Skadad Mercedes-Benz Actros 2748 LS 6x2 BROKEN ENGINE dragbil











































































Om du väljer att köpa utrustning till ett lågt pris, se till att du kommunicerar med den riktiga säljaren. Ta reda på så mycket information om ägaren av utrustningen som möjligt. Ett sätt att fuska är att representera dig själv som ett riktigt företag. Vid misstanke, informera oss om detta för ytterligare kontroll, via feedbackformuläret.
Innan du bestämmer dig för att göra ett köp, granska noga flera försäljningserbjudanden för att förstå den genomsnittliga kostnaden för din utvalda utrustning. Om priset på erbjudandet du tycker är mycket lägre än liknande erbjudanden, tänk på det. En betydande prisskillnad kan indikera dolda fel eller försök från säljaren att begå bedrägliga handlingar.
Köp inte produkter där priset är för annorlunda än genomsnittspriset för liknande utrustning.
Ge inte samtycke till tvivelaktiga löften och förbetalda varor. Om du är osäker, var inte rädd för att klargöra detaljer, be om ytterligare fotografier och dokument för utrustning, kontrollera dokumentens äkthet, ställ frågor.
Den vanligaste typen av bedrägeri. Oärliga säljare kan begära en viss förskottsbetalning för att "boka" din rätt att köpa utrustning. Således kan bedragare erhålla ett stort belopp och försvinna, utan att ni kan få kontakt längre.
- Överföring av förskottsbetalning till kortet
- Gör ingen förskottsbetalning utan pappersarbete som bekräftar processen att överföra pengar, om säljaren är osäker i meddelandet.
- Överföring till "Trustee"-kontot
- En sådan förfrågan borde vara alarmerande, du kommer sannolikt att kommunicera med en bedragare.
- Överföring till ett företagskonto med ett liknande namn
- Var försiktig, bedragare kan dölja sig som kända företag, och gör små ändringar av namnet. Överför inte pengar om företagets namn är i tvivel.
- Byte av egna uppgifter i fakturan till ett verkligt företag
- Innan du gör en överföring, se till att de angivna uppgifterna är korrekta och om de avser det angivna företaget.
Säljarens kontaktuppgifter



















- Airbags
- Air horn
- Air Suspension Seats
- Aluminium fuel tank
- Cabin
- Differential Lock
- Front window
- Heavy duty engine brake
- Low-noise
- Passenger seat
- Power steering
- Rotating beacon
- Side skirts
- Sleeper cab
- Spotlight front
- Spotlights
- Voice Control
= Remarks =
12/2013 MERCEDES-BENZ ACTROS 2748LS 6X2 MEGA-SPACE WITH BROKEN ENGINE!!!
- approx. 750,000km
- hydraulics
- 2x bed
- fridge
- radio/CD
- Dutch registration with valid MOT until 20-12-2025
= More information =
General information
Bodywork: Standard tractor
Registration number: 33-BDK-4
Axle configuration
Front axle: Tyre size: 385/65-R22.5; Max. axle load: 8000 kg; Steering; Tyre profile left: 35%; Tyre profile right: 35%
Rear axle 1: Tyre size: 315/70-22.5; Max. axle load: 7500 kg; Tyre profile left: 80%; Tyre profile right: 80%
Rear axle 2: Tyre size: 315/80-R22.5; Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left inner: 80%; Tyre profile left outer: 80%; Tyre profile right outer: 45%; Tyre profile right outer: 45%
Maintenance
APK (MOT): tested until 12/2025
Condition
General condition: average
Technical condition: average
Visual appearance: average
Additional information
Please contact Arne Honingh or Piet Swank for more information
- Блокировка на диференциала
- Въздушни възглавници
- Гласов контрол
- Диференциал с контролирано приплъзване
- Кабина
- Моторна спирачка-забавител в тежки условия
- Ниско ниво на шум
- Пневматичен клаксон
- Прожектори
- Спална кабина
- Странични престилки
- Усилвател на волана
- Bodové reflektory
- Boční lemy
- Diferenciál s brzdou
- Hlasové ovládání
- Hliníková palivová nádrž
- Kabina
- Nízká hlučnost
- Posilovač řízení
- Robustní motorová brzda
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Uzávěrka diferenciálu
- Vzduchová houkačka
- Airbags
- Aluminium-Kraftstofftank
- Arbeitsscheinwerfer vorne
- Bremskraftverstärker
- Differentialsperre
- Fernlicht
- Frontscheibe
- Geräuscharm
- Kabine
- Lenkhilfe
- Luftgefederte Sitze
- Lufthorn
- Rundumleuchte
- Schlafkabine
- Sideskirts
- Sprachsteuerung
= Anmerkungen =
12/2013 MERCEDES-BENZ ACTROS 2748LS 6X2 MEGA-SPACE MIT KAPUTTEM MOTOR!!!
- ca. 750.000 km
- Hydraulik
- 2x Bett
- Kühlschrank
- Radio/CD
- Niederländische Zulassung mit gültiger Inspektion (APK) bis 20.12.2025
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Aufbau: Standard-SZM
Kennzeichen: 33-BDK-4
Achskonfiguration
Vorderachse: Refenmaß: 385/65-R22.5; Max. Achslast: 8000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 35%; Reifen Profil rechts: 35%
Hinterachse 1: Refenmaß: 315/70-22.5; Max. Achslast: 7500 kg; Reifen Profil links: 80%; Reifen Profil rechts: 80%
Hinterachse 2: Refenmaß: 315/80-R22.5; Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 80%; Reifen Profil links außen: 80%; Reifen Profil rechts innerhalb: 45%; Reifen Profil rechts außen: 45%
Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 12.2025
Zustand
Allgemeiner Zustand: durchschnittlich
Technischer Zustand: durchschnittlich
Optischer Zustand: durchschnittlich
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Arne Honingh oder Piet Swank, um weitere Informationen zu erhalten.
- Airbags
- Aluminiumsbrændstoftank
- Differentialespærre
- Førerhus
- Kraftig motorbremse
- Minimal støj
- Projektører
- Servostyring
- Sideskørter
- Sleeper Cab
- Stemmestyring
- Styret spærredifferentiale
- Tryklufthorn
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: Standardtrækker
Foraksel: Dækstørrelse: 385/65-R22.5; Maks. akselbelastning: 8000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 35%; Dækprofil højre: 35%
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 315/70-22.5; Maks. akselbelastning: 7500 kg; Dækprofil venstre: 80%; Dækprofil højre: 80%
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 315/80-R22.5; Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 80%; Dækprofil venstre udvendige: 80%; Dækprofil højre udvendige: 45%; Dækprofil højre udvendige: 45%
APK (Bileftersyn): testet indtil dec. 2025
Overordnet stand: gennemsnitlig
Teknisk stand: gennemsnitlig
Visuelt udseende: gennemsnitlig
Registreringsnummer: 33-BDK-4
- Διαφορικό ελεγχόμενης ολίσθησης
- Καμπίνα
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Κλείδωμα διαφορικού
- Κόρνα αέρα
- Πλευρικές ποδιές
- Προβολείς
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Σύστημα φωνητικού ελέγχου
- Φρένο κινητήρα βαρέος τύπου
- Χαμηλού θορύβου
- υδραυλικό τιμόνι
- Airbags
- Asientos con suspensión neumática
- Bajo Ruido
- Bloqueo de diferencial
- Bocina de aire
- Cabina
- Cabina de dormir
- Control por voz
- Dirección asistida
- Faldones laterales
- Freno de motor reforzado
- Luces brillantes
- Tanque de combustible de aluminio
= Más información =
Carrocería: Tractor estándar
Eje delantero: Tamaño del neumático: 385/65-R22.5; Carga máxima del eje: 8000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 35%; Dibujo del neumático derecha: 35%
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 315/70-22.5; Carga máxima del eje: 7500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 80%; Dibujo del neumático derecha: 80%
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 315/80-R22.5; Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 80%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 80%; Dibujo del neumático derecha exterior: 45%; Dibujo del neumático derecha exterior: 45%
APK (ITV): inspeccionado hasta dic. 2025
Estado general: medio
Estado técnico: medio
Estado óptico: medio
Matrícula: 33-BDK-4
- Hiljainen
- Kohdevalot
- Makuutilallinen ohjaamo
- Ohjaamo
- Ohjaustehostin
- Rajoitetun luiston tasauspyörästö
- Raskaan käytön moottorijarru
- Sivuhelmat
- Tasauspyörästön lukko
- Turvatyynyt
- Äänimerkki
- Ääniohjaus
- Airbags
- Blocage de différentiel
- Cabine
- Cabine de couchage
- Commande vocale
- Corne de l'air
- Direction assistée
- Faible bruit
- Frein moteur renforcé
- Jupes latérales
- Lumières vives
- Pare-brise avant
- Phare arrière
- Phare de travail avant
- Réservoir de carburant en aluminium
- Sièges à suspension pneumatique
= Plus d'informations =
Informations générales
Construction: Tracteur standard
Numéro d'immatriculation: 33-BDK-4
Configuration essieu
Essieu avant: Dimension des pneus: 385/65-R22.5; Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 35%; Sculptures des pneus droite: 35%
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 315/70-22.5; Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Sculptures des pneus gauche: 80%; Sculptures des pneus droite: 80%
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 315/80-R22.5; Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 80%; Sculptures des pneus gauche externe: 80%; Sculptures des pneus droit externe: 45%; Sculptures des pneus droit externe: 45%
Entretien
APK (CT): valable jusqu'à déc. 2025
Condition
État général: moyen
État technique: moyen
État optique: moyen
Informations complémentaires
Veuillez contacter Arne Honingh pour plus d'informations
- Blokada diferencijala
- Bočni pragovi
- Glasovno upravljanje
- Kabina
- Kontrolirani diferencijal proklizavanja
- Niska razina buke
- Reflektori
- Servo-upravljač
- Snažna kočnica motora
- Spavaća kabina
- Zračna sirena
- Zračni jastuci
- Alumínium üzemanyagtartály
- Beszédvezérlés
- Differenciálzár
- Fülke
- Légkürt
- Légzsákok
- Nagy teljesítményű motorfék
- Oldalsó védőlemezek
- Sleeper Cab
- Spotlámpák
- Szabályozott önzáró differenciálmű
- Szervokormány
- Avvisatore acustico pneumatico
- Bassa rumorosità
- Bloccaggio del differenziale
- Cabina
- Controllo vocale
- Differenziale a slittamento controllato
- Fari di profondità
- Freno motore per impieghi gravosi
- Grembialature laterali
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Servosterzo
- Sleeper Cab
- Bränsletank av aluminium
- Differentiallås
- Extra kraftig motorbroms
- Kabin
- Krockkuddar
- Röststyrning
- Servostyrning
- Sidokjolar
- Sovhytt
- Spotlights
- Styrd differentialbroms
- Tyfon
- Tystgående
= Ytterligare information =
Överbyggnad: Standardtraktor
Framaxel: Däckets storlek: 385/65-R22.5; Max. axellast: 8000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 35%; Däckprofil rätt: 35%
Bakaxel 1: Däckets storlek: 315/70-22.5; Max. axellast: 7500 kg; Däckprofil vänster: 80%; Däckprofil rätt: 80%
Bakaxel 2: Däckets storlek: 315/80-R22.5; Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil inuti vänster: 80%; Däckprofil lämnades utanför: 80%; Däckprofil innanför höger: 45%; Däckprofil utanför höger: 45%
MOT: besiktigat till dec. 2025
Allmänt tillstånd: genomsnitt
Tekniskt tillstånd: genomsnitt
Optiskt tillstånd: genomsnitt
Registreringsnummer: 33-BDK-4
- Airbags
- Aluminium brandstoftank
- Cabine
- Differentieelblokkering
- Geluidsarm
- Luchtgeveerde stoelen
- Luchthoorn
- Passagiersstoel
- Sideskirts
- Slaapcabine
- Spraakbediening
- Stuurbekrachtiging
- Verlichting voor
- Versterkte motorrem
- Verstralers
- Voorruit
- Zwaailicht
= Bijzonderheden =
12/2013 MERCEDES-BENZ ACTROS 2748LS 6X2 MEGA-SPACE MET KAPOTTE MOTOR!!!
- ca. 750.000km
- hydrauliek
- 2x bed
- koelkast
- radio/CD
- Nederlandse registratie met geldige APK t/m 20-12-2025
= Meer informatie =
Algemene informatie
Opbouw: Standaard trekker
Kenteken: 33-BDK-4
Asconfiguratie
Vooras: Bandenmaat: 385/65-R22.5; Max. aslast: 8000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 35%; Bandenprofiel rechts: 35%
Achteras 1: Bandenmaat: 315/70-22.5; Max. aslast: 7500 kg; Bandenprofiel links: 80%; Bandenprofiel rechts: 80%
Achteras 2: Bandenmaat: 315/80-R22.5; Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 80%; Bandenprofiel linksbuiten: 80%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 45%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 45%
Onderhoud
APK: gekeurd tot dec. 2025
Staat
Algemene staat: gemiddeld
Technische staat: gemiddeld
Optische staat: gemiddeld
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Arne Honingh of Piet Swank
- Drivstofftank i aluminium
- Førerhus
- Førerhus med soveplass
- Kollisjonsputer
- Kontrollert differensial med begrenset sperre
- Kraftig motorbrems
- Lite støy
- Lufthorn
- Servostyring
- Sideskjermplate
- Spotlights
- Talekontroll
- Alarm dźwiękowy
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Blokada mechanizmu różnicowego
- Kabina
- Kabina sypialna
- Mechanizm różnicowy
- Poduszki powietrzne
- Reflektory
- Spoilery boczne
- Sterowanie mową
- Sygnał dźwiękowy trąbkowy
- Wspomaganie kierownicy
- Wzmocnione hamowanie silnikiem
= Więcej informacji =
Budowa: Standardowy ciągnik
Oś przednia: Rozmiar opon: 385/65-R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 35%; Profil opon prawa: 35%
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 315/70-22.5; Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Profil opon lewa: 80%; Profil opon prawa: 80%
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 315/80-R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 80%; Profil opon lewa zewnętrzna: 80%; Profil opon prawa zewnętrzna: 45%; Profil opon prawa zewnętrzna: 45%
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do dec. 2025
Stan ogólny: średnio
Stan techniczny: średnio
Stan wizualny: średnio
Numer rejestracyjny: 33-BDK-4
- Airbags
- Baixo ruído
- Bloqueio do diferencial
- Buzina de ar comprimido
- Cabina
- Cabina c/cama
- Comando por voz
- Depósito de combustível em alumínio
- Diferencial de deslizamento controlado
- Direcção assistida
- Holofotes
- Saias laterais
- Travão do motor reforçado
= Mais informações =
Carroçaria: Unidade de tração standard
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 385/65-R22.5; Máx carga por eixo: 8000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 35%; Perfil do pneu direita: 35%
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 315/70-22.5; Máx carga por eixo: 7500 kg; Perfil do pneu esquerda: 80%; Perfil do pneu direita: 80%
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 315/80-R22.5; Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 80%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 80%; Perfil do pneu exterior direito: 45%; Perfil do pneu exterior direito: 45%
APK (MOT): testado até dec. 2025
Estado geral: média
Estado técnico: média
Aspeto visual: média
Número de registo: 33-BDK-4
- Cabină
- Cabină de dormit
- Claxon pneumatic
- Comandă vocală
- Diferențial blocabil
- Diferențial cu patinare controlată
- Frână de motor heavy-duty
- Fuste laterale
- Proiectoare
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Servodirecţie
- Zgomot redus
- Алюминиевый топливный бак
- Блокировка дифференциала
- Голосовое управление
- Дифференциал с принудительной блокировкой
- Кабина
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Малошумный
- Моторный тормоз для тяжелых условий работы
- Обтекатели шасси
- Пневматический звуковой сигнал
- Подушки безопасности
- Точечные лампы
- Усилитель рулевого управления
= Дополнительная информация =
Кузов: Стандартный седельный тягач
Передний мост: Размер шин: 385/65-R22.5; Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 35%; Профиль шин справа: 35%
Задний мост 1: Размер шин: 315/70-22.5; Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Профиль шин слева: 80%; Профиль шин справа: 80%
Задний мост 2: Размер шин: 315/80-R22.5; Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 80%; Профиль шин левое внешнее: 80%; Профиль шин правое внешнее: 45%; Профиль шин правое внешнее: 45%
APK (TO): проверка пройдена до dec. 2025
Общее состояние: среднее
Техническое состояние: среднее
Внешнее состояние: среднее
Регистрационный номер: 33-BDK-4
- Diferenciál s riadeným sklzom
- Hliníková palivová nádrž
- Kabína
- Kabína na spanie
- Nízka hlučnosť
- Ovládanie hlasom
- Posilňovač riadenia
- Postranné zásterky
- Reflektory
- Uzávierka diferenciálu
- Vysokovýkonná motorová brzda
- Vzduchová húkačka
- Ağır hizmet tipi motor freni
- Diferansiyel kilidi
- Düşük gürültülü
- Havalı korna
- Hava yastıkları
- Hidrolik direksiyon
- Kabin
- Kontrollü diferansiyel kilidi
- Konuşma kontrolü
- Sleeper cab
- Spot lambaları
- Yan etekler