dragbil | Bild 26 - Autoline
Scania R143-450 V8 4x2 - Oldtimer - Retarder - PTO/Hydraulic - Clean ch dragbil | Bild 27 - Autoline
Scania R143-450 V8 4x2 - Oldtimer - Retarder - PTO/Hydraulic - Clean ch dragbil | Bild 28 - Autoline
Scania R143-450 V8 4x2 - Oldtimer - Retarder - PTO/Hydraulic - Clean ch dragbil | Bild 29 - Autoline
Scania R143-450 V8 4x2 - Oldtimer - Retarder - PTO/Hydraulic - Clean ch dragbil | Bild 30 - Autoline
Scania R143-450 V8 4x2 - Oldtimer - Retarder - PTO/Hydraulic - Clean ch dragbil | Bild 31 - Autoline
Scania R143-450 V8 4x2 - Oldtimer - Retarder - PTO/Hydraulic - Clean ch dragbil | Bild 32 - Autoline
Scania R143-450 V8 4x2 - Oldtimer - Retarder - PTO/Hydraulic - Clean ch dragbil | Bild 33 - Autoline
Scania R143-450 V8 4x2 - Oldtimer - Retarder - PTO/Hydraulic - Clean ch dragbil | Bild 34 - Autoline
Scania R143-450 V8 4x2 - Oldtimer - Retarder - PTO/Hydraulic - Clean ch dragbil | Bild 35 - Autoline
Scania R143-450 V8 4x2 - Oldtimer - Retarder - PTO/Hydraulic - Clean ch dragbil | Bild 36 - Autoline
Scania R143-450 V8 4x2 - Oldtimer - Retarder - PTO/Hydraulic - Clean ch dragbil | Bild 37 - Autoline
Scania R143-450 V8 4x2 - Oldtimer - Retarder - PTO/Hydraulic - Clean ch dragbil | Bild 38 - Autoline
Scania R143-450 V8 4x2 - Oldtimer - Retarder - PTO/Hydraulic - Clean ch dragbil | Bild 39 - Autoline
Scania R143-450 V8 4x2 - Oldtimer - Retarder - PTO/Hydraulic - Clean ch dragbil | Bild 40 - Autoline
Scania R143-450 V8 4x2 - Oldtimer - Retarder - PTO/Hydraulic - Clean ch dragbil | Bild 41 - Autoline
Scania R143-450 V8 4x2 - Oldtimer - Retarder - PTO/Hydraulic - Clean ch dragbil | Bild 42 - Autoline
Scania R143-450 V8 4x2 - Oldtimer - Retarder - PTO/Hydraulic - Clean ch dragbil | Bild 43 - Autoline
Intresserad av annonsen?
1/43
PDF
24 900 €
Nettopris
≈ 271 800 kr
Kontakta säljaren
Tillverkare: Scania
Typ: dragbil
Tillverkningsår: 1995-09
Första registrering: 1995-09-04
Miltal: 315 550 km
Bruttovikt: 20 500 kg
Plats: Nederländerna Ravenstein6554 km to "United States/Columbus"
Återförsäljares lager-ID: G270011
Publiceringsdatum: mer än 1 månad
Motor
Kraft: 450 hk (331 kW)
Bränsle: diesel
Euro: Euro 1
Växellåda
Typ: manuell
Axlar
Axlar: 2
Axelkonfiguration: 4x2
Fjädring: fjäder/luft
Dubbla hjul
Första axel: 315/80R22.5
Andra axel: 315/80R22.5
Bromsar
Retarder
Hytt och komfort
Spoilers
Hytt
Sovplats
Ytterligare alternativ
Eldrivna fönster
Skick
Skick: begagnade
Mer information
Färg: metallic

Mer information — Scania R143-450 V8 4x2 - Oldtimer - Retarder - PTO/Hydraulic - Clean ch dragbil

Svenska
= Additional options and accessories =

- Air suspension
- Leaf spring suspension
- Roof spoiler
- Sleeper cab
- Spotlights
- Tipper hydraulics

= Remarks =

Scania R143.450 V8 4x2 - Oldtimer - Retarder - PTO/Hydraulic - Clean chassis -
MY: 04-09-1995
KM: 315.550 - display
XLERA4X2A04350515
Oldtimer
V8 with manual gearbox 12 gear
Clean chassis
Retarder
PTO and hydraulics

= More information =

Bodywork: Standard tractor
Tyre size: 315/80R22.5
Front axle: Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 70%; Tyre profile right: 70%
Rear axle: Max. axle load: 13000 kg; Tyre profile left inner: 70%; Tyre profile left outer: 70%; Tyre profile right outer: 70%; Tyre profile right outer: 70%
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Please contact VAEX The Truck Traders or Goverstone for more information
- Въздушно окачване
- Прожектори
- Ресорно пружинно окачване
- Спална кабина
- Спойлер на покрива
- Хидравлика на самосвала
- Bodové reflektory
- Odpružení listovými pružinami
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Střešní spoiler
- Vyklápěcí hydraulika
- Vzduchové odpružení
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Blattfederung
- Dachspoiler
- Fernlicht
- Kipphydraulik
- Luftfederung
- Schlafkabine

= Anmerkungen =

Scania R143.450 V8 4x2 - Oldtimer - Retarder - PTO/Hydraulic - Clean chassis -
MY: 04-09-1995
KM: 315.550 - display
XLERA4X2A04350515
Oldtimer
V8 with manual gearbox 12 gear
Clean chassis
Retarder
PTO and hydraulics

= Weitere Informationen =

Aufbau: Standard-SZM
Refenmaß: 315/80R22.5
Vorderachse: Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 70%; Reifen Profil rechts: 70%
Hinterachse: Max. Achslast: 13000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 70%; Reifen Profil links außen: 70%; Reifen Profil rechts innerhalb: 70%; Reifen Profil rechts außen: 70%
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Wenden Sie sich an VAEX The Truck Traders oder Goverstone, um weitere Informationen zu erhalten.
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Bladaffjedring
- Luftaffjedring
- Projektører
- Sleeper Cab
- Tagspoiler
- Tipladshydraulik

= Yderligere oplysninger =

Karosseri: Standardtrækker
Dækstørrelse: 315/80R22.5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 70%; Dækprofil højre: 70%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 13000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 70%; Dækprofil venstre udvendige: 70%; Dækprofil højre udvendige: 70%; Dækprofil højre udvendige: 70%
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
- Αερανάρτηση
- Αεροτομή οροφής
- Ανάρτηση φυλλοειδούς ελατηρίου
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Προβολείς
- Υδραυλικό σύστημα ανατρεπόμενου οχήματος
= Más opciones y accesorios =

- Cabina de dormir
- Hidráulica de volquete
- Luces brillantes
- Spoiler para el techo
- Suspensión
- Suspensión neumática

= Comentarios =

Scania R143.450 V8 4x2 - Oldtimer - Retarder - PTO/Hydraulic - Clean chassis -
MY: 04-09-1995
KM: 315.550 - display
XLERA4X2A04350515
Oldtimer
V8 with manual gearbox 12 gear
Clean chassis
Retarder
PTO and hydraulics

= Más información =

Carrocería: Tractor estándar
Tamaño del neumático: 315/80R22.5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 70%; Dibujo del neumático derecha: 70%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 13000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 70%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 70%; Dibujo del neumático derecha exterior: 70%; Dibujo del neumático derecha exterior: 70%
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Póngase en contacto con VAEX The Truck Traders o Goverstone para obtener más información.
- Ilmajousitus
- Kattospoileri
- Kipin hydrauliikka
- Kohdevalot
- Lehtijousitus
- Makuutilallinen ohjaamo
= Plus d'options et d'accessoires =

- Cabine de couchage
- Hydraulique
- Lumières vives
- Spoiler de toit
- Suspension de feuille
- Suspension pneumatique

= Remarques =

Scania R143.450 V8 4x2 - Oldtimer - Retarder - PTO/Hydraulic - Clean chassis -
MY: 04-09-1995
KM: 315.550 - display
XLERA4X2A04350515
Oldtimer
V8 with manual gearbox 12 gear
Clean chassis
Retarder
PTO and hydraulics

= Plus d'informations =

Construction: Tracteur standard
Dimension des pneus: 315/80R22.5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 70%; Sculptures des pneus droite: 70%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 13000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 70%; Sculptures des pneus gauche externe: 70%; Sculptures des pneus droit externe: 70%; Sculptures des pneus droit externe: 70%
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Veuillez contacter Goverstone pour plus d'informations
- Hidraulika kipera
- Krovni spojler
- Lisnata opruga
- Reflektori
- Spavaća kabina
- Zračni ovjes
- Billenőplató-hidraulika
- Légrugós felfüggesztés
- Rugós felfüggesztés
- Sleeper Cab
- Spotlámpák
- Tetőlégterelő
- Fari di profondità
- Idraulica cassone ribaltabile
- Sleeper Cab
- Sospensione balestra
- Sospensioni pneumatiche
- Spoiler per il tetto
= Extra tillval och tillbehör =

- Bladfjäder
- Luftfjädring
- Sovhytt
- Spotlights
- Takspoiler
- Tippvagnshydraulik

= Ytterligare information =

Överbyggnad: Standardtraktor
Däckets storlek: 315/80R22.5
Framaxel: Max. axellast: 7500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 70%; Däckprofil rätt: 70%
Bakaxel: Max. axellast: 13000 kg; Däckprofil inuti vänster: 70%; Däckprofil lämnades utanför: 70%; Däckprofil innanför höger: 70%; Däckprofil utanför höger: 70%
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
= Aanvullende opties en accessoires =

- Bladvering
- Dakspoiler
- Kiphydrauliek
- Luchtvering
- Slaapcabine
- Verstralers

= Bijzonderheden =

Scania R143.450 V8 4x2 - Oldtimer - Retarder - PTO/Hydraulic - Clean chassis -
MY: 04-09-1995
KM: 315.550 - display
XLERA4X2A04350515
Oldtimer
V8 with manual gearbox 12 gear
Clean chassis
Retarder
PTO and hydraulics

= Meer informatie =

Opbouw: Standaard trekker
Bandenmaat: 315/80R22.5
Vooras: Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 70%; Bandenprofiel rechts: 70%
Achteras: Max. aslast: 13000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 70%; Bandenprofiel linksbuiten: 70%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 70%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 70%
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Neem voor meer informatie contact op met VAEX The Truck Traders of Goverstone
- Bladfjæring
- Førerhus med soveplass
- Hydraulikk for tippvogn
- Luftfjæring
- Spotlights
- Takspoiler
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Hydraulika
- Kabina sypialna
- Reflektory
- Resory
- Spoiler dachowy
- Zawieszenie pneumatyczne

= Więcej informacji =

Budowa: Standardowy ciągnik
Rozmiar opon: 315/80R22.5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 70%; Profil opon prawa: 70%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 13000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 70%; Profil opon lewa zewnętrzna: 70%; Profil opon prawa zewnętrzna: 70%; Profil opon prawa zewnętrzna: 70%
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Goverstone
= Opções e acessórios adicionais =

- Cabina c/cama
- Holofotes
- Sistema hidráulico de camião basculante
- Spoiler de tejadilho
- Suspensão de molas
- Suspensão pneumática

= Mais informações =

Carroçaria: Unidade de tração standard
Tamanho dos pneus: 315/80R22.5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 70%; Perfil do pneu direita: 70%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 13000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 70%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 70%; Perfil do pneu exterior direito: 70%; Perfil do pneu exterior direito: 70%
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
- Cabină de dormit
- Proiectoare
- Sistem hidraulic pentru basculantă
- Spoiler pavilion
- Suspensie pe arcuri
- Suspensie pneumatică
= Дополнительные опции и оборудование =

- Гидравлическая система самосвала
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Пневматическая подвеска
- Рессорная подвеска
- Спойлер на крыше
- Точечные лампы

= Дополнительная информация =

Кузов: Стандартный седельный тягач
Размер шин: 315/80R22.5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 70%; Профиль шин справа: 70%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 13000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 70%; Профиль шин левое внешнее: 70%; Профиль шин правое внешнее: 70%; Профиль шин правое внешнее: 70%
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
- Hydraulika vyklápača
- Kabína na spanie
- Odpruženie listovými pružinami
- Reflektory
- Strešný spojler
- Vzduchové odpruženie
- Damper hidroliği
- Havalı süspansiyon
- Sleeper cab
- Spot lambaları
- Tavan spoyleri
- Yaprak yaylı süspansiyon
Viktigt
Detta erbjudande är endast för vägledning. Begär mer exakt information från säljaren.
Köptips
Säkerhetstips
Säljarverifiering

Om du väljer att köpa utrustning till ett lågt pris, se till att du kommunicerar med den riktiga säljaren. Ta reda på så mycket information om ägaren av utrustningen som möjligt. Ett sätt att fuska är att representera dig själv som ett riktigt företag. Vid misstanke, informera oss om detta för ytterligare kontroll, via feedbackformuläret.

Priskoll

Innan du bestämmer dig för att göra ett köp, granska noga flera försäljningserbjudanden för att förstå den genomsnittliga kostnaden för din utvalda utrustning. Om priset på erbjudandet du tycker är mycket lägre än liknande erbjudanden, tänk på det. En betydande prisskillnad kan indikera dolda fel eller försök från säljaren att begå bedrägliga handlingar.

Köp inte produkter där priset är för annorlunda än genomsnittspriset för liknande utrustning.

Ge inte samtycke till tvivelaktiga löften och förbetalda varor. Om du är osäker, var inte rädd för att klargöra detaljer, be om ytterligare fotografier och dokument för utrustning, kontrollera dokumentens äkthet, ställ frågor.

Tvivelaktig förskottsbetalning

Den vanligaste typen av bedrägeri. Oärliga säljare kan begära en viss förskottsbetalning för att "boka" din rätt att köpa utrustning. Således kan bedragare erhålla ett stort belopp och försvinna, utan att ni kan få kontakt längre.

Varianter av detta bedrägeri kan innefatta:
  • Överföring av förskottsbetalning till kortet
  • Gör ingen förskottsbetalning utan pappersarbete som bekräftar processen att överföra pengar, om säljaren är osäker i meddelandet.
  • Överföring till "Trustee"-kontot
  • En sådan förfrågan borde vara alarmerande, du kommer sannolikt att kommunicera med en bedragare.
  • Överföring till ett företagskonto med ett liknande namn
  • Var försiktig, bedragare kan dölja sig som kända företag, och gör små ändringar av namnet. Överför inte pengar om företagets namn är i tvivel.
  • Byte av egna uppgifter i fakturan till ett verkligt företag
  • Innan du gör en överföring, se till att de angivna uppgifterna är korrekta och om de avser det angivna företaget.
Har du upptäckt ett bedrägeri?
Låt oss veta
Säkerhetstips
PDF
Säljer du maskiner eller fordon?
Du kan göra det med oss!
Liknande annonser
37 900 € ≈ 413 700 kr
1997
460 341 km
Euro Euro 2 Bränsle diesel Axelkonfiguration 4x2 Fjädring fjäder/luft
Nederländerna, Ravenstein
Kontakta säljaren
21 500 € ≈ 234 700 kr
1994
Kraft 450 hk (331 kW) Bränsle diesel Axelkonfiguration 4x2 Fjädring fjäder/luft
Nederländerna, Saasveld
Kontakta säljaren
62 500 € ≈ 682 200 kr
1994
311 037 km
Kraft 500 hk (368 kW)
Nederländerna, Renswoude
Kontakta säljaren
Scania 113 HELE DIKKE VETTE TREKKERTREK VRACHTWAGEN Truckpulling dragbil
1
VIDEO
29 500 € ≈ 322 000 kr
1996
Euro Euro 1 Bränsle diesel Last.kap. 12 660 kg
Nederländerna, Maarssen
Kontakta säljaren
Pris på begäran
1995
Kraft 571 hk (420 kW) Euro Euro 1 Bränsle diesel Last.kap. 17 660 kg Axelkonfiguration 6x2
Nederländerna, Boxtel
Kontakta säljaren
23 400 € ≈ 255 400 kr
2018
578 145 km
Kraft 411 hk (302 kW) Euro Euro 6 Bränsle diesel Axelkonfiguration 4x2 Fjädring fjäder/luft
Nederländerna, Rijnsburg
Kontakta säljaren
Pris på begäran
1996
1 100 000 km
Kraft 612 hk (450 kW) Euro Euro 2 Bränsle diesel Last.kap. 12 300 kg Axelkonfiguration 4x2
Nederländerna, Renswoude
Kontakta säljaren
27 500 € ≈ 300 200 kr
2014
746 846 km
Kraft 520 hk (382 kW) Euro Euro 6 Bränsle diesel Last.kap. 15 850 kg Axelkonfiguration 6x2 Fjädring luft/luft
Nederländerna, Geleen
Kontakta säljaren
23 500 € ≈ 256 500 kr
2015
711 200 km
Euro Euro 6 Bränsle diesel Last.kap. 18 040 kg Axelkonfiguration 6x2 Fjädring luft/luft
Nederländerna, Saasveld
Kontakta säljaren
21 900 € ≈ 239 000 kr
1995
443 000 km
Kraft 310 hk (228 kW) Bränsle diesel Axelkonfiguration 4x2 Fjädring fjäder/fjäder
Nederländerna, Ede
Kontakta säljaren
27 500 € ≈ 300 200 kr
1996
513 866 km
Kraft 551 hk (405 kW) Euro Euro 2 Bränsle diesel Last.kap. 12 380 kg Axelkonfiguration 4x2 Fjädring luft/luft
Nederländerna, Vriezenveen
Kontakta säljaren
47 900 € ≈ 522 800 kr
2001
447 506 km
Kraft 580 hk (426 kW) Euro Euro 3 Bränsle diesel Axelkonfiguration 4x2 Fjädring fjäder/luft
Nederländerna, Ravenstein
Kontakta säljaren
8 950 € ≈ 97 690 kr
1998
511 789 km
Bränsle diesel Axelkonfiguration 4x2
Nederländerna, Maarssen
Kontakta säljaren
8 500 € ≈ 92 780 kr
1998
515 971 km
Kraft 360 hk (265 kW) Euro Euro 2 Bränsle diesel Last.kap. 12 000 kg Axelkonfiguration 4x2
Nederländerna, Maarssen
Kontakta säljaren
21 800 € ≈ 238 000 kr
2018
629 500 km
Kraft 411 hk (302 kW) Euro Euro 6 Bränsle gas Axelkonfiguration 4x2 Fjädring fjäder/luft
Nederländerna, Rijnsburg
Kontakta säljaren
16 000 € ≈ 174 600 kr
1998
207 529 km
Kraft 340 hk (250 kW) Euro Euro 2 Bränsle diesel Axelkonfiguration 4x2 Fjädring fjäder/luft
Nederländerna, Velddriel
Kontakta säljaren
Scania R124.360 dragbil Scania R124.360 dragbil Scania R124.360 dragbil
3
Pris på begäran
1996
821 109 km
Axelkonfiguration 4x2
Nederländerna, Lemelerveld
Kontakta säljaren
20 950 € ≈ 228 700 kr
2020
739 669 km
Kraft 450 hk (331 kW) Euro Euro 6 Bränsle diesel Axelkonfiguration 4x2 Fjädring luft/luft
Nederländerna, Drachten
Kontakta säljaren