Ny MAN TGS 33.400 6x4 BB | WW | EURO 2 | dragbil



















Om du väljer att köpa utrustning till ett lågt pris, se till att du kommunicerar med den riktiga säljaren. Ta reda på så mycket information om ägaren av utrustningen som möjligt. Ett sätt att fuska är att representera dig själv som ett riktigt företag. Vid misstanke, informera oss om detta för ytterligare kontroll, via feedbackformuläret.
Innan du bestämmer dig för att göra ett köp, granska noga flera försäljningserbjudanden för att förstå den genomsnittliga kostnaden för din utvalda utrustning. Om priset på erbjudandet du tycker är mycket lägre än liknande erbjudanden, tänk på det. En betydande prisskillnad kan indikera dolda fel eller försök från säljaren att begå bedrägliga handlingar.
Köp inte produkter där priset är för annorlunda än genomsnittspriset för liknande utrustning.
Ge inte samtycke till tvivelaktiga löften och förbetalda varor. Om du är osäker, var inte rädd för att klargöra detaljer, be om ytterligare fotografier och dokument för utrustning, kontrollera dokumentens äkthet, ställ frågor.
Den vanligaste typen av bedrägeri. Oärliga säljare kan begära en viss förskottsbetalning för att "boka" din rätt att köpa utrustning. Således kan bedragare erhålla ett stort belopp och försvinna, utan att ni kan få kontakt längre.
- Överföring av förskottsbetalning till kortet
- Gör ingen förskottsbetalning utan pappersarbete som bekräftar processen att överföra pengar, om säljaren är osäker i meddelandet.
- Överföring till "Trustee"-kontot
- En sådan förfrågan borde vara alarmerande, du kommer sannolikt att kommunicera med en bedragare.
- Överföring till ett företagskonto med ett liknande namn
- Var försiktig, bedragare kan dölja sig som kända företag, och gör små ändringar av namnet. Överför inte pengar om företagets namn är i tvivel.
- Byte av egna uppgifter i fakturan till ett verkligt företag
- Innan du gör en överföring, se till att de angivna uppgifterna är korrekta och om de avser det angivna företaget.
Säljarens kontaktuppgifter



- Passenger seat
- Power steering
= Dealer information =
View our total offer at: visa kontakter
= More information =
General information
Bodywork: Standard tractor
Transmission
Transmission: MAN 16.23 DD, 16 gears, Manual gearbox
Axle configuration
Suspension: parabolic suspension
Front axle: Tyre size: 385/65R22,5; Steering; Tyre profile left: 100%; Tyre profile right: 100%
Rear axle 1: Tyre size: 315/80R22,5; Tyre profile left inner: 100%; Tyre profile left outer: 100%; Tyre profile right outer: 100%; Tyre profile right outer: 100%
Rear axle 2: Tyre size: 315/80R22,5; Tyre profile left inner: 100%; Tyre profile left outer: 100%; Tyre profile right outer: 100%; Tyre profile right outer: 100%
Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Financial information
Price: On request
- Servolenkung
= Firmeninformationen =
Sehen Sie sich unser Gesamtangebot an unter: visa kontakter
= Weitere Informationen =
Aufbau: Standard-SZM
Getriebe: MAN 16.23 DD, 16 Gänge, Schaltgetriebe
Federung: Parabelfederung
Vorderachse: Refenmaß: 385/65R22,5; Gelenkt; Reifen Profil links: 100%; Reifen Profil rechts: 100%
Hinterachse 1: Refenmaß: 315/80R22,5; Reifen Profil links innnerhalb: 100%; Reifen Profil links außen: 100%; Reifen Profil rechts innerhalb: 100%; Reifen Profil rechts außen: 100%
Hinterachse 2: Refenmaß: 315/80R22,5; Reifen Profil links innnerhalb: 100%; Reifen Profil links außen: 100%; Reifen Profil rechts innerhalb: 100%; Reifen Profil rechts außen: 100%
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
- Servostyring
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: Standardtrækker
Transmission: MAN 16.23 DD, 16 gear, Manuel gearkasse
Affjedring: parabelaffjedring
Foraksel: Dækstørrelse: 385/65R22,5; Styretøj; Dækprofil venstre: 100%; Dækprofil højre: 100%
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 315/80R22,5; Dækprofil venstre indvendige: 100%; Dækprofil venstre udvendige: 100%; Dækprofil højre udvendige: 100%; Dækprofil højre udvendige: 100%
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 315/80R22,5; Dækprofil venstre indvendige: 100%; Dækprofil venstre udvendige: 100%; Dækprofil højre udvendige: 100%; Dækprofil højre udvendige: 100%
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
- Dirección asistida
= Información de la empresa =
Vea nuestra oferta total en: visa kontakter
= Más información =
Carrocería: Tractor estándar
Transmisión: MAN 16.23 DD, 16 marchas, Cambio manual
Suspensión: suspensión parabólica
Eje delantero: Tamaño del neumático: 385/65R22,5; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 100%; Dibujo del neumático derecha: 100%
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 315/80R22,5; Dibujo del neumático izquierda interior: 100%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 100%; Dibujo del neumático derecha exterior: 100%; Dibujo del neumático derecha exterior: 100%
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 315/80R22,5; Dibujo del neumático izquierda interior: 100%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 100%; Dibujo del neumático derecha exterior: 100%; Dibujo del neumático derecha exterior: 100%
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
- Direction assistée
= Information sur la société =
Consultez notre offre complète sur : visa kontakter
= Plus d'informations =
Construction: Tracteur standard
Transmission: MAN 16.23 DD, 16 vitesses, Commande manuelle
Suspension: suspension parabolique
Essieu avant: Dimension des pneus: 385/65R22,5; Direction; Sculptures des pneus gauche: 100%; Sculptures des pneus droite: 100%
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 315/80R22,5; Sculptures des pneus gauche interne: 100%; Sculptures des pneus gauche externe: 100%; Sculptures des pneus droit externe: 100%; Sculptures des pneus droit externe: 100%
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 315/80R22,5; Sculptures des pneus gauche interne: 100%; Sculptures des pneus gauche externe: 100%; Sculptures des pneus droit externe: 100%; Sculptures des pneus droit externe: 100%
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
- Servostyrning
= Ytterligare information =
Överbyggnad: Standardtraktor
Transmission: MAN 16.23 DD, 16 växlar, Manuell
Fjädring: parabolisk upphängning
Framaxel: Däckets storlek: 385/65R22,5; Styrning; Däckprofil vänster: 100%; Däckprofil rätt: 100%
Bakaxel 1: Däckets storlek: 315/80R22,5; Däckprofil inuti vänster: 100%; Däckprofil lämnades utanför: 100%; Däckprofil innanför höger: 100%; Däckprofil utanför höger: 100%
Bakaxel 2: Däckets storlek: 315/80R22,5; Däckprofil inuti vänster: 100%; Däckprofil lämnades utanför: 100%; Däckprofil innanför höger: 100%; Däckprofil utanför höger: 100%
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
- Passagiersstoel
- Stuurbekrachtiging
= Bedrijfsinformatie =
Bekijk ons totale aanbod op: visa kontakter
= Meer informatie =
Algemene informatie
Opbouw: Standaard trekker
Transmissie
Transmissie: MAN 16.23 DD, 16 versnellingen, Handgeschakeld
Asconfiguratie
Vering: paraboolvering
Vooras: Bandenmaat: 385/65R22,5; Meesturend; Bandenprofiel links: 100%; Bandenprofiel rechts: 100%
Achteras 1: Bandenmaat: 315/80R22,5; Bandenprofiel linksbinnen: 100%; Bandenprofiel linksbuiten: 100%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 100%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 100%
Achteras 2: Bandenmaat: 315/80R22,5; Bandenprofiel linksbinnen: 100%; Bandenprofiel linksbuiten: 100%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 100%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 100%
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Financiële informatie
Prijs: Op aanvraag
- Wspomaganie kierownicy
= Więcej informacji =
Budowa: Standardowy ciągnik
Pędnia: MAN 16.23 DD, 16 biegi, Manualna skrzynia biegów
Zawieszenie: zawieszenie paraboliczne
Oś przednia: Rozmiar opon: 385/65R22,5; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 100%; Profil opon prawa: 100%
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 315/80R22,5; Profil opon lewa wewnętrzna: 100%; Profil opon lewa zewnętrzna: 100%; Profil opon prawa zewnętrzna: 100%; Profil opon prawa zewnętrzna: 100%
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 315/80R22,5; Profil opon lewa wewnętrzna: 100%; Profil opon lewa zewnętrzna: 100%; Profil opon prawa zewnętrzna: 100%; Profil opon prawa zewnętrzna: 100%
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
- Direcção assistida
= Mais informações =
Carroçaria: Unidade de tração standard
Transmissão: MAN 16.23 DD, 16 velocidades, Caixa de velocidades manual
Suspensão: suspensão parabólica
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 385/65R22,5; Direção; Perfil do pneu esquerda: 100%; Perfil do pneu direita: 100%
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 315/80R22,5; Perfil do pneu interior esquerdo: 100%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 100%; Perfil do pneu exterior direito: 100%; Perfil do pneu exterior direito: 100%
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 315/80R22,5; Perfil do pneu interior esquerdo: 100%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 100%; Perfil do pneu exterior direito: 100%; Perfil do pneu exterior direito: 100%
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
- Усилитель рулевого управления
= Дополнительная информация =
Кузов: Стандартный седельный тягач
Трансмиссия: MAN 16.23 DD, 16 передачи, Механическая коробка передач
Подвеска: параболическая подвеска
Передний мост: Размер шин: 385/65R22,5; Рулевое управление; Профиль шин слева: 100%; Профиль шин справа: 100%
Задний мост 1: Размер шин: 315/80R22,5; Профиль шин левое внутреннее: 100%; Профиль шин левое внешнее: 100%; Профиль шин правое внешнее: 100%; Профиль шин правое внешнее: 100%
Задний мост 2: Размер шин: 315/80R22,5; Профиль шин левое внутреннее: 100%; Профиль шин левое внешнее: 100%; Профиль шин правое внешнее: 100%; Профиль шин правое внешнее: 100%
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее