MAN TGX 41.560 TGX 41.560 dragbil













Om du väljer att köpa utrustning till ett lågt pris, se till att du kommunicerar med den riktiga säljaren. Ta reda på så mycket information om ägaren av utrustningen som möjligt. Ett sätt att fuska är att representera dig själv som ett riktigt företag. Vid misstanke, informera oss om detta för ytterligare kontroll, via feedbackformuläret.
Innan du bestämmer dig för att göra ett köp, granska noga flera försäljningserbjudanden för att förstå den genomsnittliga kostnaden för din utvalda utrustning. Om priset på erbjudandet du tycker är mycket lägre än liknande erbjudanden, tänk på det. En betydande prisskillnad kan indikera dolda fel eller försök från säljaren att begå bedrägliga handlingar.
Köp inte produkter där priset är för annorlunda än genomsnittspriset för liknande utrustning.
Ge inte samtycke till tvivelaktiga löften och förbetalda varor. Om du är osäker, var inte rädd för att klargöra detaljer, be om ytterligare fotografier och dokument för utrustning, kontrollera dokumentens äkthet, ställ frågor.
Den vanligaste typen av bedrägeri. Oärliga säljare kan begära en viss förskottsbetalning för att "boka" din rätt att köpa utrustning. Således kan bedragare erhålla ett stort belopp och försvinna, utan att ni kan få kontakt längre.
- Överföring av förskottsbetalning till kortet
- Gör ingen förskottsbetalning utan pappersarbete som bekräftar processen att överföra pengar, om säljaren är osäker i meddelandet.
- Överföring till "Trustee"-kontot
- En sådan förfrågan borde vara alarmerande, du kommer sannolikt att kommunicera med en bedragare.
- Överföring till ett företagskonto med ett liknande namn
- Var försiktig, bedragare kan dölja sig som kända företag, och gör små ändringar av namnet. Överför inte pengar om företagets namn är i tvivel.
- Byte av egna uppgifter i fakturan till ett verkligt företag
- Innan du gör en överföring, se till att de angivna uppgifterna är korrekta och om de avser det angivna företaget.
Säljarens kontaktuppgifter
24/7 on companies Whatsapp




















- Luftfederung
- Lufthorn
- Parabolfederung
- Schlafkabine
= Anmerkungen =
Transmission model : MAN TipMatic 12 30 OD gearbox / Converter-Cluth with Retarder
Colour : Red
Details:
Manufacturer: MAN
Type: TGX 41.560 8x4/4 BLS
Chassis number: WMA87XZZ0FL071136
Year: 2015
Odometer: ca. 308.000 km
Engine: 560 hp/412 kW / EURO 6 / SCR-2,700 Nm CR (D3876LF01)
Transmission: MAN TipMatic 12 30 OD gearbox / Converter-Cluth with Retarder
First axle: 8.000 kg / Parabolic Suspension / Tyres 385/65R22,5
Second axle: 7.500 kg / Air Suspension / Steering / Tyres 385/65R22,5
Rear axles: 13.000 kg / Air Suspension / Hub Reduction / Double Fitted / 315/80R22,5
Wheelbase: 2.600 mm + 1.440 mm + 1.420 mm
GVW: 42.000 kg
GCW: 180.000 kg
Equipment:
Rear axles hub reduction
JSK 38C fifth wheel on sliding frame
Danbox toolboxes behind cabin
Mass switch
Bullbar with lamps
Automatic gearbox
Intarder
Push bar
Cabin:
XXL cab with high roof
Cruise control
Air conditioning
1 x Bed
Coolerbox
Comfortable Seats
Radio CD Player/Navigation
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Aufbau: Schwerlast
Getriebe
Getriebe: MAN TipMatic 12 30 OD gearbox, Automatik
Achskonfiguration
Vorderachse: Refenmaß: 385/65R22,5; Max. Achslast: 8000 kg; Gelenkt
Mittenachse: Refenmaß: 385/65R22,5; Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt
Hinterachse 1: Refenmaß: 315/80R22,5; Max. Achslast: 13000 kg; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Hinterachse 2: Refenmaß: 315/80R22,5; Max. Achslast: 13000 kg; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Zustand
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Schäden: keines
Finanzielle Informationen
Preis: Auf Anfrage
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Stefan Schaapveld, um weitere Informationen zu erhalten.
- Air horn
- Air suspension
- Parabolic suspension
- Sleeper cab
= Remarks =
Transmission model : MAN TipMatic 12 30 OD gearbox / Converter-Cluth with Retarder
Colour : Red
Details:
Manufacturer: MAN
Type: TGX 41.560 8x4/4 BLS
Chassis number: WMA87XZZ0FL071136
Year: 2015
Odometer: ca. 308.000 km
Engine: 560 hp/412 kW / EURO 6 / SCR-2,700 Nm CR (D3876LF01)
Transmission: MAN TipMatic 12 30 OD gearbox / Converter-Cluth with Retarder
First axle: 8.000 kg / Parabolic Suspension / Tyres 385/65R22,5
Second axle: 7.500 kg / Air Suspension / Steering / Tyres 385/65R22,5
Rear axles: 13.000 kg / Air Suspension / Hub Reduction / Double Fitted / 315/80R22,5
Wheelbase: 2.600 mm + 1.440 mm + 1.420 mm
GVW: 42.000 kg
GCW: 180.000 kg
Equipment:
Rear axles hub reduction
JSK 38C fifth wheel on sliding frame
Danbox toolboxes behind cabin
Mass switch
Bullbar with lamps
Automatic gearbox
Intarder
Push bar
Cabin:
XXL cab with high roof
Cruise control
Air conditioning
1 x Bed
Coolerbox
Comfortable Seats
Radio CD Player/Navigation
= More information =
General information
Bodywork: Heavy load
Transmission
Transmission: MAN TipMatic 12 30 OD gearbox, Automatic
Axle configuration
Front axle: Tyre size: 385/65R22,5; Max. axle load: 8000 kg; Steering; Suspension: parabolic suspension
Middle axle: Tyre size: 385/65R22,5; Max. axle load: 7500 kg; Steering; Suspension: air suspension
Rear axle 1: Tyre size: 315/80R22,5; Max. axle load: 13000 kg; Reduction: hub reduction; Suspension: air suspension
Rear axle 2: Tyre size: 315/80R22,5; Max. axle load: 13000 kg; Reduction: hub reduction; Suspension: air suspension
Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Damages: none
Financial information
Price: On request
Additional information
Please contact Stefan Schaapveld for more information
- Luchthoorn
- Luchtvering
- Paraboolvering
- Slaapcabine
= Bijzonderheden =
Model versnellingsbak : MAN TipMatic 12 30 OD gearbox / Converter-Cluth with Retarder
Kleur : Rood
Details:
Manufacturer: MAN
Type: TGX 41.560 8x4/4 BLS
Chassis number: WMA87XZZ0FL071136
Year: 2015
Odometer: ca. 308.000 km
Engine: 560 hp/412 kW / EURO 6 / SCR-2,700 Nm CR (D3876LF01)
Transmission: MAN TipMatic 12 30 OD gearbox / Converter-Cluth with Retarder
First axle: 8.000 kg / Parabolic Suspension / Tyres 385/65R22,5
Second axle: 7.500 kg / Air Suspension / Steering / Tyres 385/65R22,5
Rear axles: 13.000 kg / Air Suspension / Hub Reduction / Double Fitted / 315/80R22,5
Wheelbase: 2.600 mm + 1.440 mm + 1.420 mm
GVW: 42.000 kg
GCW: 180.000 kg
Equipment:
Rear axles hub reduction
JSK 38C fifth wheel on sliding frame
Danbox toolboxes behind cabin
Mass switch
Bullbar with lamps
Automatic gearbox
Intarder
Push bar
Cabin:
XXL cab with high roof
Cruise control
Air conditioning
1 x Bed
Coolerbox
Comfortable Seats
Radio CD Player/Navigation
= Meer informatie =
Algemene informatie
Opbouw: Zware last
Transmissie
Transmissie: MAN TipMatic 12 30 OD gearbox, Automaat
Asconfiguratie
Vooras: Bandenmaat: 385/65R22,5; Max. aslast: 8000 kg; Meesturend
Middenas: Bandenmaat: 385/65R22,5; Max. aslast: 7500 kg; Meesturend
Achteras 1: Bandenmaat: 315/80R22,5; Max. aslast: 13000 kg; Reductie: naafreductie
Achteras 2: Bandenmaat: 315/80R22,5; Max. aslast: 13000 kg; Reductie: naafreductie
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Schade: schadevrij
Financiële informatie
Prijs: Op aanvraag
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Stefan Schaapveld