Desot nice 20FT/30FT ADR-Chassis for SMALL PRICE, liftaxle, 5 twistloc containerchassi semitrailer


























Om du väljer att köpa utrustning till ett lågt pris, se till att du kommunicerar med den riktiga säljaren. Ta reda på så mycket information om ägaren av utrustningen som möjligt. Ett sätt att fuska är att representera dig själv som ett riktigt företag. Vid misstanke, informera oss om detta för ytterligare kontroll, via feedbackformuläret.
Innan du bestämmer dig för att göra ett köp, granska noga flera försäljningserbjudanden för att förstå den genomsnittliga kostnaden för din utvalda utrustning. Om priset på erbjudandet du tycker är mycket lägre än liknande erbjudanden, tänk på det. En betydande prisskillnad kan indikera dolda fel eller försök från säljaren att begå bedrägliga handlingar.
Köp inte produkter där priset är för annorlunda än genomsnittspriset för liknande utrustning.
Ge inte samtycke till tvivelaktiga löften och förbetalda varor. Om du är osäker, var inte rädd för att klargöra detaljer, be om ytterligare fotografier och dokument för utrustning, kontrollera dokumentens äkthet, ställ frågor.
Den vanligaste typen av bedrägeri. Oärliga säljare kan begära en viss förskottsbetalning för att "boka" din rätt att köpa utrustning. Således kan bedragare erhålla ett stort belopp och försvinna, utan att ni kan få kontakt längre.
- Överföring av förskottsbetalning till kortet
- Gör ingen förskottsbetalning utan pappersarbete som bekräftar processen att överföra pengar, om säljaren är osäker i meddelandet.
- Överföring till "Trustee"-kontot
- En sådan förfrågan borde vara alarmerande, du kommer sannolikt att kommunicera med en bedragare.
- Överföring till ett företagskonto med ett liknande namn
- Var försiktig, bedragare kan dölja sig som kända företag, och gör små ändringar av namnet. Överför inte pengar om företagets namn är i tvivel.
- Byte av egna uppgifter i fakturan till ett verkligt företag
- Innan du gör en överföring, se till att de angivna uppgifterna är korrekta och om de avser det angivna företaget.
Säljarens kontaktuppgifter




















- ADR
- Air suspension
- BPW-axles
= Remarks =
Good working order 1994 DESOT 20FT/30FT ADR chassis with 5 twistlock arms (20FT central/rear, 30 FT), ABS, BPW Eco plus axles with drum brakes, ADR (FL, AT), 1st axle = lift axle, 385/65-R22.5 tires (L: 8/6/10mm; R: 7/6/9mm), unladen weight 3,800kg, max. mass 38,000kg, Belgian registration
= More information =
Tyre size: 385/65 R22.5
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 45%; Brakes: disc brakes
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%; Brakes: disc brakes
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 65%; Tyre profile right: 55%; Brakes: drum brakes
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
- Въздушно окачване
- ADR
- Vzduchové odpružení
= Další informace =
Velikost pneumatiky: 385/65 R22.5
Zadní náprava 1: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 50%; Profil pneumatiky vpravo: 45%; Brzdy: kotoučové brzdy
Zadní náprava 2: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 40%; Profil pneumatiky vpravo: 40%; Brzdy: kotoučové brzdy
Zadní náprava 3: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 65%; Profil pneumatiky vpravo: 55%; Brzdy: bubnové brzdy
Obecný stav: dobrý
Technický stav: dobrý
Optický stav: dobrý
- ADR
- BPW-Achsen
- Luftfederung
= Anmerkungen =
Good working order 1994 DESOT 20FT/30FT ADR chassis with 5 twistlock arms (20FT central/rear, 30 FT), ABS, BPW Eco plus axles with drum brakes, ADR (FL, AT), 1st axle = lift axle, 385/65-R22.5 tires (L: 8/6/10mm; R: 7/6/9mm), unladen weight 3,800kg, max. mass 38,000kg, Belgian registration
= Weitere Informationen =
Refenmaß: 385/65 R22.5
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 45%; Bremsen: Scheibenbremsen
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%; Bremsen: Scheibenbremsen
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 65%; Reifen Profil rechts: 55%; Bremsen: Trommelbremsen
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
- ADR
- Luftaffjedring
= Yderligere oplysninger =
Dækstørrelse: 385/65 R22.5
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 45%; Bremser: skivebremser
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%; Bremser: skivebremser
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 65%; Dækprofil højre: 55%; Bremser: tromlebremser
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
- Αερανάρτηση
- ADR
- Suspensión neumática
= Más información =
Tamaño del neumático: 385/65 R22.5
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 45%; Frenos: frenos de disco
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%; Frenos: frenos de disco
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 65%; Dibujo del neumático derecha: 55%; Frenos: frenos de tambor
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
- Ilmajousitus
- ADR
- Suspension pneumatique
= Plus d'informations =
Dimension des pneus: 385/65 R22.5
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 45%; Freins: freins à disque
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%; Freins: freins à disque
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 65%; Sculptures des pneus droite: 55%; Freins: freins à tambour
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
- Zračni ovjes
- ADR
- Légrugós felfüggesztés
= További információk =
Gumiabroncs mérete: 385/65 R22.5
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 50%; Gumiabroncs profilja jobbra: 45%; Fékek: tárcsafékek
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 40%; Gumiabroncs profilja jobbra: 40%; Fékek: tárcsafékek
Hátsó tengely 3: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 65%; Gumiabroncs profilja jobbra: 55%; Fékek: dobfékek
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: jó
- ADR
- Sospensioni pneumatiche
= Ulteriori informazioni =
Dimensioni del pneumatico: 385/65 R22.5
Asse posteriore 1: Carico massimo per asse: 9000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 50%; Profilo del pneumatico destra: 45%; Freni: freni a disco
Asse posteriore 2: Carico massimo per asse: 9000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 40%; Profilo del pneumatico destra: 40%; Freni: freni a disco
Asse posteriore 3: Carico massimo per asse: 9000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 65%; Profilo del pneumatico destra: 55%; Freni: freni a tamburo
Stato generale: buono
Stato tecnico: buono
Stato ottico: buono
- ADR
- Luftfjädring
= Ytterligare information =
Däckets storlek: 385/65 R22.5
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 45%; Bromsar: skivbromsar
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%; Bromsar: skivbromsar
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 65%; Däckprofil rätt: 55%; Bromsar: trumbromsar
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
- 3 assen
- ADR
- BPW-Assen
- Luchtvering
= Bijzonderheden =
Goed werkend 1994 DESOT 20FT/30FT ADR-chassis met 5 twistlock armen (20FT centraal/ achterop, 30 FT), ABS, BPW Eco plus-assen met trommelremmen, ADR (FL, AT), 1e as = liftas, 385/65-R22.5 banden (L: 8/6/10mm; R: 7/6/9mm), leeggewicht 3.800kg, max. massa 38.000kg, Belgische registratie
= Meer informatie =
Bandenmaat: 385/65 R22.5
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 45%; Remmen: schijfremmen
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%; Remmen: schijfremmen
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 65%; Bandenprofiel rechts: 55%; Remmen: trommelremmen
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
- Luftfjæring
- ADR
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Rozmiar opon: 385/65 R22.5
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 45%; Hamulce: hamulce tarczowe
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%; Hamulce: hamulce tarczowe
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 65%; Profil opon prawa: 55%; Hamulce: hamulce bębnowe
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
- ADR
- Suspensão pneumática
= Mais informações =
Tamanho dos pneus: 385/65 R22.5
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 45%; Travões: travões de disco
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%; Travões: travões de disco
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 65%; Perfil do pneu direita: 55%; Travões: travões de tambor
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
- Suspensie pneumatică
- ADR
- Пневматическая подвеска
= Дополнительная информация =
Размер шин: 385/65 R22.5
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 45%; Тормоза: дисковые тормоза
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%; Тормоза: дисковые тормоза
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 65%; Профиль шин справа: 55%; Тормоза: барабанные тормоза
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
- ADR
- Vzduchové odpruženie
= Ďalšie informácie =
Veľkosť pneumatiky: 385/65 R22.5
Zadná náprava 1: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 50%; Profil pneumatiky vpravo: 45%; Brzdy: kotúčové brzdy
Zadná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 40%; Profil pneumatiky vpravo: 40%; Brzdy: kotúčové brzdy
Zadná náprava 3: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 65%; Profil pneumatiky vpravo: 55%; Brzdy: bubnové brzdy
Všeobecný stav: dobré
Technický stav: dobré
Optický stav: dobré
- Havalı süspansiyon