RAF R.A.F. Tuv apk jan25 - 28 tons container hanger Rondaan Tuv apk containerchassi trailer

PDF
RAF R.A.F. Tuv apk jan25 - 28 tons container hanger Rondaan Tuv apk  containerchassi trailer - Autoline
RAF R.A.F. Tuv apk jan25 - 28 tons container hanger Rondaan Tuv apk  containerchassi trailer | Bild 1 - Autoline
RAF R.A.F. Tuv apk jan25 - 28 tons container hanger Rondaan Tuv apk  containerchassi trailer | Bild 2 - Autoline
RAF R.A.F. Tuv apk jan25 - 28 tons container hanger Rondaan Tuv apk  containerchassi trailer | Bild 3 - Autoline
RAF R.A.F. Tuv apk jan25 - 28 tons container hanger Rondaan Tuv apk  containerchassi trailer | Bild 4 - Autoline
RAF R.A.F. Tuv apk jan25 - 28 tons container hanger Rondaan Tuv apk  containerchassi trailer | Bild 5 - Autoline
RAF R.A.F. Tuv apk jan25 - 28 tons container hanger Rondaan Tuv apk  containerchassi trailer | Bild 6 - Autoline
RAF R.A.F. Tuv apk jan25 - 28 tons container hanger Rondaan Tuv apk  containerchassi trailer | Bild 7 - Autoline
RAF R.A.F. Tuv apk jan25 - 28 tons container hanger Rondaan Tuv apk  containerchassi trailer | Bild 8 - Autoline
RAF R.A.F. Tuv apk jan25 - 28 tons container hanger Rondaan Tuv apk  containerchassi trailer | Bild 9 - Autoline
RAF R.A.F. Tuv apk jan25 - 28 tons container hanger Rondaan Tuv apk  containerchassi trailer | Bild 10 - Autoline
RAF R.A.F. Tuv apk jan25 - 28 tons container hanger Rondaan Tuv apk  containerchassi trailer | Bild 11 - Autoline
RAF R.A.F. Tuv apk jan25 - 28 tons container hanger Rondaan Tuv apk  containerchassi trailer | Bild 12 - Autoline
RAF R.A.F. Tuv apk jan25 - 28 tons container hanger Rondaan Tuv apk  containerchassi trailer | Bild 13 - Autoline
RAF R.A.F. Tuv apk jan25 - 28 tons container hanger Rondaan Tuv apk  containerchassi trailer | Bild 14 - Autoline
RAF R.A.F. Tuv apk jan25 - 28 tons container hanger Rondaan Tuv apk  containerchassi trailer | Bild 15 - Autoline
RAF R.A.F. Tuv apk jan25 - 28 tons container hanger Rondaan Tuv apk  containerchassi trailer | Bild 16 - Autoline
RAF R.A.F. Tuv apk jan25 - 28 tons container hanger Rondaan Tuv apk  containerchassi trailer | Bild 17 - Autoline
RAF R.A.F. Tuv apk jan25 - 28 tons container hanger Rondaan Tuv apk  containerchassi trailer | Bild 18 - Autoline
RAF R.A.F. Tuv apk jan25 - 28 tons container hanger Rondaan Tuv apk  containerchassi trailer | Bild 19 - Autoline
RAF R.A.F. Tuv apk jan25 - 28 tons container hanger Rondaan Tuv apk  containerchassi trailer | Bild 20 - Autoline
RAF R.A.F. Tuv apk jan25 - 28 tons container hanger Rondaan Tuv apk  containerchassi trailer | Bild 21 - Autoline
RAF R.A.F. Tuv apk jan25 - 28 tons container hanger Rondaan Tuv apk  containerchassi trailer | Bild 22 - Autoline
RAF R.A.F. Tuv apk jan25 - 28 tons container hanger Rondaan Tuv apk  containerchassi trailer | Bild 23 - Autoline
RAF R.A.F. Tuv apk jan25 - 28 tons container hanger Rondaan Tuv apk  containerchassi trailer | Bild 24 - Autoline
RAF R.A.F. Tuv apk jan25 - 28 tons container hanger Rondaan Tuv apk  containerchassi trailer | Bild 25 - Autoline
RAF R.A.F. Tuv apk jan25 - 28 tons container hanger Rondaan Tuv apk  containerchassi trailer | Bild 26 - Autoline
Intresserad av annonsen?
1/26
PDF
2 450 €
Nettopris
≈ 26 970 kr
Kontakta säljaren
Tillverkare: RAF
Modell: R.A.F. Tuv apk jan25 - 28 tons container hanger Rondaan Tuv apk
Tillverkningsår: 1996-07
Första registrering: 1996-07-17
Nettovikt: 4 560 kg
Plats: Nederländerna Emmeloord6516 km to "United States/Columbus"
Återförsäljares lager-ID: WR-96-DL
Publiceringsdatum: mer än 1 månad
Axlar
Tillverkare: BPW
Axlar: 3
Fjädring: luft/luft
Hjulbas: 4 900 mm
Styraxel
Dubbla hjul
Första axel: 275/70/22,5
Andra axel: 275/70/22,5
Trejde axel: 275/70/22,5
Skick
Skick: begagnade
Ytterligare tjänster

Mer information — RAF R.A.F. Tuv apk jan25 - 28 tons container hanger Rondaan Tuv apk containerchassi trailer

Svenska
= Additional options and accessories =

- Air suspension

= Remarks =

Year of construction: 1996

= More information =

Tyre size: 275/70/22,5
Brakes: drum brakes
Front axle: Max. axle load: 10000 kg; Steering; Tyre profile left inner: 70%; Tyre profile left outer: 70%; Tyre profile right outer: 70%; Tyre profile right outer: 70%
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left inner: 70%; Tyre profile left outer: 70%; Tyre profile right outer: 70%; Tyre profile right outer: 70%
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left inner: 70%; Tyre profile left outer: 70%; Tyre profile right outer: 70%; Tyre profile right outer: 70%
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
VAT/margin: VAT qualifying
- Въздушно окачване
- Vzduchové odpružení
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Luftfederung

= Anmerkungen =

Konstruktionsjahr: 1996

= Weitere Informationen =

Refenmaß: 275/70/22,5
Bremsen: Trommelbremsen
Vorderachse: Max. Achslast: 10000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links innnerhalb: 70%; Reifen Profil links außen: 70%; Reifen Profil rechts innerhalb: 70%; Reifen Profil rechts außen: 70%
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 70%; Reifen Profil links außen: 70%; Reifen Profil rechts innerhalb: 70%; Reifen Profil rechts außen: 70%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 70%; Reifen Profil links außen: 70%; Reifen Profil rechts innerhalb: 70%; Reifen Profil rechts außen: 70%
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Mehrwertsteuer/Differenzbesteuerung: Mehrwertsteuer abzugsfähig
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Luftaffjedring

= Yderligere oplysninger =

Dækstørrelse: 275/70/22,5
Bremser: tromlebremser
Foraksel: Maks. akselbelastning: 10000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre indvendige: 70%; Dækprofil venstre udvendige: 70%; Dækprofil højre udvendige: 70%; Dækprofil højre udvendige: 70%
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 70%; Dækprofil venstre udvendige: 70%; Dækprofil højre udvendige: 70%; Dækprofil højre udvendige: 70%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 70%; Dækprofil venstre udvendige: 70%; Dækprofil højre udvendige: 70%; Dækprofil højre udvendige: 70%
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
moms/margin: Moms fradragsberettiget
- Αερανάρτηση
= Más opciones y accesorios =

- Suspensión neumática

= Más información =

Tamaño del neumático: 275/70/22,5
Frenos: frenos de tambor
Eje delantero: Carga máxima del eje: 10000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda interior: 70%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 70%; Dibujo del neumático derecha exterior: 70%; Dibujo del neumático derecha exterior: 70%
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 70%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 70%; Dibujo del neumático derecha exterior: 70%; Dibujo del neumático derecha exterior: 70%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 70%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 70%; Dibujo del neumático derecha exterior: 70%; Dibujo del neumático derecha exterior: 70%
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
IVA/margen: IVA deducible
- Ilmajousitus
= Plus d'options et d'accessoires =

- Suspension pneumatique

= Plus d'informations =

Dimension des pneus: 275/70/22,5
Freins: freins à tambour
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche interne: 70%; Sculptures des pneus gauche externe: 70%; Sculptures des pneus droit externe: 70%; Sculptures des pneus droit externe: 70%
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 70%; Sculptures des pneus gauche externe: 70%; Sculptures des pneus droit externe: 70%; Sculptures des pneus droit externe: 70%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 70%; Sculptures des pneus gauche externe: 70%; Sculptures des pneus droit externe: 70%; Sculptures des pneus droit externe: 70%
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
TVA/marge: TVA déductible
- Zračni ovjes
- Légrugós felfüggesztés
- Sospensioni pneumatiche
= Extra tillval och tillbehör =

- Luftfjädring

= Ytterligare information =

Däckets storlek: 275/70/22,5
Bromsar: trumbromsar
Framaxel: Max. axellast: 10000 kg; Styrning; Däckprofil inuti vänster: 70%; Däckprofil lämnades utanför: 70%; Däckprofil innanför höger: 70%; Däckprofil utanför höger: 70%
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil inuti vänster: 70%; Däckprofil lämnades utanför: 70%; Däckprofil innanför höger: 70%; Däckprofil utanför höger: 70%
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil inuti vänster: 70%; Däckprofil lämnades utanför: 70%; Däckprofil innanför höger: 70%; Däckprofil utanför höger: 70%
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Moms/marginal: Avdragsgill moms för företagare
= Aanvullende opties en accessoires =

- Dubbele banden
- Luchtvering

= Bijzonderheden =

= Aanvullende opties en accessoires =

- 50 mm trekoog
- BPW assen
- Hoogte 114 cm
- Rondaan chassis = dutch product
- Tyres 12x top

= Bijzonderheden =

Rondaan Container hanger
Year 1996
114 cm high
BPW Axles
Tyres 12x top
28 tons chassis

For more info :
0031-645599174
Bjorn Elijzen
ETRADING

You find us at : Transportweg 2b - Emmeloord - Holland

= Meer informatie =

Constructiejaar: 1996

= Meer informatie =

Bandenmaat: 275/70/22,5
Remmen: trommelremmen
Vooras: Max. aslast: 10000 kg; Meesturend; Bandenprofiel linksbinnen: 70%; Bandenprofiel linksbuiten: 70%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 70%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 70%
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 70%; Bandenprofiel linksbuiten: 70%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 70%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 70%
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 70%; Bandenprofiel linksbuiten: 70%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 70%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 70%
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
BTW/marge: BTW verrekenbaar voor ondernemers
- Luftfjæring
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Zawieszenie pneumatyczne

= Więcej informacji =

Rozmiar opon: 275/70/22,5
Hamulce: hamulce bębnowe
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa wewnętrzna: 70%; Profil opon lewa zewnętrzna: 70%; Profil opon prawa zewnętrzna: 70%; Profil opon prawa zewnętrzna: 70%
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 70%; Profil opon lewa zewnętrzna: 70%; Profil opon prawa zewnętrzna: 70%; Profil opon prawa zewnętrzna: 70%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 70%; Profil opon lewa zewnętrzna: 70%; Profil opon prawa zewnętrzna: 70%; Profil opon prawa zewnętrzna: 70%
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
VAT/marża: Możliwość odliczenia podatku VAT
= Opções e acessórios adicionais =

- Suspensão pneumática

= Mais informações =

Tamanho dos pneus: 275/70/22,5
Travões: travões de tambor
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 10000 kg; Direção; Perfil do pneu interior esquerdo: 70%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 70%; Perfil do pneu exterior direito: 70%; Perfil do pneu exterior direito: 70%
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 70%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 70%; Perfil do pneu exterior direito: 70%; Perfil do pneu exterior direito: 70%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 70%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 70%; Perfil do pneu exterior direito: 70%; Perfil do pneu exterior direito: 70%
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
IVA/margem: IVA elegível
- Suspensie pneumatică
= Дополнительные опции и оборудование =

- Пневматическая подвеска

= Дополнительная информация =

Размер шин: 275/70/22,5
Тормоза: барабанные тормоза
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Рулевое управление; Профиль шин левое внутреннее: 70%; Профиль шин левое внешнее: 70%; Профиль шин правое внешнее: 70%; Профиль шин правое внешнее: 70%
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 70%; Профиль шин левое внешнее: 70%; Профиль шин правое внешнее: 70%; Профиль шин правое внешнее: 70%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 70%; Профиль шин левое внешнее: 70%; Профиль шин правое внешнее: 70%; Профиль шин правое внешнее: 70%
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
НДС/маржа: С вычетом НДС
- Vzduchové odpruženie
- Havalı süspansiyon
Viktigt
Detta erbjudande är endast för vägledning. Begär mer exakt information från säljaren.
Köptips
Säkerhetstips
Säljarverifiering

Om du väljer att köpa utrustning till ett lågt pris, se till att du kommunicerar med den riktiga säljaren. Ta reda på så mycket information om ägaren av utrustningen som möjligt. Ett sätt att fuska är att representera dig själv som ett riktigt företag. Vid misstanke, informera oss om detta för ytterligare kontroll, via feedbackformuläret.

Priskoll

Innan du bestämmer dig för att göra ett köp, granska noga flera försäljningserbjudanden för att förstå den genomsnittliga kostnaden för din utvalda utrustning. Om priset på erbjudandet du tycker är mycket lägre än liknande erbjudanden, tänk på det. En betydande prisskillnad kan indikera dolda fel eller försök från säljaren att begå bedrägliga handlingar.

Köp inte produkter där priset är för annorlunda än genomsnittspriset för liknande utrustning.

Ge inte samtycke till tvivelaktiga löften och förbetalda varor. Om du är osäker, var inte rädd för att klargöra detaljer, be om ytterligare fotografier och dokument för utrustning, kontrollera dokumentens äkthet, ställ frågor.

Tvivelaktig förskottsbetalning

Den vanligaste typen av bedrägeri. Oärliga säljare kan begära en viss förskottsbetalning för att "boka" din rätt att köpa utrustning. Således kan bedragare erhålla ett stort belopp och försvinna, utan att ni kan få kontakt längre.

Varianter av detta bedrägeri kan innefatta:
  • Överföring av förskottsbetalning till kortet
  • Gör ingen förskottsbetalning utan pappersarbete som bekräftar processen att överföra pengar, om säljaren är osäker i meddelandet.
  • Överföring till "Trustee"-kontot
  • En sådan förfrågan borde vara alarmerande, du kommer sannolikt att kommunicera med en bedragare.
  • Överföring till ett företagskonto med ett liknande namn
  • Var försiktig, bedragare kan dölja sig som kända företag, och gör små ändringar av namnet. Överför inte pengar om företagets namn är i tvivel.
  • Byte av egna uppgifter i fakturan till ett verkligt företag
  • Innan du gör en överföring, se till att de angivna uppgifterna är korrekta och om de avser det angivna företaget.
Har du upptäckt ett bedrägeri?
Låt oss veta
Säkerhetstips
PDF
Säljer du maskiner eller fordon?
Du kan göra det med oss!
Liknande annonser
2 250 € ≈ 24 760 kr
1997
Last.kap. 12 880 kg Fjädring luft/luft Nettovikt 3 120 kg Axlar 2
Nederländerna, Meppel
Kontakta säljaren
2 750 € ≈ 30 270 kr
1997
Last.kap. 22 990 kg Nettovikt 5 010 kg Axlar 3
Nederländerna, Meppel
Kontakta säljaren
3 250 € ≈ 35 770 kr
1996
Fjädring luft/luft Axlar 2
Nederländerna, Etten-Leur
Trucks Roosendaal B.V.
10 år på Autoline
Kontakta säljaren
Pris på begäran
1997
Last.kap. 33 900 kg Nettovikt 5 100 kg Axlar 3
Nederländerna, Hoenzadriel
Kontakta säljaren
4 900 € ≈ 53 930 kr
1997
Last.kap. 23 240 kg Nettovikt 4 760 kg Axlar 3
Nederländerna, Landhorst
Kontakta säljaren
3 500 € ≈ 38 520 kr
1995
Last.kap. 23 160 kg Nettovikt 4 840 kg Axlar 3
Nederländerna, Meppel
Kontakta säljaren
Pris på begäran
1998
Last.kap. 15 490 kg Fjädring luft/luft Nettovikt 4 510 kg
Nederländerna, Oirschot
Kontakta säljaren
Pris på begäran
1998
Last.kap. 15 520 kg Fjädring luft/luft Nettovikt 4 480 kg Axlar 2
Nederländerna, Oirschot
Kontakta säljaren
Pris på begäran
2019
Last.kap. 22 820 kg Fjädring luft/luft Nettovikt 4 180 kg Axlar 3
Nederländerna, Emmeloord
Kontakta säljaren
Pris på begäran
1999
Last.kap. 22 690 kg Fjädring luft/luft Nettovikt 5 310 kg Axlar 3
Nederländerna, Oirschot
Kontakta säljaren
2 950 € ≈ 32 470 kr
2014
Last.kap. 14 950 kg Nettovikt 3 050 kg Axlar 2
Nederländerna, Oud Gastel
Kontakta säljaren
Andere Georg GLI 12-51 KO containerchassi trailer
1
2 900 € ≈ 31 920 kr
1996
Last.kap. 13 780 kg Axlar 2
Tyskland, Bovenden
Kontakta säljaren
Pris på begäran
2000
Last.kap. 22 780 kg Nettovikt 5 220 kg Axlar 3
Nederländerna, Vlissingen
Kontakta säljaren
Pris på begäran
2000
Last.kap. 23 540 kg Nettovikt 4 460 kg Axlar 3
Nederländerna, Heerenveen
Kontakta säljaren
2 750 € ≈ 30 270 kr
2002
Last.kap. 23 500 kg Nettovikt 4 500 kg Axlar 3
Nederländerna, Meppel
Kontakta säljaren
2 950 € ≈ 32 470 kr
2008
Last.kap. 14 950 kg Nettovikt 3 050 kg Axlar 2
Nederländerna, Oud Gastel
Kontakta säljaren
Pris på begäran
1991
Last.kap. 22 970 kg Nettovikt 5 030 kg Axlar 3
Nederländerna, Drachten
Kontakta säljaren
Pris på begäran
2001
Last.kap. 22 650 kg Fjädring luft/luft Nettovikt 5 350 kg Axlar 3
Nederländerna, Oirschot
Kontakta säljaren
Pris på begäran
1991
Last.kap. 14 780 kg Nettovikt 3 220 kg Axlar 2
Nederländerna, Weert
Kontakta säljaren
Pris på begäran
1991
Last.kap. 22 860 kg Nettovikt 5 140 kg Axlar 3
Nederländerna, Vlissingen
Kontakta säljaren