Scania P420 10X4 MANUEL GHEARBOX, 150 TON, HUB REDUCTION, INTARDER dragbil

PDF
Scania P420 10X4 MANUEL GHEARBOX, 150 TON, HUB REDUCTION, INTARDER dragbil - Autoline
Scania P420 10X4 MANUEL GHEARBOX, 150 TON, HUB REDUCTION, INTARDER dragbil | Bild 1 - Autoline
Scania P420 10X4 MANUEL GHEARBOX, 150 TON, HUB REDUCTION, INTARDER dragbil | Bild 2 - Autoline
Scania P420 10X4 MANUEL GHEARBOX, 150 TON, HUB REDUCTION, INTARDER dragbil | Bild 3 - Autoline
Scania P420 10X4 MANUEL GHEARBOX, 150 TON, HUB REDUCTION, INTARDER dragbil | Bild 4 - Autoline
Scania P420 10X4 MANUEL GHEARBOX, 150 TON, HUB REDUCTION, INTARDER dragbil | Bild 5 - Autoline
Scania P420 10X4 MANUEL GHEARBOX, 150 TON, HUB REDUCTION, INTARDER dragbil | Bild 6 - Autoline
Scania P420 10X4 MANUEL GHEARBOX, 150 TON, HUB REDUCTION, INTARDER dragbil | Bild 7 - Autoline
Scania P420 10X4 MANUEL GHEARBOX, 150 TON, HUB REDUCTION, INTARDER dragbil | Bild 8 - Autoline
Scania P420 10X4 MANUEL GHEARBOX, 150 TON, HUB REDUCTION, INTARDER dragbil | Bild 9 - Autoline
Scania P420 10X4 MANUEL GHEARBOX, 150 TON, HUB REDUCTION, INTARDER dragbil | Bild 10 - Autoline
Scania P420 10X4 MANUEL GHEARBOX, 150 TON, HUB REDUCTION, INTARDER dragbil | Bild 11 - Autoline
Scania P420 10X4 MANUEL GHEARBOX, 150 TON, HUB REDUCTION, INTARDER dragbil | Bild 12 - Autoline
Scania P420 10X4 MANUEL GHEARBOX, 150 TON, HUB REDUCTION, INTARDER dragbil | Bild 13 - Autoline
Scania P420 10X4 MANUEL GHEARBOX, 150 TON, HUB REDUCTION, INTARDER dragbil | Bild 14 - Autoline
Scania P420 10X4 MANUEL GHEARBOX, 150 TON, HUB REDUCTION, INTARDER dragbil | Bild 15 - Autoline
Scania P420 10X4 MANUEL GHEARBOX, 150 TON, HUB REDUCTION, INTARDER dragbil | Bild 16 - Autoline
Scania P420 10X4 MANUEL GHEARBOX, 150 TON, HUB REDUCTION, INTARDER dragbil | Bild 17 - Autoline
Scania P420 10X4 MANUEL GHEARBOX, 150 TON, HUB REDUCTION, INTARDER dragbil | Bild 18 - Autoline
Scania P420 10X4 MANUEL GHEARBOX, 150 TON, HUB REDUCTION, INTARDER dragbil | Bild 19 - Autoline
Scania P420 10X4 MANUEL GHEARBOX, 150 TON, HUB REDUCTION, INTARDER dragbil | Bild 20 - Autoline
Intresserad av annonsen?
1/20
PDF
19 950 €
Nettopris
≈ 224 400 kr
Kontakta säljaren
Tillverkare: Scania
Typ: dragbil
Tillverkningsår: 2007-11
Första registrering: 2007-11-09
Miltal: 1 154 231 km
Lastkapacitet: 36 465 kg
Nettovikt: 14 535 kg
Bruttovikt: 51 000 kg
Plats: Nederländerna Groot-Ammers6498 km to "United States/Columbus"
Återförsäljares lager-ID: SC178518
Publiceringsdatum: igår
Beskrivning
Totalmått: längd - 8,39 m, bredd - 2,52 m
Motor
Kraft: 420 hk (309 kW)
Bränsle: diesel
Volym: 11 705 cm³
Cyl num: 6
Euro: Euro 5
Växellåda
Typ: manuell
Växlar: 12
Axlar
Axlar: 5
Axelkonfiguration: 10x4
Hjulbas: 6 100 mm
Dubbla hjul
Första axel: 385x65x22.5
Andra axel: 385x65x22.5
Trejde axel: 435x50x22.5
Fjärde axeln: 315x80x22.5
Femte axeln: 315x80x22.5
Bromsar
ABS
Intarder
Hytt och komfort
Farthållare (tempomat)
Kylskåp
Solskydd
Hytt
Sovplats
Ytterligare alternativ
Luftkonditionering
Värmare
Eldrivna fönster
Multimedia
Bilradio: CD
Säkerhetsfunktioner
Centrallås
Hastighetsbegränsare
Parkeringshjälpsystem
Back kamera
Optik
Dimljus
Skick
Skick: begagnade

Mer information — Scania P420 10X4 MANUEL GHEARBOX, 150 TON, HUB REDUCTION, INTARDER dragbil

Svenska
= Additional options and accessories =

- Aluminium fuel tank
- Climate control
- Heater
- Passenger seat
- Power steering
- Sleeper cab

= Dealer information =

we'll do our best to get the right in information on the website but their can be no rights
derived from the information on the website.

= More information =

Bodywork: Heavy load
Front axle 1: Tyre size: 385x65x22.5; Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Front axle 2: Tyre size: 385x65x22.5; Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Front axle 3: Tyre size: 435x50x22.5; Max. axle load: 8000 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Rear axle 1: Tyre size: 315x80x22.5; Max. axle load: 9500 kg; Tyre profile left inner: 30%; Tyre profile left outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Reduction: hub reduction
Rear axle 2: Tyre size: 315x80x22.5; Max. axle load: 9500 kg; Tyre profile left inner: 30%; Tyre profile left outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Reduction: hub reduction
Registration number: BT-LH-97
- Алуминиев горивен резервоар
- Нагревател
- Отопление
- Регулиране на температурата
- Спална кабина
- Усилвател на волана
- Hliníková palivová nádrž
- Ovládání klimatizace
- Posilovač řízení
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Topení
- Topení
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Aluminium-Kraftstofftank
- Klimaanlage
- Lenkhilfe
- Schlafkabine
- Verwärmungsautomatik

= Weitere Informationen =

Aufbau: Schwerlast
Vorderachse 1: Refenmaß: 385x65x22.5; Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Vorderachse 2: Refenmaß: 385x65x22.5; Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Vorderachse 3: Refenmaß: 435x50x22.5; Max. Achslast: 8000 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse 1: Refenmaß: 315x80x22.5; Max. Achslast: 9500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 30%; Reifen Profil links außen: 30%; Reifen Profil rechts innerhalb: 30%; Reifen Profil rechts außen: 30%; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Hinterachse 2: Refenmaß: 315x80x22.5; Max. Achslast: 9500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 30%; Reifen Profil links außen: 30%; Reifen Profil rechts innerhalb: 30%; Reifen Profil rechts außen: 30%; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Kennzeichen: BT-LH-97
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Aluminiumsbrændstoftank
- Klimaanlæg
- Servostyring
- Sleeper Cab
- Varme
- Varmer

= Yderligere oplysninger =

Karosseri: Tungt læs
Foraksel 1: Dækstørrelse: 385x65x22.5; Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Foraksel 2: Dækstørrelse: 385x65x22.5; Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Foraksel 3: Dækstørrelse: 435x50x22.5; Maks. akselbelastning: 8000 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 315x80x22.5; Maks. akselbelastning: 9500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 30%; Dækprofil venstre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Reduktion: navreduktion
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 315x80x22.5; Maks. akselbelastning: 9500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 30%; Dækprofil venstre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Reduktion: navreduktion
Registreringsnummer: BT-LH-97
- Θέρμανση
- Καλοριφέρ
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Σύστημα ελέγχου κλιματισμού
- υδραυλικό τιμόνι
= Más opciones y accesorios =

- Cabina de dormir
- Calefacción
- Climatizador
- Dirección asistida
- Estufa
- Tanque de combustible de aluminio

= Más información =

Carrocería: Carga pesada
Eje delantero 1: Tamaño del neumático: 385x65x22.5; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje delantero 2: Tamaño del neumático: 385x65x22.5; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje delantero 3: Tamaño del neumático: 435x50x22.5; Carga máxima del eje: 8000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 315x80x22.5; Carga máxima del eje: 9500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 30%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Reducción: reducción de cubo
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 315x80x22.5; Carga máxima del eje: 9500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 30%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Reducción: reducción de cubo
Matrícula: BT-LH-97
- Alumiininen polttoainesäiliö
- Ilmastointi
- Lämmitin
- Lämmitys
- Makuutilallinen ohjaamo
- Ohjaustehostin
= Plus d'options et d'accessoires =

- Cabine de couchage
- Chauffage
- Climate control
- Direction assistée
- Réservoir de carburant en aluminium

= Plus d'informations =

Construction: Charge lourde
Essieu avant 1: Dimension des pneus: 385x65x22.5; Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu avant 2: Dimension des pneus: 385x65x22.5; Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu avant 3: Dimension des pneus: 435x50x22.5; Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 315x80x22.5; Charge maximale sur essieu: 9500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 30%; Sculptures des pneus gauche externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Réduction: moyeux réducteurs
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 315x80x22.5; Charge maximale sur essieu: 9500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 30%; Sculptures des pneus gauche externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Réduction: moyeux réducteurs
Numéro d'immatriculation: BT-LH-97
- Aluminijski spremnik goriva
- Grijanje
- Grijač
- Servo-upravljač
- Spavaća kabina
- Upravljanje klimatizacijom
- Alumínium üzemanyagtartály
- Fűtés
- Fűtőberendezés
- Klímavezérlés
- Sleeper Cab
- Szervokormány
- Quadro di comando climatizzatore
- Riscaldamento
- Riscaldamento
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Servosterzo
- Sleeper Cab
= Extra tillval och tillbehör =

- Bränsletank av aluminium
- Klimatanläggning
- Servostyrning
- Sovhytt
- Uppvärmning
- Värmare

= Ytterligare information =

Överbyggnad: Tung last
Framaxel 1: Däckets storlek: 385x65x22.5; Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Framaxel 2: Däckets storlek: 385x65x22.5; Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Framaxel 3: Däckets storlek: 435x50x22.5; Max. axellast: 8000 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel 1: Däckets storlek: 315x80x22.5; Max. axellast: 9500 kg; Däckprofil inuti vänster: 30%; Däckprofil lämnades utanför: 30%; Däckprofil innanför höger: 30%; Däckprofil utanför höger: 30%; Minskning: minskning av nav
Bakaxel 2: Däckets storlek: 315x80x22.5; Max. axellast: 9500 kg; Däckprofil inuti vänster: 30%; Däckprofil lämnades utanför: 30%; Däckprofil innanför höger: 30%; Däckprofil utanför höger: 30%; Minskning: minskning av nav
Registreringsnummer: BT-LH-97
= Aanvullende opties en accessoires =

- Aluminium brandstoftank
- Climate control
- Passagiersstoel
- Slaapcabine
- Stuurbekrachtiging
- Verwarming

= Bedrijfsinformatie =

Wij doen ons best om de gegevens zo accuraat mogelijk weer te geven toch kunnen er geen rechten ontleent worden aan deze gegevens
Ook kunnen wij voor u de financiering regelen binnen Nederland.

= Meer informatie =

Opbouw: Zware last
Vooras 1: Bandenmaat: 385x65x22.5; Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Vooras 2: Bandenmaat: 385x65x22.5; Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Vooras 3: Bandenmaat: 435x50x22.5; Max. aslast: 8000 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras 1: Bandenmaat: 315x80x22.5; Max. aslast: 9500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 30%; Bandenprofiel linksbuiten: 30%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 30%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 30%; Reductie: naafreductie
Achteras 2: Bandenmaat: 315x80x22.5; Max. aslast: 9500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 30%; Bandenprofiel linksbuiten: 30%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 30%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 30%; Reductie: naafreductie
Kenteken: BT-LH-97
- Drivstofftank i aluminium
- Førerhus med soveplass
- Klimaanlegg
- Oppvarming
- Servostyring
- Varmeapparat
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- HVAC
- Kabina sypialna
- Ogrzewanie
- Piec
- Wspomaganie kierownicy

= Więcej informacji =

Budowa: Duże obciążenia
Oś przednia 1: Rozmiar opon: 385x65x22.5; Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś przednia 2: Rozmiar opon: 385x65x22.5; Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś przednia 3: Rozmiar opon: 435x50x22.5; Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 315x80x22.5; Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 30%; Profil opon lewa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Redukcja: redukcja piasty
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 315x80x22.5; Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 30%; Profil opon lewa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Redukcja: redukcja piasty
Numer rejestracyjny: BT-LH-97
= Opções e acessórios adicionais =

- Aquecedor
- Aquecimento
- Cabina c/cama
- Controlo da climatização
- Depósito de combustível em alumínio
- Direcção assistida

= Mais informações =

Carroçaria: Carga pesada
Eixo dianteiro 1: Tamanho dos pneus: 385x65x22.5; Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo dianteiro 2: Tamanho dos pneus: 385x65x22.5; Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo dianteiro 3: Tamanho dos pneus: 435x50x22.5; Máx carga por eixo: 8000 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 315x80x22.5; Máx carga por eixo: 9500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Redução: redução do cubo
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 315x80x22.5; Máx carga por eixo: 9500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Redução: redução do cubo
Número de registo: BT-LH-97
- Aerotermă
- Cabină de dormit
- Climatizare
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Servodirecţie
- Încălzire
= Дополнительные опции и оборудование =

- Алюминиевый топливный бак
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Климат-контроль
- Обогрев
- Обогреватель
- Усилитель рулевого управления

= Дополнительная информация =

Кузов: Тяжелый груз
Передний мост 1: Размер шин: 385x65x22.5; Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Передний мост 2: Размер шин: 385x65x22.5; Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Передний мост 3: Размер шин: 435x50x22.5; Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост 1: Размер шин: 315x80x22.5; Макс. нагрузка на ось: 9500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 30%; Профиль шин левое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Редуктор: редуктор ступицы
Задний мост 2: Размер шин: 315x80x22.5; Макс. нагрузка на ось: 9500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 30%; Профиль шин левое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Редуктор: редуктор ступицы
Регистрационный номер: BT-LH-97
- Hliníková palivová nádrž
- Kabína na spanie
- Kúrenie
- Ovládanie klimatizácie
- Posilňovač riadenia
- Vykurovanie
- Alüminyum yakıt deposu
- Hidrolik direksiyon
- Isıtma
- Isıtıcı
- Klima kontrolü
- Sleeper cab
Viktigt
Detta erbjudande är endast för vägledning. Begär mer exakt information från säljaren.
Köptips
Säkerhetstips
Säljarverifiering

Om du väljer att köpa utrustning till ett lågt pris, se till att du kommunicerar med den riktiga säljaren. Ta reda på så mycket information om ägaren av utrustningen som möjligt. Ett sätt att fuska är att representera dig själv som ett riktigt företag. Vid misstanke, informera oss om detta för ytterligare kontroll, via feedbackformuläret.

Priskoll

Innan du bestämmer dig för att göra ett köp, granska noga flera försäljningserbjudanden för att förstå den genomsnittliga kostnaden för din utvalda utrustning. Om priset på erbjudandet du tycker är mycket lägre än liknande erbjudanden, tänk på det. En betydande prisskillnad kan indikera dolda fel eller försök från säljaren att begå bedrägliga handlingar.

Köp inte produkter där priset är för annorlunda än genomsnittspriset för liknande utrustning.

Ge inte samtycke till tvivelaktiga löften och förbetalda varor. Om du är osäker, var inte rädd för att klargöra detaljer, be om ytterligare fotografier och dokument för utrustning, kontrollera dokumentens äkthet, ställ frågor.

Tvivelaktig förskottsbetalning

Den vanligaste typen av bedrägeri. Oärliga säljare kan begära en viss förskottsbetalning för att "boka" din rätt att köpa utrustning. Således kan bedragare erhålla ett stort belopp och försvinna, utan att ni kan få kontakt längre.

Varianter av detta bedrägeri kan innefatta:
  • Överföring av förskottsbetalning till kortet
  • Gör ingen förskottsbetalning utan pappersarbete som bekräftar processen att överföra pengar, om säljaren är osäker i meddelandet.
  • Överföring till "Trustee"-kontot
  • En sådan förfrågan borde vara alarmerande, du kommer sannolikt att kommunicera med en bedragare.
  • Överföring till ett företagskonto med ett liknande namn
  • Var försiktig, bedragare kan dölja sig som kända företag, och gör små ändringar av namnet. Överför inte pengar om företagets namn är i tvivel.
  • Byte av egna uppgifter i fakturan till ett verkligt företag
  • Innan du gör en överföring, se till att de angivna uppgifterna är korrekta och om de avser det angivna företaget.
Har du upptäckt ett bedrägeri?
Låt oss veta
Säkerhetstips
PDF
Säljer du maskiner eller fordon?
Du kan göra det med oss!
Liknande annonser
19 950 € ≈ 224 400 kr
2007
1 074 805 km
Kraft 420 hk (309 kW) Euro Euro 5 Bränsle diesel Last.kap. 38 900 kg Axelkonfiguration 10x4
Nederländerna, Groot-Ammers
RH Trucks BV
10 år på Autoline
Kontakta säljaren
19 800 € ≈ 222 800 kr
2008
1 619 000 km
Kraft 500 hk (368 kW) Euro Euro 4 Bränsle diesel Last.kap. 11 160 kg Axelkonfiguration 4x2 Fjädring luft/luft
Nederländerna, Groot-Ammers
TEKA TRADING B.V.
6 år på Autoline
Kontakta säljaren
33 950 € ≈ 382 000 kr
2007
963 975 km
Kraft 380 hk (279 kW) Euro Euro 4 Bränsle diesel Last.kap. 14 090 kg Axelkonfiguration 6x2 Fjädring fjäder/luft
Nederländerna, Groot-Ammers
RH Trucks BV
10 år på Autoline
Kontakta säljaren
16 500 € ≈ 185 600 kr
2007
1 100 000 km
Kraft 500 hk (368 kW) Euro Euro 4 Bränsle diesel Axelkonfiguration 6x2
Nederländerna, Apeldoorn
Truckcenter-Apeldoorn B.V.
16 år på Autoline
Kontakta säljaren
22 500 € ≈ 253 100 kr
2007
1 520 380 km
Kraft 500 hk (368 kW) Euro Euro 5 Bränsle diesel Axelkonfiguration 6x2 Fjädring fjäder/luft
Nederländerna, Est
TN Trading BV
2 år på Autoline
Kontakta säljaren
17 450 € ≈ 196 300 kr
2007
1 155 062 km
Kraft 500 hk (368 kW) Euro Euro 4 Bränsle diesel Last.kap. 49 510 kg Axelkonfiguration 6x4 Fjädring luft/luft
Nederländerna, Zaltbommel
Van Hemert Trucks BV
5 år på Autoline
Kontakta säljaren
139 950 € ≈ 1 575 000 kr
2009
874 095 km
Kraft 560 hk (412 kW) Euro Euro 5 Bränsle diesel Last.kap. 7 850 kg Axelkonfiguration 8x2 Fjädring fjäder/luft
Nederländerna, Groot-Ammers
RH Trucks BV
10 år på Autoline
Kontakta säljaren
14 950 € ≈ 168 200 kr
2007
1 209 933 km
Kraft 560 hk (412 kW) Euro Euro 4 Bränsle diesel Last.kap. 17 150 kg Axelkonfiguration 6x2
Nederländerna, Roosendaal
Kontakta säljaren
20 500 € ≈ 230 600 kr
2007
628 000 km
Kraft 480 hk (353 kW) Euro Euro 4 Bränsle diesel Axelkonfiguration 4x2 Fjädring fjäder/luft
Nederländerna, Schiedam
S-TRUCKS B.V.
20 år på Autoline
Kontakta säljaren
139 950 € ≈ 1 575 000 kr
2009
874 095 km
Kraft 560 hk (412 kW) Euro Euro 5 Bränsle diesel Last.kap. 7 850 kg Axelkonfiguration 8x2 Fjädring fjäder/luft
Nederländerna, Groot-Ammers
RH Trucks BV
10 år på Autoline
Kontakta säljaren
17 950 € ≈ 201 900 kr
2006
1 565 360 km
Kraft 500 hk (368 kW) Euro Euro 3 Bränsle diesel Last.kap. 16 920 kg Axelkonfiguration 6x2 Fjädring fjäder/luft
Nederländerna, Oud Gastel
Gema Trading B.V.
9 år på Autoline
Kontakta säljaren
10 950 € ≈ 123 200 kr
2007
968 171 km
Kraft 379 hk (279 kW) Euro Euro 4 Bränsle diesel Last.kap. 11 520 kg Axelkonfiguration 4x2
Nederländerna, Vuren
Kontakta säljaren
11 900 € ≈ 133 900 kr
2007
1 599 402 km
Kraft 500 hk (368 kW) Euro Euro 5 Bränsle diesel Axelkonfiguration 4x2 Fjädring fjäder/luft
Nederländerna, Son en Breugel
Europe Trucks b.v.
8 år på Autoline
Kontakta säljaren
Scania P380 dragbil
1
Pris på begäran
2007
1 165 811 km
Nederländerna, Lemelerveld
Mestebeld Trucks B.V.
15 år på Autoline
Kontakta säljaren
15 950 € ≈ 179 400 kr
2008
895 289 km
Kraft 500 hk (368 kW) Euro Euro 4 Bränsle diesel Axelkonfiguration 6x4
Nederländerna, Giessen
Lievaart Trucks B.V.
11 år på Autoline
Kontakta säljaren
10 000 € ≈ 112 500 kr
2007
1 287 270 km
Kraft 420 hk (309 kW) Euro Euro 4 Bränsle diesel Last.kap. 13 300 kg Axelkonfiguration 4x2 Fjädring fjäder/luft
Nederländerna, Velddriel
Vos Trucks
11 år på Autoline
Kontakta säljaren
Pris på begäran
2006
930 242 km
Kraft 340 hk (250 kW) Euro Euro 4 Bränsle diesel Last.kap. 11 030 kg Axelkonfiguration 4x2
Nederländerna, Kruiningen
Josse Nieuwenhuijse
2 år på Autoline
Kontakta säljaren
34 900 € ≈ 392 600 kr
2006
1 266 236 km
Kraft 579 hk (426 kW) Euro Euro 3 Bränsle diesel Axelkonfiguration 6x2 Fjädring luft/luft
Nederländerna, Est
TN Trading BV
2 år på Autoline
Kontakta säljaren
7 900 € ≈ 88 880 kr
2006
658 922 km
Kraft 380 hk (279 kW) Euro Euro 5 Bränsle diesel Axelkonfiguration 4x2 Fjädring luft/luft
Nederländerna, Enschede
Adeso Trucks
8 år på Autoline
Kontakta säljaren
Pris på begäran
2006
1 013 685 km
Kraft 310 hk (228 kW) Euro Euro 3 Bränsle diesel Axelkonfiguration 4x2
Nederländerna, Oirschot
Eddie Ducker Trucks and Parts v.o.f.
9 år på Autoline
Kontakta säljaren